- Waardering
- 20
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ook niet anders dan dat je complimenten krijgt, hopelijk kan je snel weer die nachtrust herpakken, dat heb je zeker wel nodig met zo'n lichaam!
Toch nog een goede training eruit weten te persen![]()

Jammer dat je je rust niet pakken kan,voor de rest ziet het er wel weer aardig uit man.
Ben weer benieuwd naar je fysiek....Ben je weer wat droger geworden of heb je stiekem in de cut wat massa aangezet?
Mijn pensomtrek is van een 96cm naar 83 gegaan, dus dat vind ik wel een enorme vooruitgang. Toch wel wat cm'ers verloren.
Benen vertonen steeds meer lijnen en zijn nog maar 67 cm (komen van 72cm).

hehe mijn benen zijn zowat even groot maar jij squat 200kg ofzo![]()

Ik oog wel droger, maar ben maar 200 gram afgevallen tov zaterdag. Opzich netjes. Halve kilo per week is meer dan genoeg imo. Broeken enzo gaan wel steeds losser zitten. Mijn pensomtrek is van een 96cm naar 83 gegaan, dus dat vind ik wel een enorme vooruitgang. Toch wel wat cm'ers verloren. Een cm op de armen (43cm nog maar). Maar dat is gewoon vet wat eraf gaat. Benen vertonen steeds meer lijnen en zijn nog maar 67 cm (komen van 72cm).
Damn!!!!!Niet normaal wat je kwijt raakt in de cut he.Ben al door menig persoon gewaarschuwd dat er vrij weinig van je overblijft na de cut.Vooral benen gaan dan hard achteruit.Verder respect dat je het allemaal volhoud KaLe.
Ben wel stiekem benieuwd wat er straks van mijn taille overblijft,meet nu 82cm bij 9%.

en dan eventueel weer cutten.die cut gaat goed lees ik kale! wel jammer van je rug man! als je bij gaat slapen vrijdag dan gaat het miss al wat beter.
die bench van gister is toch wel weer netjes hoor, 5x120 ook al is het voor jou minder![]()
Ik zou me geen zorgen maken om verloren centimeters. Zolang je niet of nauwelijks spiermassa verliest gaat het goed. Beter lean and mean dan dikke omtrekken met vetrollen.
In kleren ziet het er allemaal wel machtig uit, totdat je je shirt uittrekt 
Breedt
Ik zit in de bulk bro.

Qua gewicht en vetpercentage zitten we nagenoeg gelijk en jouw taille is nog altijd dikker.Breedt
Ik zit in de bulk bro.
Bij mn vorige pics zat ik op 78cm taille,nu dus 4cm erbij(en 2% vet).Toen ik een paar jaartjes (jaar of 10/11 terug) bezig was had ik 75cm in mn taille (bij 8%) en dit was altijd 1 van mn pluspunten.(smalle taille)
Daarom dat ik benieuwd was of ik na de cut rond de 70cm zou kunnen komen en geloof me dat dat smal is.![]()
Acht.. een breed middele oogt wel sterk
Die klote zwembanden zijn mijn grootste probleem. Moet wel zeggen dat het dit jaar beter eraf gaat dan voorgaande jaren.
btw, 72cm benen @ jouw lengte moet wel grappig om te zien zijn 
Je zit 1% hoger in het vet dan toen, maar je taille is zo'n 7 cm omhoog geschoten? Zal ook wel een versterkte core zijn denk ik dan. Ik heb ook een vrij stevige core, dat tikt ook wel aan. En met die 84 cm heb ik nog een aardig breed middelAcht.. een breed middele oogt wel sterk
Die klote zwembanden zijn mijn grootste probleem. Moet wel zeggen dat het dit jaar beter eraf gaat dan voorgaande jaren.

Je zit 1% hoger in het vet dan toen, maar je taille is zo'n 7 cm omhoog geschoten? Zal ook wel een versterkte core zijn denk ik dan. Ik heb ook een vrij stevige core, dat tikt ook wel aan. En met die 84 cm heb ik nog een aardig breed middelAcht.. een breed middele oogt wel sterk

Suc6 KaLe,en strip die taille naar de -80cm.