AndroidHealthClinic

Nieuw log kale

Half slaappilletje nemen Kale en eens goed maffen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik hou helemaal niet van die inslapers, of slaappillen etc.
Ik heb vanacht trouwens wel redelijk geslapen. En dat was ook wel weer aan de training te merken. Ging aardig :)

Seated frontpress
12x60
10x70
8x80
5x90
12x60

Cable side raises staggered with bent over raises
12x20 + 12x22
10x25 + 12x26
8x30 + 12x30 (huh? te easy!)

Reversed grip benchpress (smith)
12x80
10x100
8x110 pr
6x120 pr

Pressdowns
3x12x50 (fullstack)

Hammercurls
8x32
8x36
6x40 pr

Barbell shrugs (1,5 reps)
12x100
10x140
8x180

Nog 2 supersets onderarmwerk tot failure

cardio
25 minuten (even wat ingekort ivm te weinig tijd, maar flink de intensiteit omhoog gegooit).

ging lekker dus!

PR'n in de cut, zo hoort het:D

Geef het maar toe, ik heb je opgefokt! Je kreeg het niet over je hart om geen pr's te kunnen rapporteren:D

Da's weer een hele goede training Kale!

5x90 MP.. erg netjes :thumbs: Nu heb je 5 reps met BW gepresst.

Ongekend altijd hoe jij je pr's haalt als je aan het cutten bent! Echt altijd ga je als een speer op die cut. Moet haast iets van een metale opkikker zijn omdat je er bruter uit gaat zien ofzo?

Altijd lekker he Kale,die cut PR's.;)

Altijd lekker jah ... PR zetten geeft wel weer een kick

Ongekend altijd hoe jij je pr's haalt als je aan het cutten bent! Echt altijd ga je als een speer op die cut. Moet haast iets van een metale opkikker zijn omdat je er bruter uit gaat zien ofzo?

Dat zou zo maar eens kunnen idd.. :)

Echt he :D

Vandaag;

Benchpress
12x60
12x80
12x100
8x120 (laatste 2 met wat hulp)

Chest supp. crossovers
15x40
15x45

Low pully crossovers
2x12x25

Incline flyes (maximum stretch, 2 sec hold bij stretch)
3x12x24

Seated EZbar extensions
15x50 pr
12x50
15x50

Medium grip pressdowns
15x40
12x50
8x60

DB Side raises
3x25x14

3 sets buik

Cardio
45 minuten

Opmerking;
Lekker. Van het weekend een vrijgezellenfeest gehad en pas in de middag (de volgende dag dus) thuis gekomen. Vrij gaar, maar de training ging toch zeker lekker! Merkte alleen dat ik af en toe bij de laatste reps uitgeput was.
Die high rep side raises knallen behoorlijk hard op je hartslag :D Lekker!

Hoe doe je het met je voeding dan op zulke feestjes, heb je er scheit aan of let je er toch nog een beetje op? merk zelf dat ik in t weekend me voeding minder in controle kan houden door andere bezigheden en dat het er doordeweeks stukken netter aan toe gaat .

Hoe doe je het met je voeding dan op zulke feestjes, heb je er scheit aan of let je er toch nog een beetje op? merk zelf dat ik in t weekend me voeding minder in controle kan houden door andere bezigheden en dat het er doordeweeks stukken netter aan toe gaat .

Dan heb ik er gewoon schijt aan. Ik zie het dan ook als een junk dag. Nodige alcohol komt er ook bij. Als je maar de overige 6 dagen per week strict blijft, kan het weinig kwaad. Misschien dat je een maandje langer moet cutten, maar als je toch het podium niet op hoeft... je moet wel blijven genieten van het leven.

Netjes KaLe,alleen die bench mist nog 1 zware serie.;)

Daar houden we je aan Kale ;) die extra sessie.

Zeer nette training neergezet 1 juni, de Pr's blijven komen, nice!

Lekker die hoge reps side raises, ken het gevoel

Terug
Naar boven