AndroidHealthClinic

Nieuw log kale

Dan heb ik er gewoon schijt aan. Ik zie het dan ook als een junk dag. Nodige alcohol komt er ook bij. Als je maar de overige 6 dagen per week strict blijft, kan het weinig kwaad. Misschien dat je een maandje langer moet cutten, maar als je toch het podium niet op hoeft... je moet wel blijven genieten van het leven.

Ok man, tnxs voor de snelle reactie. Denk er precies tzelfde over. Bodybuilding is leuk, maar het moet ook leuk blijven, geen obsessie ofzo.

Kan je geen karma geven, want moet het eerst over anderen verdelen, bla bla bla

Ben het ook wel een beetje met Kale eens ...

Anders word het als je een paar weken voor een wedstrijd zit ... dan zul je wel scherp moeten gaan leven

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb trouwens voor het eerst in mijn leven spierpijn in zijkant schouders :D

Vandaag

Latpulldowns
12x60
12x80
10x100
6x120
8x100

Reversed grip bent over row
12x80
12x100
10x120
5x140 (volgens mij pr met deze grip)

One arm machine row
12x40
12x45
12x50
12x50

Deadlift
6x70
6x110
6x150
1x190 zware pijnscheut in mijn stuit....
4x6x110

Strict barbellcurl
12x40
10x50
6x60

Incline one arm cable curl
2x12x30

Incline cable curl
2x12x50

Cardio
45 minuten

Opmerking;
Ik word een beetje moedeloos van die deads en mijn stuitje. Ik ga denk ik een periode rackpulls doen vanaf de knie en romanian deadlifts hou ik er bij benen nog in, want het is het begin van de beweging waarbij ik last krijg.

Heb je blesure gehad ofzo dat je maar 190 van de grond kreeg (vergeleken met die 260)?

Staat niet voor niets pijnscheut achter ;) Ik heb inderdaad een blessure aan mijn stuitje.

Mooi k*t, op gevallen ofzo?

Nope. Geen idee verder. Had het ineens.

Dieet op het moment

Ontbijt
6 volkoren cracottes
4 ei-eiwitten
halve plak cheddar
1 scoop pro80

Tussendoor
Tonijnsalade (ijsbergsla, 150 gr. tonijn, 1 eetlepel olijfolie, augurk, tomaat)

Middag
200 gram kipfilet
150 gram broccoli
1 eetlepel lijnzaadolie

Tussendoor
2 scoops pro80
1 eetlepel lijnzaadolie
wortels

Avond (pre- workout meal)
200-225 gram magere tartaar
60 gram volkoren pasta
150 gram broccoli

Post workout shake
60 gram xtargo
60 gram whey

Post workout meal
4 volkoren cracottes
200 gram cottage cheese
150 gram tilapia filet
wortels

Totaal 2614kcal
ei 317
kh 215
vet 61

Zit je nu iets onder onderhoud neem ik aan?

Neem aan dat je niet iedere dag hetzelfde eet dus wat mix je?
En geen langzame verterende eiwitten voor het slapen gaan Kale? :D

Op dit moment volg ik een soort gelijk dieet alleen dan nog even iets minder Kh en Kcal.

Ben benieuwd hoe je er bij staat zaterdag

Zit je nu iets onder onderhoud neem ik aan?

Neem aan dat je niet iedere dag hetzelfde eet dus wat mix je?
En geen langzame verterende eiwitten voor het slapen gaan Kale? :D

Op dit moment volg ik een soort gelijk dieet alleen dan nog even iets minder Kh en Kcal.

Ben benieuwd hoe je er bij staat zaterdag

Zit wel een eindje onder onderhoud. Geen idee wat mijn onderhoud is, maar als ik het afvallen stagneert sleutel ik aan mijn dieet. Denk dat mijn onderhoud op een 2800-3000kcal zit.

Ik eet wel iedere dag hetzelfde, alleen zaterdag eet ik wat ik wil (soort van junkdag).

