Fitness Seller

Nieuw log kale

nette pr op je chins man!

Chest supported? Dus gewoon op een schuin bankie liggen ofzo?
Met jou lengte lukt dat nog wel, maar voor mij zijn die bankjes dan echt verrot:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.143
mooi dat je geen pijn had bij je deadlift!

daaamn, nette pr op chins man :lick:

• #1.146

Jup schuin bankje. Zelfs met jou lengte moet het nog lukken denk ik ;)
Zoiets dus?
image002.jpg

image003.jpg

Goeie chins :thumbs:

Nette training KaLe!!!Congratz met je PR :thumbup:

Als ik zo moetr gaan zitten, zit ik echt ****ed up. Waarom doe je hem niet standaard manier?Omdat je dan minder strikt traint?

Staat wel extra gewicht tegenover;)

• #1.151
Als ik zo moetr gaan zitten, zit ik echt ****ed up. Waarom doe je hem niet standaard manier?Omdat je dan minder strikt traint?

Staat wel extra gewicht tegenover;)

Ik wil even een paar weekjes mijn onderrug ontzien met BOR's ;) Geloof me, op dat plaatje ziet het er heel ongemakkelijk uit. Ik doe 'm een stuk anders (comfortabeler). Voordeel is dat je ook een veel grotere ROM hebt.

• #1.152
heel onduidelijk, maar ik doe hem zo;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Trek je hem dan eigenlijk richting nek of meer naar middenrif?

• #1.154
middenrif

Maar hoe bedoel je grotere rom? Als op het plaatje of als bij een normale dumbbell row (BOR laat ik voorlopig ook uit in mijn hoofd om deze zwaar te doen).

Maar een normale dumbbell row heb je imo een grotere rom als met een supported. Kantel je btw niet voorover als je hoog gaat liggen op het bankje, met een behoorlijk gewicht in de klauwen?:)

• #1.156
Maar hoe bedoel je grotere rom? Als op het plaatje of als bij een normale dumbbell row (BOR laat ik voorlopig ook uit in mijn hoofd om deze zwaar te doen).

Maar een normale dumbbell row heb je imo een grotere rom als met een supported. Kantel je btw niet voorover als je hoog gaat liggen op het bankje, met een behoorlijk gewicht in de klauwen?:)

Normale db row heeft idd een grotere ROM (ROM vergelijking was niet met db rows, maar met barbellrows), maar ook hier wil het nog wel eens in mijn rug schieten. Die chestsupp. is gewoon een mooi alternatief voor rows, zonder dat mijn onderrug belast word.

En kantelen? Nee hoor, we hebben van die massieve oldschool panatta bankjes ;)

bij die chest sup. db rows zul je het denk ik ook wel wat meer in je trapezius voelen neem ik aan? En je kunt natuurlijk minder cheaten omdat je je lichaam statisch 'vastzit'.

nette chins btw !

• #1.158
bij die chest sup. db rows zul je het denk ik ook wel wat meer in je trapezius voelen neem ik aan? En je kunt natuurlijk minder cheaten omdat je je lichaam statisch 'vastzit'.

nette chins btw !

Je voelt puur de lats. En cheaten kun je al helemaal niet :D

BTW; vanmorgen 87kg en ik oog toch voller en harder. Voordat ik op vakantie ging woog ik zo'n 84/85kg. Komt waarschijnlijk door de verhoging van de carbs. Ik blijf nog na elke KT 30 minuten cardio doen, om mijn vet% stabiel te houden. Verder voel ik me sterk. Elke training ben ik op het moment gemotiveerder dan ooit, zelfs met 5 tot max 6 uurtjes slaap per nacht. De pomp die ik tijdens de training krijg is echt enorm. Enige nadeel zijn mijn blessures. Carbs zijn de bomb :D Verder zal ik voor kwaliteit gaan en dus niet meer extreem bulken. Zit nu rond 3000kcal. Net boven onderhoud en ik ga er lekker op.

Laatst bewerkt:
je bent nu gestopt met cutten?

• #1.160
Lijkt er wel op he ;) Misschien pik ik het binnenkort weer op, maar wil weer wat massa bouwen, maar dan met minimaal kcal overschot om zo kwaliteitsmassa aan te zetten en eventueel misschien wel wat vetverbranding.

Terug
Naar boven