MuscleMeat

Nieuw log kale

heel erg netjes en 7x40kg pfffff o.m.g echt gruwlijk!!

Zo zeker sterke arm traing!
The Bolt Beast!:thumb:

Wat een kracht heb je toch in je poten man, blijf me erover verbazen...

Wat meten die armen van je ondertussen? Zeer sterk 40 kg hammers!

Ja, wij langeren hebben het niet gemakkelijk hea:P

Goed bezig, Kale Beest!

Ik stel me altijd voor hoe ik er uit zou als ik 1,60 m ben, door mijn spiegelbeeld in een auto te bekijken: GRUWELIJK :D

whahaha doe ik ook :P Ziet er idd veel beter uit... Maar heb hetzelfde probleem als jouw lang en te weinig opvulling...Hoe zwaar was jij nou?

• Topic Starter Topic Starter
Gister een k*ttraining gehad. Heb weer enorm last van mijn onderrug, wat zelfs pijn deed bij het banken. Net als mijn schouder die weer opspeelt. Ik denk overigens dat al die pijntjes te maken hebben met mijn onderrug. Net een chiropractor gebeld, maar die is er pas vanaf 11 uur. Dan bel ik weer en gaan we er even werk van maken.

Bench
12x60
12x80
10x100
4x120

Incline bench
12x60
10x80
7x100

Chest supported crossovers
3x12x40

Incline cable flyes
3x12x25

Pressdowns
15x50
15x50
12x50

One arm lying db extension
8x20
10x18
12x16

One arm cable extension
2x12x20

One arm side raises (strict)
3x12x16

Cardio
25 minuten

Opmerking;
Kan niet elke dag feest zijn. Onderrug + schouder klapt erin, low carb klapt erin, moeilijkheden met slaap klapt erin. Maar vanavond maak ik het weer goed :) Ik voel het aan mijn water.

Laatst bewerkt:
Knap dat je de motivatie hoog weet te houden nog :thumbs: Sterkte met je rug en schouder.

niet zo relax van je onderrug en schouder man, ik hoop dat dat snel hersteld!
toch een mooie training neer gezet :thumbs:

hehe ... en dan gaat ie je daar een partij lopen kraken ... je hebt soms het idee dat je gewoon nooit weer kunt op staan als je dat hoort :roflol: Mijn chiropractor was laatst bezig :eek: toch ben ik nog in staat om dit te typen dus het is wel goed gegaan

Sterkte met de blesures man, niks is beroerder dan niet voluit trainen :bang:

Thanks mensen. K*t is het wel. Ik ging gister wel gemotiveerd naar de sportschool, maar na het banken had ik zoiets van ""kuuuut, ik ga naar huis". Knop omgezet en dan maar wat lichter getraind. Vanaf de triceps training ging het wel weer aardig lekker.

Kan het niet te maken hebben met moe zijn ofzo, als ik moe ben gaat het altijd naar me zwakke punten toe.
Ibuprofen vind ik ook vaak wel helpen als ik ergens last van heb. Tis niet de meest gezonde manier maar na 3 of 4 dagen is het vaak wel over.

26 juni kan ik terecht bij de chiropractor. Ben benieuwd :)

succes, en mss flexibiliteitsoefeningen doen voor het SI gewricht?

Terug
Naar boven