XXL Nutrition

Nieuw log kale

• Topic Starter Topic Starter
Yepp 1% en 7cm in ehhhh.....een jaartje of 11,word ook steeds een jaartje ouder he.;)
Zwembandjes heb ik gelukkig nooit last van gehad.Sinds ik bulk heb ik wel een pens en een reet gekregen.:DSuc6 KaLe,en strip die taille naar de -80cm.;)

-80 moet lukken ;) Ik heb zelf juist nooit last van een buik, wel een enorme reet en zwembanden. Ik heb liever een buikje dan die ellendige flappen aan de zijkant :(

Vanacht ook weer niet goed geslapen. Hopelijk deze nacht toch wat diepe uurtjes pakken, want ik heb op het moment echt nul komma nul energie in mijn fl**ker.

Weighted chins
10xBW
8xBW+5
8xBW+10
4xBW+20

Reversed grip BOR's
12x80
12x90
12x100
10x110
8x120

One arm machine row
12x40
10x50
8x60
20x30

Barbellcurl met rug tegen de muur
8x50
7x50 t*ring.. te zwaar
12x30
12x30

Preachercurl
12x16
10x18
8x20

Cardio
gestopt bij 25 minuten vanwege mijn knieen die weer eens niet lekker aanvoelen.

De chins van zaterdag voelde ik nog behoorlijk. Was nog flink stijfjes met de chins vandaag. :D

Barbellcurls met je lichaam tegen de muur valt behoorlijk tegen. Zo zie je maar dat je (ook al doe je ze strict) van een hoop andere spieren gebruik maakt bij de normale curls. Tegen de muur doe je ze puur met de armen. Wel lekker!

Hoe lang ga je het cutten nog volhouden denk je?

Ok, maar je houd het voorlopig nog wel vol dus?

Goed bezig Kale, 3 cm in 4,5 week gaat je vast wel lukken niet?
Heb nog nooit gecut in mijn leven dus kan er niet over mee praten, maybe
aan het einde van het jaar ;) succes in iedergeval de komende 4,5 week.

Barbellcurl met rug tegen de muur
8x50
7x50 t*ring.. te zwaar
12x30
12x30

Barbellcurls met je lichaam tegen de muur valt behoorlijk tegen. Zo zie je maar dat je (ook al doe je ze strict) van een hoop andere spieren gebruik maakt bij de normale curls. Tegen de muur doe je ze puur met de armen. Wel lekker!

Super oefening man,deden we vroeger in een keldergym wel vaker.Niet goed voor je ego maar wel een nette isolatie oefening voor je biceps.

Deze oefening ga ik ook weer eens proberen,thx voor de feedback.:D

Goed bezig Kale, 3 cm in 4,5 week gaat je vast wel lukken niet?
Heb nog nooit gecut in mijn leven dus kan er niet over mee praten, maybe
aan het einde van het jaar ;) succes in iedergeval de komende 4,5 week.

Super oefening man,deden we vroeger in een keldergym wel vaker.Niet goed voor je ego maar wel een nette isolatie oefening voor je biceps.

Deze oefening ga ik ook weer eens proberen,thx voor de feedback.:D

Hehe idd. zeker niet goed voor je ego, maar een pomp!!! :eek:

Ik denk dat dat idee heel dicht in de buurt komt van het spider curl idee ?? (omgekeerd op een preachercurl bank leunen , je triceps rusten dus tegen het rechte deel van de bank, waar je normaal met je borst tegen aan zit .. overigens onthoud ik inderdaad de oefening ook even :) wil em ook zeker eens proberen in een arm training :D

Ik denk dat dat idee heel dicht in de buurt komt van het spider curl idee ?? (omgekeerd op een preachercurl bank leunen , je triceps rusten dus tegen het rechte deel van de bank, waar je normaal met je borst tegen aan zit .. overigens onthoud ik inderdaad de oefening ook even :) wil em ook zeker eens proberen in een arm training :D

Zijn 2 totaal verschillende oefeningen hoor hiekie, met beide een andere belasting.

Ja, hoezo? Ik heb geen energie tekort door cutten, maar wel door het slaap tekort. ;)

ik heb nog 4,5 week tot aan mijn vakantie, dus dan kan er nog wel wat % van af.

