StevenG
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker manier van trainen dit.Nu wil ik echt niet b**chen, gewoon bijleren: wat voor nut heeft een dropset? Je load wordt hoger als je de sets afzonderlijk doet maar dan met iets meer gewicht, en je volume kan je ook hoger houden dan als je dropsets toevoegt?
Als een spier een load van 100 gewoon zou zijn, dan gaat ze wel vermoeid zijn als daarna nog eens 60 zou komen, maar helpt die "vermoeidheid" genoeg om de extra spieren op te bouwen?

Is die borst omtrek gemeten tijdens een lat spread of ontspannen?
Ik was na de 2e set al zo ontzettend verzuurd, niet normaal. Die rest/pauze style was tussen door ff een paar sec. rust en dan weer verder. Dus geen volledige rust. Maar toch net geen volledige set
Verder aardige training 
Trouwens, zaterdag doe ik ze in 3 seriesMoet lukken

Sinds ik zijkant schouders 3 keer per week aanpak, gaan ze echt super vooruit. Ze beginnen echt uit te puilen. Ik ga dit ook met kuiten doen, aangezien deze zielig klein/ongevormd zijn in verhouding met de rest van mijn lichaam (vooral mijn bovenbenen). Net als zijkant schouders, doe ik 3 keer per week 1 oefening van 3-4 sets (om de dag).
Woei net even schouders en borst opgemeten;
Schouders september; 121cm , nu 128cm. 7cm in een jaar, plus droger!
Borstomtrek is 115 gebleven.
Mijn vet% was vorig jaar veel en veel hoger dan dit jaar (rond de 16 tov ong.10a 11%). Nette progressie dus. Ikke blij![]()
hehe, thanks kerel! Mijn kuiten ben ik echt wild geschrokken. 39cm!!Echt totaal uit verhouding!! Dus die hebben even prioriteit. Binnen 2 maanden wil ik er een dikke cm aan hebben.

die van mij moeten ook minstens een cm erbij de komende 2 mnd.
Net zo groot als die van mij, alleen zijn mijn boven benen 10x niks vergeleken met jou
Ik houd je er aandie van mij moeten ook minstens een cm erbij de komende 2 mnd.
Hmm kuiten zijn imo moeilijk echt te gainen. Is toch wel aanleg of niet. Die van mij verschillen maar heel weinig wanneer ik ze een tijd heel heftig aanpak of soms maar een beetje aankloot.