Fitness Seller

Nieuw log kale

Kom op he Kale!!!

Own die gewichten weer eens zoals het hoort.:D

@Kale: :eek:pak je 40 kg dumbbells voor hammer curl:eek:

Sterkte ermee KaLe! Ben benieuwd wat die chiropractor erover te zeggen heeft...

sterkte kale !

wil het cutten nog een beetje verlopen? het lijkt erop dat je nu een beetje blijft 'hangen' op die 11% met 88,4 kg of niet?

btw. chiro heeft mijn onderrug blessure goed verholpen !!

• Topic Starter Topic Starter
sterkte kale !

wil het cutten nog een beetje verlopen? het lijkt erop dat je nu een beetje blijft 'hangen' op die 11% met 88,4 kg of niet?

btw. chiro heeft mijn onderrug blessure goed verholpen !!

mwah blijf niet hangen hoor. Ik ben nu zo'n 87kg (vanmorgen iig). Vet% heb ik niet meer op laten meten. Ik let er allemaal niet meer zo op. Ik ga nu nog puur voor de spiegel. Refeed sinds deze week 2 keer per week ingelast. Ik geloof trouwens niet zo dat het 11% was vorige keer. Was wel gemeten, maar aan het spekrandje rond mijn middel gezien, kan het volgens mij nooit 11% zijn geweest. Daarom vind ik het % niet zo belangrijk meer. Misschien van de week weer eens op laten meten.

Training vandaag

Chins
12xBW
8xBW+10
6xBW+20
3xBW+30 PR

Reversed grip BOR's
4x12x100

Chest supp. dumbbell rows
12x30
12x32
10x34
10x36

Deadlift
8x100
8x120
8x140
8x160

alternated DB curl (slow reps)
12x20
10x22
8x24

One arm spider cable curl
12x20
10x25
10x25

Cardio
30 minuten

Opmerking;

Ging vrij lekker vandaag. Deadlift weer proberen op te bouwen. 8x160 ging vrij pijnloos. Maybe volgende week 170 proberen, afhankelijk hoe mijn rug aanvoelt.

Mooi werk dat het goed voelde. Ff niks overbelasten, schiet je toch niks mee op.

Nee precies. Even m'n ego opzij :D

Sterke chins! :thumb:

goeie deadlift ook:D!!

Goed Kale, Je zet lekker door. Ik vind het vetmeten ook zo onbetrouwbaar. Mijn vet rond mijn middel was bij aanvang cut, zo hard en dik dat je het nauwelijks beet kon pakken. Naarmate ik droger wordt, zie ik het vet langzaam zachter worden maar dan praten we over de eerste laag. Kijk gewoon naar de spiegel, dat is beter inderdaad.

Goed Kale, Je zet lekker door. Ik vind het vetmeten ook zo onbetrouwbaar. Mijn vet rond mijn middel was bij aanvang cut, zo hard en dik dat je het nauwelijks beet kon pakken. Naarmate ik droger wordt, zie ik het vet langzaam zachter worden maar dan praten we over de eerste laag. Kijk gewoon naar de spiegel, dat is beter inderdaad.

hehe het vet rond mijn middel is nu alleen nog een plooi in plaats van een homp vet :D

cutten gaat dus goed :thumbs: chins zijn sterk man, mooie pr!

Nice chins Kale.

Face it Kale, dit zijn de nadelen die je kan ondervinden als je een monster bent ;)

Ook niet monsters krijgen blessures hoor:p

Lekkere training weer Kale, nice chins.

Thanks mannen. Chins gaan ook steeds beter. Doe ze nu een week of 4-5 (daarvoor echt sporadisch, misschien 2-3 keer per jaar, omdat ik er last van mijn ellebogen door kreeg). Ben wel tevreden met die progressie.

Terug
Naar boven