Fitness Seller

Nieuw log kale

• Topic Starter Topic Starter
Dieet at the moment

maaltijd 1
4 ei-eiwitten met 1 plak cheddar of eigeel (afwisselend)
50 gram brinta
25 gram pro80

maaltijd 2
tonijnsalade (150 gr tonijn, 1 eetlepel olijfolie, sla, 2 tomaten)

maaltijd 3
200 gram kipfilet
1 eetlepel lijnzaadolie
150 gram broccoli

maaltijd 4
50 gram pro80
1 eetlepel lijnzaadolie
150 gram wortelen

maaltijd 5
60 gram volkoren pasta
200 gram pangasius filet (witvis)
150 gram broccoli

PWO
50 gram whey

maaltijd 6
60 gram basmati rijst
200 gram pangasiusfilet
200 gram doperwten

maaltijd 7
200 gram cottage cheese
150 gram wortels

totaal 2500kcal

Hopelijk word je dinsdag weer recht gekraakt Kale,begin toch die ouwe stats te missen.:(

Je trainingen zijn toch nog steeds niet verkeerd hoor ! zeker nu je zo lang al aan het cutten bent en dus laag in je energie zit. Hoeveel % zit je nu?

Vet% weet ik niet. Merk wel dat het bandje rondom mijn middel bijna weg is, mijn ab duidelijk zichtbaar zijn, bij een latspread adres op mijn lats zichtbaar zijn.. :D

Wat een zieke benen training vorige keer 20x100 squats :eek:
Hoelang ben je nu inmiddels al bezig met cutten, en enig idee hoelang je nog bezig gaat zijn.
Ben echt benieuwd wat het resultaat is! Blijven doorknallen Kale!!

Volgende week een pauze, omdat ik dan op vakantie ga. Dan een maandje op onderhoud en dan ga ik weer rustig verder met cutten.

Net even snel een foto geschoten in de tuin (mike mentzer pose whehe). Was behoorlijk overbelicht, dus even aangepast. Mis me aders en strepen op de foto. :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice Kale ! :D

Ziet er buff uit Kale, deze vraag heb je vast al beantwoord, maar hoe lang ging je nog door cutten?

Ziet er goed uit Kale, toch al een heel verschil van je buik t.o.v. twee foto's terug.

Buik begint nu eindelijk te vormen idd. Ik oog wel plat, dus word weer eens tijd voor een refeed :p

ziet er goed uit op de foto Kale. duidelijk lager in Bf:cool:

Hoeveel weken cut je nu al?

looking good :thumbs:

Jup.. is ook een gemis aan energie hoor. Zwaar trainen met 2500kcal... en maar 180 gram carbs per dag :(

180gr carbs:eek:Dat zijn toch niet meer dan 2gr per kilo aan lichaamsgewicht!!!Zolang je het minimale binnen krijgt,gemeten op vetvrije massa (@ 0%) moet het kunnen toch.

Nice pic man,heb gereageerd in je gallerij.:cool:

Zo dbb is onderhnd weer up en ik ben nu op vakantie mijn fysiek aan het verzieken.. De trainingen voor mijn vakantie weet ik niet meer, maar wat ik nog wel weet is dat ik 43 reps met 100kg fullsquat heb gedaan. Monster record. Ben blij als ik weer thuis ben en kan knallen. Op vakantie 2 keer getraind en kon met moeite een serie van 8 met 45kg schuin db drukken (wel laatste oefening maargoed).

Zo dbb is onderhnd weer up en ik ben nu op vakantie mijn fysiek aan het verzieken.. De trainingen voor mijn vakantie weet ik niet meer, maar wat ik nog wel weet is dat ik 43 reps met 100kg fullsquat heb gedaan. Monster record. Ben blij als ik weer thuis ben en kan knallen. Op vakantie 2 keer getraind en kon met moeite een serie van 8 met 45kg schuin db drukken (wel laatste oefening maargoed).

SICK! Breathing style denk ik? Ging je niet bijna van je stokkie?:)

Terug
Naar boven