- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LOL, 20 x 100 kilo squatten. Ziekelijke kracht.
Vind 't wel een heavy schema hoor. Zeker die 45 min cardio erachter aan! Verlies je niet teveel massa? Persoonlijkijk zou ik lange tijd geen koolhydraten verkiezen na zo'n training boven 45 min cardio.
Na de KT neem ik mijn PWO shake. En de cardio is stevig wandelen op de loopband. Eenmaal thuis neem ik direct mijn maaltijd.
, toen ging ik nokkie )20 x 140 is ook ooit mijn max geweest ! breathing squats gevolgd door pullovers conform het legendarische "Super Squats" KILLING inderdaad en daarna nooit meer gedaan.....![]()

Beetje intensiteit moet er in zittenNa de KT neem ik mijn PWO shake. En de cardio is stevig wandelen op de loopband. Eenmaal thuis neem ik direct mijn maaltijd.
20x100 is niet zo zwaar hoor normaal gesproken. In de cut wel ivm energie verlies. Dan word het echt zwart voor de ogen. Heb ik mijn bulkperiode zelfs een keer 20x140 gesquat (alleen toen dacht ik echt mijn laatste adem uitgeblazen te hebben, toen ging ik nokkie )

Beetje intensiteit moet er in zittenNa de KT neem ik mijn PWO shake. En de cardio is stevig wandelen op de loopband. Eenmaal thuis neem ik direct mijn maaltijd.
20x100 is niet zo zwaar hoor normaal gesproken. In de cut wel ivm energie verlies. Dan word het echt zwart voor de ogen. Heb ik mijn bulkperiode zelfs een keer 20x140 gesquat (alleen toen dacht ik echt mijn laatste adem uitgeblazen te hebben, toen ging ik nokkie )

Ik zou die PWO shake dan wel effe laten zakken. Kwartiertje ofzo. Als je veel beweging hebt vlak na inname van voedsel is de opname ook wat minder efficient. Of misschien fietsen en dan hetzelfde aantal cals verbranden. Dan heeft je maag meer rust en dat is ook fijner voor optimale opnname.
Cardio na de training laat ik toch maar op 30 minuten. Op niet trainingsdagen wel op 45 minuten. Het is inderdaad een beetje teveel van het goede.