- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Hey kale! Klinkt alsof je zo'n beetje afhankelijk bent van je chiropractor man, slechte zaak. Als het bij jou elke keer in je rug schiet kan het alleen maar betekenen dat je een instabiele onderrug hebt en is dat "erin" schieten een manier van je lichaam om naar stabiliteit te zoeken in je onderrug. Het jammere van een chiropractor vind ik toch altijd dat ze je behandelen, maar je verder niet zelfstandig maken (ken zat mensen die 5jr of langer regelmatig bij een chiropractor komen). 1 van de meest wetenschappelijk bewezen behandelmethodes bij steeds weer terugkerende episodes van rugklachten is stabiliteitstraining (oa door mw Jull ontwikkeld).
Pm me anders als je hier meer over wilt weten, ik help niet veel mensen op dit forum met blessures, maar ach verveel me toch een beetje vandaag
Pm me anders als je hier meer over wilt weten, ik help niet veel mensen op dit forum met blessures, maar ach verveel me toch een beetje vandaag

Squats zijn ook qua kracht erg achteruit gegaan. Vandaar dat ik nu alleen nog maar fullsquats doe, zodat mijn onderrug minder zwaar belast word.

Nog maar een set.