Geen langzaam verterende eiwitten voor het slapengaan??
Lees de volgende thread maar eens over cottage cheese ;)
The Cottage Cheese Thread to end ALL cottage cheese threads - Bodybuilding.com Forums
Die amerikanen zijn er helemaal lyrisch van. Juist omdat het zo'n trage afgifte heeft en dus ideaal voor de nacht.

Hoe ik er zaterdag bij sta? Klein :D Ruim 10 kg lichter dan op de wok. Vanmorgen op nuchtere maag woog ik 87 :D

Laatst bewerkt:
Hehe Klein zegt ie ... die avatar zegt wel anders... ik ben er niet bij zaterdag ... andere verplichtingen (verbouwing pand voor eigen zaak)

Zit wel een eindje onder onderhoud. Geen idee wat mijn onderhoud is, maar als ik het afvallen stagneert sleutel ik aan mijn dieet. Denk dat mijn onderhoud op een 2800-3000kcal zit.

Ik eet wel iedere dag hetzelfde, alleen zaterdag eet ik wat ik wil (soort van junkdag).

Geen langzaam verterende eiwitten voor het slapengaan??
Lees de volgende thread maar eens over cottage cheese ;)
The Cottage Cheese Thread to end ALL cottage cheese threads - Bodybuilding.com Forums
Die amerikanen zijn er helemaal lyrisch van. Juist omdat het zo'n trage afgifte heeft en dus ideaal voor de nacht.

Hoe ik er zaterdag bij sta? Klein :D Ruim 10 kg lichter dan op de wok. Vanmorgen op nuchtere maag woog ik 87 :D

Holy crap.. 10 kg haha... dat is niks man... ik weeg ruim 20 kilo minder dan tijdens de wok..

Hoe laat eet je dan je laatste maaltijd? ik neem mijn avondeten, Post-workout, om uur of 8 en dan om 10 uur nog even half bakje kwark met caseïne en lepel pindakaas. Vandaar dat ik het vraag, als jij pas om 9 uur aan je avondeten begint dan is die allerlaatste maaltijd overbodig.

Cheese rulzzz... alleen kan zelf lastig vetvrijkaas vinden... heb jij adresje? ;)

Tja, maar ik heb een groot hoofd, dus lijk ik kleiner :D En daardoor groter op de avatar zonder hoofd, lol :roflol:

Holy crap.. 10 kg haha... dat is niks man... ik weeg ruim 20 kilo minder dan tijdens de wok..

Hoe laat eet je dan je laatste maaltijd? ik neem mijn avondeten, Post-workout, om uur of 8 en dan om 10 uur nog even half bakje kwark met caseïne en lepel pindakaas. Vandaar dat ik het vraag, als jij pas om 9 uur aan je avondeten begint dan is die allerlaatste maaltijd overbodig.

Cheese rulzzz... alleen kan zelf lastig vetvrijkaas vinden... heb jij adresje? ;)

20kg :eek:

Ik eet rond 19:00 mijn avondeten, dan training rond 20:00-20:30 tot 22:00-22:30 (inclusief cardio) laatste maaltijd is tussen 22:30 en 23:00

Die cottage cheese is niet echt kaas. Meer kwark met brokken haha. Huttenkase word het ook wel genoemd.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:D

pas op met die pijnscheuten idd, ik heb ook eens een blessure gehad aan mijn si gewricht en met die ligamenten daar blijft het beetje tricky eens je het gehad hebt. Weet niet of je al mobiliteitsoefeningen doet, maar die helpen voorkomen dat de boel vast komt te zitten en er geen verkeerde belastingsverdeling ontstaat.

pas op met die pijnscheuten idd, ik heb ook eens een blessure gehad aan mijn si gewricht en met die ligamenten daar blijft het beetje tricky eens je het gehad hebt. Weet niet of je al mobiliteitsoefeningen doet, maar die helpen voorkomen dat de boel vast komt te zitten en er geen verkeerde belastingsverdeling ontstaat.

Je bedoelt oefeningen op zo'n fysiobal?

Terug
Naar boven