Fitness Seller

Nieuw log kale

Kan ook niet anders dan dat je complimenten krijgt, hopelijk kan je snel weer die nachtrust herpakken, dat heb je zeker wel nodig met zo'n lichaam!

Toch nog een goede training eruit weten te persen :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Kan ook niet anders dan dat je complimenten krijgt, hopelijk kan je snel weer die nachtrust herpakken, dat heb je zeker wel nodig met zo'n lichaam!

Toch nog een goede training eruit weten te persen :thumbs:

thanks man :)
Vanacht ook weer bagger geslapen. Vrijdag een vrije dag opgenomen. Kan ik weer wat bijslapen.

Jammer dat je je rust niet pakken kan,voor de rest ziet het er wel weer aardig uit man.:thumb:

Ben weer benieuwd naar je fysiek....Ben je weer wat droger geworden of heb je stiekem in de cut wat massa aangezet?

Jammer dat je je rust niet pakken kan,voor de rest ziet het er wel weer aardig uit man.:thumb:

Ben weer benieuwd naar je fysiek....Ben je weer wat droger geworden of heb je stiekem in de cut wat massa aangezet?

Ik oog wel droger, maar ben maar 200 gram afgevallen tov zaterdag. Opzich netjes. Halve kilo per week is meer dan genoeg imo. Broeken enzo gaan wel steeds losser zitten. Mijn pensomtrek is van een 96cm naar 83 gegaan, dus dat vind ik wel een enorme vooruitgang. Toch wel wat cm'ers verloren. Een cm op de armen (43cm nog maar). Maar dat is gewoon vet wat eraf gaat. Benen vertonen steeds meer lijnen en zijn nog maar 67 cm (komen van 72cm).

Mijn pensomtrek is van een 96cm naar 83 gegaan, dus dat vind ik wel een enorme vooruitgang. Toch wel wat cm'ers verloren.

Amai, super voorruitgang !

Ik ben van 18% nr 11% gekomen, op mijn armen ook een halve centimeter kwijt.

Hehe :) klinkt goed Kale !!! omdat je bench ff bagger ging kan ik ff zeggen .. ik bench het zelfde als jou ;)!!!

Hopen dat je zeker gauw je rust helemaal terug vind en weer kunt knallen ! hoe gaat het met je rug ?

Ik oog wel droger, maar ben maar 200 gram afgevallen tov zaterdag. Opzich netjes. Halve kilo per week is meer dan genoeg imo. Broeken enzo gaan wel steeds losser zitten. Mijn pensomtrek is van een 96cm naar 83 gegaan, dus dat vind ik wel een enorme vooruitgang. Toch wel wat cm'ers verloren. Een cm op de armen (43cm nog maar). Maar dat is gewoon vet wat eraf gaat. Benen vertonen steeds meer lijnen en zijn nog maar 67 cm (komen van 72cm).

Damn!!!!!Niet normaal wat je kwijt raakt in de cut he.Ben al door menig persoon gewaarschuwd dat er vrij weinig van je overblijft na de cut.Vooral benen gaan dan hard achteruit.Verder respect dat je het allemaal volhoud KaLe.:thumb:

Ben wel stiekem benieuwd wat er straks van mijn taille overblijft,meet nu 82cm bij 9%.

Damn!!!!!Niet normaal wat je kwijt raakt in de cut he.Ben al door menig persoon gewaarschuwd dat er vrij weinig van je overblijft na de cut.Vooral benen gaan dan hard achteruit.Verder respect dat je het allemaal volhoud KaLe.:thumb:

Ben wel stiekem benieuwd wat er straks van mijn taille overblijft,meet nu 82cm bij 9%.

Wow vrij brede taille heb je dan :eek:

En tja benen, het is wel allemaal vet (maar ook vocht en glycogeen) wat je verliest in de cut. Zo zie je wat je overhoud :D

Vanaf volgende week trouwens een 6 dagen schema proberen en dan de week daarop weer 4 daags (normale split), week daarop weer 6 daags, etc tot aan mijn vakantie.;

Maandag Rug/biceps/achterkant schouders/traps
Dinsdag Borst/triceps/voorkant schouders
Woensdag Benen/kuiten/buik
Donderdag Rug/biceps/achterkant schouders/traps
Vrijdag Borst/triceps/voorkant schouders
Zaterdag Benen/kuiten/buik

Ik zal dan wel het volume flink inkrimpen en niet tot bijna niet meer tot failure gaan.