Haha, geen speciale reden dat ik het vraag hoor:p. Ik vind het gewoon knap hoe lang mensen kunnen cutten.

lang cutten??? Dit is nog niets ;) Maar OT Ga je niet haasten. Heb geduld en dan zullen je 'lovehandles' ook verdwijnen. Het heeft gewoon tijd nodig. Zolang je je kracht grotendeels behoudt zou ik mij geen zorgen maken om mijn BF en gewicht. Ga door totdat je huid papierdun is ;)

lang cutten??? Dit is nog niets ;) Maar OT Ga je niet haasten. Heb geduld en dan zullen je 'lovehandles' ook verdwijnen. Het heeft gewoon tijd nodig. Zolang je je kracht grotendeels behoudt zou ik mij geen zorgen maken om mijn BF en gewicht. Ga door totdat je huid papierdun is ;)

precies. Ik heb nog geen flinke kracht verlies. Wel iets, maar dat is meer richting een aantal reps wat ik misloop soms. Haal af en toe zelfs nog pr's :) En dat op nog geen 200gram carbs per dag :D

precies. Ik heb nog geen flinke kracht verlies. Wel iets, maar dat is meer richting een aantal reps wat ik misloop soms. Haal af en toe zelfs nog pr's :) En dat op nog geen 200gram carbs per dag :D

200 is ook minimum voor je hersenfuncties kale. Dus ga aub niet lager:D

die krachtverlies is vooral te maken met minder energievoorraad. Bij de eerste reps gaat ie makkelijk omhoog alleen je verzuurt veel sneller. Dat is meer dan normaal.

En daarbij denken veel mensen veel spiermassa in de cut te verliezen. Zolang je gewoon hard blijft trainen en goed blijf eten hoef je nauwelijks VVM in te leveren. Ik denk dat veel mensen eerder onderschatten hoeveel vet ze bij zich dragen waardoor het lijkt dat ze VVM kwijtraken maar het eigenlijk gewoon vet is. En dan halverwege de cut stoppen vanwege het feit dat ze teveel 'massa' inleveren :roflol:

die krachtverlies is vooral te maken met minder energievoorraad. Bij de eerste reps gaat ie makkelijk omhoog alleen je verzuurt veel sneller. Dat is meer dan normaal.

En daarbij denken veel mensen veel spiermassa in de cut te verliezen. Zolang je gewoon hard blijft trainen en goed blijf eten hoef je nauwelijks VVM in te leveren. Ik denk dat veel mensen eerder onderschatten hoeveel vet ze bij zich dragen waardoor het lijkt dat ze VVM kwijtraken maar het eigenlijk gewoon vet is. En dan halverwege de cut stoppen vanwege het feit dat ze teveel 'massa' inleveren :roflol:

Ik kan me er wel in vinden. In de bulk zit je ook nog eens vol vocht en glycogeen wat ook al een stuk groter maakt. Plus het nodige vet. Ik voel mezelf echt klein worden, maarja...

Ik oog wel droger, maar ben maar 200 gram afgevallen tov zaterdag. Opzich netjes. Halve kilo per week is meer dan genoeg imo. Broeken enzo gaan wel steeds losser zitten. Mijn pensomtrek is van een 96cm naar 83 gegaan, dus dat vind ik wel een enorme vooruitgang. Toch wel wat cm'ers verloren. Een cm op de armen (43cm nog maar). Maar dat is gewoon vet wat eraf gaat. Benen vertonen steeds meer lijnen en zijn nog maar 67 cm (komen van 72cm).

-80 moet lukken ;) Ik heb zelf juist nooit last van een buik, wel een enorme reet en zwembanden. Ik heb liever een buikje dan die ellendige flappen aan de zijkant :(

Welkom bij de club :D Ik kom ook van de 96cm en moet ook naar de <80cm! Vanochtend nog even stiekum gemeten en zat op 82,5cm:cool:

Benen geven wel steeds meer aftekening, maar raak ook wel cm's kwijt. Veel en lang cardio en weinig benentraining door de cardio...Ach, bovenbeenomtrek boeid niet, het gaat erom wat onder en boven je korte broek uit komt:D

Maar jij hebt dus ook nog vet op je onderrug, op je reet en bij dat gebied rondom je navel?

Terug
Naar boven