- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
als standaard opwarming voor mijn presses doe ik zowiezo lichte side raises, presses, rear raises en RC werk.
Blijkbaar is dat niet afdoende.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als standaard opwarming voor mijn presses doe ik zowiezo lichte side raises, presses, rear raises en RC werk.

Of met een bezemsteel.Band dislocates kun je ook gewoon met een knee wrap doen.
Heb net nog een link gepost in het log van Masallah over trainen wanneer je ziek bent. Naart schijnt ben je dan soms sterker.Goed idee alex!
Btw; vanacht weer een vreselijke nachtrust gehad. Mijn neus liep leeg, begon te hoesten en had koorts. Heel vreemd. Voel me aan de ene kant erg verrot vandaag en aan de andere kant sterk! Dus ik ga wel knallen vanavond.
2) You'll find that you're actually stronger when training while sick! How's this possible? Starr stated the following to one of his athletes, "I explained that when he got sick, his immune system released antibodies in profusion to combat the invading toxins and microorganisms. Those antibodies are strength enhancers. This is especially true in the early stages of any illness."
Hard to believe, but your body is stronger when you're sick than when you feel great. Look through your training log and you'll realize that you've probably already experienced this phenomenon. Think of a time when you felt great only to end up having a terrible workout. Now think of a time when you felt horrible and didn't feel like training, but sucked it up anyway and went on to have a fantastic workout.
Dus we kunnen een harde training verwachten vanavond**** zeg...
Dit heb ik dus altijd ervaren. Zit ik zwaar goed in mijn vel, dan gaat het ongelovelijk k*t. Ben ik bijv. een weekend helemaal los gegaan, nauwelijks slaap gehad en voel ik me beroerd en moe; zet ik pr na pr....

Dus we kunnen een harde training verwachten vanavond![]()
hopen dat mijn rug training ook super wordt 

Ging het idd zo goed als het artikel beloofde of ga je Mike mahler een boze e-mail sturen?