AndroidHealthClinic

Nieuw log kale

• Topic Starter Topic Starter
Hehe idd. Aanradertje ;) Heb nu nog steeds enorme spierpijn.

Ik heb een tijdje met 30 reps setjes mogen stoeien ... I know hoe zeer dat doet !

lekkere he high rep trainen heb het zelf ook gedaan tijdens mijn cut.
vind het gruwelijker voelen als gewoon trainen omdat je door en door gaat .

nette trainingen

Ik doe vaak de eerste oefeningen low rep, en dan de laatste isolatie met wat meer reps. Dat voelt ook goed, voor me gevoel kan ik toch meer massa bouwen op zware gewichten.

hehe, goeie trainingen man!

Thanks.

Rug/biceps

Pulldowns
12x70
12x80
12x90
12x100

Close grip pulldown (met wijde close grip bar, deze kan ik heel ver naar beneden trekken)
12x70
12x70
10x75
10x80

Bent over row
12x90
12x100
12x110
12x120 (pfoe!)

One arm cable row
12x40
12x45
12x50
12x50

One arm machine row
15x40

Barbell curl
12x30
12x40
12x50
dropset 6x60+4x50+4x40+6x30 (20 reps)

45 minuten Cardio

Opmerking;
high reps vallen zwaar!

LOL, 20 x 100 kilo squatten. Ziekelijke kracht.

Vind 't wel een heavy schema hoor. Zeker die 45 min cardio erachter aan! Verlies je niet teveel massa? Persoonlijkijk zou ik lange tijd geen koolhydraten verkiezen na zo'n training boven 45 min cardio.

LOL, 20 x 100 kilo squatten. Ziekelijke kracht.

Vind 't wel een heavy schema hoor. Zeker die 45 min cardio erachter aan! Verlies je niet teveel massa? Persoonlijkijk zou ik lange tijd geen koolhydraten verkiezen na zo'n training boven 45 min cardio.

Beetje intensiteit moet er in zitten ;) Na de KT neem ik mijn PWO shake. En de cardio is stevig wandelen op de loopband. Eenmaal thuis neem ik direct mijn maaltijd.

20x100 is niet zo zwaar hoor normaal gesproken. In de cut wel ivm energie verlies. Dan word het echt zwart voor de ogen. Heb ik mijn bulkperiode zelfs een keer 20x140 gesquat (alleen toen dacht ik echt mijn laatste adem uitgeblazen te hebben :D , toen ging ik nokkie )

20 x 140 is ook ooit mijn max geweest ! breathing squats gevolgd door pullovers conform het legendarische "Super Squats" KILLING inderdaad en daarna nooit meer gedaan.....;)

Nette training.;)

Vandaag 45 minuten cardio en 6 sets buik (3 weighted crunches, 3 machine side crunches).

Goed bezig kale:eek:

:thumb:

Thanks meis :)

Beetje intensiteit moet er in zitten ;) Na de KT neem ik mijn PWO shake. En de cardio is stevig wandelen op de loopband. Eenmaal thuis neem ik direct mijn maaltijd.

20x100 is niet zo zwaar hoor normaal gesproken. In de cut wel ivm energie verlies. Dan word het echt zwart voor de ogen. Heb ik mijn bulkperiode zelfs een keer 20x140 gesquat (alleen toen dacht ik echt mijn laatste adem uitgeblazen te hebben :D , toen ging ik nokkie )

Zeker hardcore :D

Super trainingen trouwens :thumb:

beste training!

ik zal binnenkort eens kijken wat ik uit mijn squat kan halen met 50% van 1RM ( voor mij dus 90 kilo squat, en 70 kilo fullsquat als 50%)
;)

Ik zou die PWO shake dan wel effe laten zakken. Kwartiertje ofzo. Als je veel beweging hebt vlak na inname van voedsel is de opname ook wat minder efficient. Of misschien fietsen en dan hetzelfde aantal cals verbranden. Dan heeft je maag meer rust en dat is ook fijner voor optimale opnname.

Ik zou die PWO shake dan wel effe laten zakken. Kwartiertje ofzo. Als je veel beweging hebt vlak na inname van voedsel is de opname ook wat minder efficient. Of misschien fietsen en dan hetzelfde aantal cals verbranden. Dan heeft je maag meer rust en dat is ook fijner voor optimale opnname.

Fietsen hou ik niet zo lang vol in verband met een brandende zak die ik op een gegeven moment krijg :D Cardio na de training laat ik toch maar op 30 minuten. Op niet trainingsdagen wel op 45 minuten. Het is inderdaad een beetje teveel van het goede.

Goed bezig Kale, lekker high rep! Aanstaande maandag ook weer high rep superset benentraining gepland:D

Vandaag vrij lichte benentraining ivm mijn rug (ben blij dat ik dinsdag terecht kan bij die kraker).

Squat
12x100
12x120
10x140

Full frontsquat
12x60
12x80
6x100 (no air!)

Legextensions
12x50
12x60
12x70