Tot hoever wil je nog door cutten Kale?

die cut gaat goed lees ik kale! wel jammer van je rug man! als je bij gaat slapen vrijdag dan gaat het miss al wat beter.

die bench van gister is toch wel weer netjes hoor, 5x120 ook al is het voor jou minder ;)

Ik zou me geen zorgen maken om verloren centimeters. Zolang je niet of nauwelijks spiermassa verliest gaat het goed. Beter lean and mean dan dikke omtrekken met vetrollen.

Tot hoever wil je nog door cutten Kale?

In ieder geval tot aan mijn vakantie. En eventueel als ik nog lager wil gaan na de vakantie even een paar weken op onderhoud of iets daarboven om de verloren massa weer op te pakken :D en dan eventueel weer cutten.

die cut gaat goed lees ik kale! wel jammer van je rug man! als je bij gaat slapen vrijdag dan gaat het miss al wat beter.

die bench van gister is toch wel weer netjes hoor, 5x120 ook al is het voor jou minder ;)

thanks!

Ik zou me geen zorgen maken om verloren centimeters. Zolang je niet of nauwelijks spiermassa verliest gaat het goed. Beter lean and mean dan dikke omtrekken met vetrollen.

Haha idd :D In kleren ziet het er allemaal wel machtig uit, totdat je je shirt uittrekt :D

Wow vrij brede taille heb je dan :eek:

Qua gewicht en vetpercentage zitten we nagenoeg gelijk en jouw taille is nog altijd dikker.:rolleyes: Breedt???Ik zit in de bulk bro.:D
Bij mn vorige pics zat ik op 78cm taille,nu dus 4cm erbij(en 2% vet).Toen ik een paar jaartjes (jaar of 10/11 terug) bezig was had ik 75cm in mn taille (bij 8%) en dit was altijd 1 van mn pluspunten.(smalle taille)
Daarom dat ik benieuwd was of ik na de cut rond de 70cm zou kunnen komen en geloof me dat dat smal is.;)

Qua gewicht en vetpercentage zitten we nagenoeg gelijk en jouw taille is nog altijd dikker.:rolleyes: Breedt???Ik zit in de bulk bro.:D
Bij mn vorige pics zat ik op 78cm taille,nu dus 4cm erbij(en 2% vet).Toen ik een paar jaartjes (jaar of 10/11 terug) bezig was had ik 75cm in mn taille (bij 8%) en dit was altijd 1 van mn pluspunten.(smalle taille)
Daarom dat ik benieuwd was of ik na de cut rond de 70cm zou kunnen komen en geloof me dat dat smal is.;)

Je zit 1% hoger in het vet dan toen, maar je taille is zo'n 7 cm omhoog geschoten? Zal ook wel een versterkte core zijn denk ik dan. Ik heb ook een vrij stevige core, dat tikt ook wel aan. En met die 84 cm heb ik nog een aardig breed middel ;) Acht.. een breed middele oogt wel sterk :D Die klote zwembanden zijn mijn grootste probleem. Moet wel zeggen dat het dit jaar beter eraf gaat dan voorgaande jaren.

Goed bezig kale man:thumb:

Je zit 1% hoger in het vet dan toen, maar je taille is zo'n 7 cm omhoog geschoten? Zal ook wel een versterkte core zijn denk ik dan. Ik heb ook een vrij stevige core, dat tikt ook wel aan. En met die 84 cm heb ik nog een aardig breed middel ;) Acht.. een breed middele oogt wel sterk :D Die klote zwembanden zijn mijn grootste probleem. Moet wel zeggen dat het dit jaar beter eraf gaat dan voorgaande jaren.

hehe ja daar heb ik dus ook last van, maar ik moet zeggen dat de taille toch érg snel slinkt in omtrek. Bij mij is ie nu van 92 naar 81 cm gegaan en ben nu ruim 7 kg afgevallen :)

Hoeveel omtrek ben jij nu verloren op je buik?

Yepp 1% en 7cm in ehhhh.....een jaartje of 11,word ook steeds een jaartje ouder he.;)
Zwembandjes heb ik gelukkig nooit last van gehad.Sinds ik bulk heb ik wel een pens en een reet gekregen.:DSuc6 KaLe,en strip die taille naar de -80cm.;)

Terug
Naar boven