- Waardering
- 9
I know. Moet nog steeds een beetje uitkijken voor mijn schouder, dus heb het hierbij gelatenNext week weer een zware sessie erbij ok?
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I know. Moet nog steeds een beetje uitkijken voor mijn schouder, dus heb het hierbij gelatenNext week weer een zware sessie erbij ok?
![]()

Dan heb ik er gewoon schijt aan. Ik zie het dan ook als een junk dag. Nodige alcohol komt er ook bij. Als je maar de overige 6 dagen per week strict blijft, kan het weinig kwaad. Misschien dat je een maandje langer moet cutten, maar als je toch het podium niet op hoeft... je moet wel blijven genieten van het leven.

Zit je nu iets onder onderhoud neem ik aan?
Neem aan dat je niet iedere dag hetzelfde eet dus wat mix je?
En geen langzame verterende eiwitten voor het slapen gaan Kale?
Op dit moment volg ik een soort gelijk dieet alleen dan nog even iets minder Kh en Kcal.
Ben benieuwd hoe je er bij staat zaterdag

Ruim 10 kg lichter dan op de wok. Vanmorgen op nuchtere maag woog ik 87 
Zit wel een eindje onder onderhoud. Geen idee wat mijn onderhoud is, maar als ik het afvallen stagneert sleutel ik aan mijn dieet. Denk dat mijn onderhoud op een 2800-3000kcal zit.
Ik eet wel iedere dag hetzelfde, alleen zaterdag eet ik wat ik wil (soort van junkdag).
Geen langzaam verterende eiwitten voor het slapengaan??
Lees de volgende thread maar eens over cottage cheese
The Cottage Cheese Thread to end ALL cottage cheese threads - Bodybuilding.com Forums
Die amerikanen zijn er helemaal lyrisch van. Juist omdat het zo'n trage afgifte heeft en dus ideaal voor de nacht.
Hoe ik er zaterdag bij sta? KleinRuim 10 kg lichter dan op de wok. Vanmorgen op nuchtere maag woog ik 87
![]()

Holy crap.. 10 kg haha... dat is niks man... ik weeg ruim 20 kilo minder dan tijdens de wok..
Hoe laat eet je dan je laatste maaltijd? ik neem mijn avondeten, Post-workout, om uur of 8 en dan om 10 uur nog even half bakje kwark met caseïne en lepel pindakaas. Vandaar dat ik het vraag, als jij pas om 9 uur aan je avondeten begint dan is die allerlaatste maaltijd overbodig.
Cheese rulzzz... alleen kan zelf lastig vetvrijkaas vinden... heb jij adresje?![]()

pas op met die pijnscheuten idd, ik heb ook eens een blessure gehad aan mijn si gewricht en met die ligamenten daar blijft het beetje tricky eens je het gehad hebt. Weet niet of je al mobiliteitsoefeningen doet, maar die helpen voorkomen dat de boel vast komt te zitten en er geen verkeerde belastingsverdeling ontstaat.
Tja, maar ik heb een groot hoofd, dus lijk ik kleinerEn daardoor groter op de avatar zonder hoofd, lol
![]()