XXL Nutrition

Nieuw log kale

• Topic Starter Topic Starter
Welkom bij de club :D Ik kom ook van de 96cm en moet ook naar de <80cm! Vanochtend nog even stiekum gemeten en zat op 82,5cm:cool:

Benen geven wel steeds meer aftekening, maar raak ook wel cm's kwijt. Veel en lang cardio en weinig benentraining door de cardio...Ach, bovenbeenomtrek boeid niet, het gaat erom wat onder en boven je korte broek uit komt:D

Maar jij hebt dus ook nog vet op je onderrug, op je reet en bij dat gebied rondom je navel?

Voornamelijk onderrug en navel idd. Waarom weinig benen trainen door cardio???

Ik train mn benen nog wel, maar minder intensief en minder setjes dan voorheen. Doe dan alleen een paar sets van 15-20hh fullsquats. 30 minuten cardio met spierpijn of vermoeide benen is een hele lange tijd :D

als je blijft doorsquatten zul je wel afvallen maar wel slim om dan wat hoger in de hh te zitten ja, kan me voorstellen dat het zwaar valt als je veel cardio doet en gaat squatten. succes mannen!

wel benen blijven trainen

zou gewoon fietsen om de pijn uit de benen te halen

als je blijft doorsquatten zul je wel afvallen maar wel slim om dan wat hoger in de hh te zitten ja, kan me voorstellen dat het zwaar valt als je veel cardio doet en gaat squatten. succes mannen!

verklaar je nader? IMO moet je normaal blijven trainen als altijd. Dus ook lekker zwaar om je massa te behouden..

verklaar je nader? IMO moet je normaal blijven trainen als altijd. Dus ook lekker zwaar om je massa te behouden..

Idd. Waarom zou je hoger in je HH gaat zitten. Voor vetverbranding heb je cardio en squatten is voor massa/massabehoud, dus >80% 1RM!

Vandaag benen. Vooralsnog geen energie, dus weer even een stap terug gedaan.

Full frontsquats
8x60
8x80
7x100
2x120 (weer geen lucht)

One leg legpress
12x100
10x125
8x150

Legextensions (2 sec. hold)
15x50
12x60
10x70

RDL
12x80
10x100
8x120
8x140 (geen pijn in onderrug!)

Lying legcurl
12x30
10x35
8x40

Standing calves
75 reps rep/pauze style

Cardio
45 minuten

Frontsquats moet ik echt aan gaan werken. Heb wel verschillende manieren geprobeerd. Warming up tot 60kg ging zonder pijn olympic style. Toen 80kg met straps (dat werkt totaal niet..) en de 100 en 120 toch weer met crossed arms. Met de laatste heb ik altijd ademhalings moeilijkheden. Zal dus echt moeten gaan werken op die olympische sT.

Laatst bewerkt:
goeie training man, frontsquat is puur gewenning veronderstel ik, kheb het nog niet geprobeerd maar kan je met je vingers de bar niet van je keel krijgen?

goeie training man, frontsquat is puur gewenning veronderstel ik, kheb het nog niet geprobeerd maar kan je met je vingers de bar niet van je keel krijgen?

nou, als je zwaarder gaat, word de druk erg hoog op je longen zegmaar. 1rm's maken niet uit, maar ga je reppen, dan heb ik gewoon een probleem.

hmm jammer dat dat niet zo soepel gaat met die front squat.
ik moet even zeggen dat ik die 607,5 kg totaal echt bruut vind kale! :D

gaat lekker hoor ;)
frontsquat schiet bij mij ook niet zo op, de houding van de barbell voelt een beetje raar, ik heb dan ook soms dat probleem van niet tegoei lucht te kunnen krijgen
ik ben sinds kort met zerchersquats begonnen ipv frontsquats, en ik moet zeggen, dat valt heel goed mee!

Super oefening man,deden we vroeger in een keldergym wel vaker.Niet goed voor je ego maar wel een nette isolatie oefening voor je biceps.

Ego-brekend idd. De versie met de Arm-blaster (dat ding dat arnold gebruikt in pp iron) zet je ook meteen op je plaats!

Kale, KNALLEN! potverdomme mijn totaal zit al op 610. Vandaag deadlift proberen met 270 dan zit ik op 620. Ik lees 2 pagina's niks anders als geen energie:mad:

Zal je log hier ook gaan opzoeken om je te bestoken als je niet je best doet:D

Ego-brekend idd. De versie met de Arm-blaster (dat ding dat arnold gebruikt in pp iron) zet je ook meteen op je plaats!

Kale, KNALLEN! potverdomme mijn totaal zit al op 610. Vandaag deadlift proberen met 270 dan zit ik op 620. Ik lees 2 pagina's niks anders als geen energie:mad:

Zal je log hier ook gaan opzoeken om je te bestoken als je niet je best doet:D

Ik weet het kerel ;) Ik heb alleen al 4 nachten bijna niet geslapen, leef op max 200 carbs per dag (2600kcal in totaal) en train 4-6 dagen in de week. :D En toppen met deads en squats gaat helaas niet lukken met die onderrug blessure. Maybe knal ik er van de week een top met banken overheen ;)

Wordt tijd voor ZMA + B-12 injects als ik dat zo lees :)

ZMA heb ik een periode gebruikt. Injects.. no way :D

Waardoor heb je zo'n nachtrust problemen ??

Dat hou ik liever voor mezelf ;)

Terug
Naar boven