Fitness Seller

Nieuw log kale

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.083
Thanks. Ik zal het eens proberen.

Mijn dieet op het moment (onderhoud)

Maaltijd 1
60 gram brinta
1 scoop pro80
4 eieren (waarvan 1 met dooier)

Maaltijd 2
1 blik tonijn/tomaat/sla/olijfolie
5 volkoren cracottes

Maaltijd 3
200 gram kipfilet
50 gram basmati rijst
broccoli

Maaltijd 4
2 scoops pro80
5 cracottes
wortels

Maaltijd 5
60 gram volkoren pasta
doperwten
200 gram pangasius filet

Pre workout
30 gram whey

Post workout
30 gram whey / 30 gram xtargo

Maaltijd 6
60 gram volkoren pasta
200 gram pangasius filet
Doperwten of wortels

Maaltijd 7
200 gram cottage cheese

Ik blijf cardio doen na elke training ( 30-45 minuten ) en zit met dieet op onderhoud. Wat hoger in de carbs/kcal om toch wat intensiever te trainen en om het herstel van mijn blessures te bevorderen. Ik hoef met 300+ carbs per dag ook niet te refeeden (wat mijn maag/darmen toch niet zo fijn vinden). Totaal kcal zit op 2972 / ei: 327 / kh: 311 / v: 53

Band dislocates kun je ook gewoon met een knee wrap doen;).

• #1.085
Goed idee alex!

Btw; vanacht weer een vreselijke nachtrust gehad. Mijn neus liep leeg, begon te hoesten en had koorts. Heel vreemd. Voel me aan de ene kant erg verrot vandaag en aan de andere kant sterk! Dus ik ga wel knallen vanavond.

Band dislocates kun je ook gewoon met een knee wrap doen;).
Of met een bezemsteel.
Goed idee alex!

Btw; vanacht weer een vreselijke nachtrust gehad. Mijn neus liep leeg, begon te hoesten en had koorts. Heel vreemd. Voel me aan de ene kant erg verrot vandaag en aan de andere kant sterk! Dus ik ga wel knallen vanavond.
Heb net nog een link gepost in het log van Masallah over trainen wanneer je ziek bent. Naart schijnt ben je dan soms sterker.

• #1.087
? ik zal het even doorlezen. Ik dacht altijd dat het slecht was (extra verlies anti oxidanten)

• #1.088
**** zeg...

2) You'll find that you're actually stronger when training while sick! How's this possible? Starr stated the following to one of his athletes, "I explained that when he got sick, his immune system released antibodies in profusion to combat the invading toxins and microorganisms. Those antibodies are strength enhancers. This is especially true in the early stages of any illness."

Hard to believe, but your body is stronger when you're sick than when you feel great. Look through your training log and you'll realize that you've probably already experienced this phenomenon. Think of a time when you felt great only to end up having a terrible workout. Now think of a time when you felt horrible and didn't feel like training, but sucked it up anyway and went on to have a fantastic workout.

Dit heb ik dus altijd ervaren. Zit ik zwaar goed in mijn vel, dan gaat het ongelovelijk k*t. Ben ik bijv. een weekend helemaal los gegaan, nauwelijks slaap gehad en voel ik me beroerd en moe; zet ik pr na pr....

**** zeg...

Dit heb ik dus altijd ervaren. Zit ik zwaar goed in mijn vel, dan gaat het ongelovelijk k*t. Ben ik bijv. een weekend helemaal los gegaan, nauwelijks slaap gehad en voel ik me beroerd en moe; zet ik pr na pr....
Dus we kunnen een harde training verwachten vanavond :p

Ik kan niet wachten op de volgende log entry! :popcorn:

• #1.092
Toch weer teringpijn in mijn rug, dus geen deadlift vandaag :(

Pulldown
12x60
8x80
8x90
8x100
8x110

Reversed grip BOR
8x100
3x8x120

Dumbbellrow (met EZbar)
12x50
10x60
8x70
4x80 PR! zwaar!

Close grip pulldown
8x70 slow
8x80 slow
8x90
8x100

One arm olympic bar preacher curl
4x8xBAR

One arm cable curl
10x30
8x35
6x40

Cardio
Loopband 25 minuten (5 min. wandel / 5 min. hardlopen / etc )

Ondanks dat je je ****ed up voelt toch een goede training neergezet man, mooie PR!

• #1.094

Ik leef met je mee man! Rug pijn is echt k*t. Vandaag ook weer gedeadlift, morgen zal ik weer uit mijn bed moeten kruipen met erge pijn. Was vorige keer uit mijn bed gesprongen omdat ik niet wist dat mijn onderrug stijf was, gevolg: plots hevig zweten, bloeddruk omlaag en bijna flauwgevallen :o :(

Ik ga me dringend een riem aanschaffen om te heffen...

Ging het idd zo goed als het artikel beloofde of ga je Mike mahler een boze e-mail sturen?

• #1.098
Ging het idd zo goed als het artikel beloofde of ga je Mike mahler een boze e-mail sturen?

Nah, als ik geen pijn in mijn rug had gehad, had ik wel 140 bor's erbij gepakt. Voorzichtig getraint. Merkte wel dat ik aardig wat kracht en energie had. Maar dat kan ook komen doordat ik wat meer carbs eet.

Hehe ik leef met je mee om je blessure's man, heb net bijna 3 maanden niet kunnen squatten en deadliften, frustrerend is dat, om niet volledig voluit te kunnen gaan. Ik hoop voor je dat die behandelingen je wat verder helpen.

• #1.100
thanks! Helaas is mijn chiropractor op vakantie en meteen merk ik dat mijn onderrug na elke keer dat ik erin schiet, minder snel hersteld. :(

Terug
Naar boven