Fitness Seller

Nieuw log kale

mooi dat je rug pijn dan weg is! gebruik je een riem?

Netjes KaLe,keep up the good work.

Die yates row man echt super, is die deadlift op verhoging aan te raden lijkt me juist moeilijker om de rug straigt te houden,
hoe diep zak je dan wel niet, wat is je begin positie?!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.205
Die yates row man echt super, is die deadlift op verhoging aan te raden lijkt me juist moeilijker om de rug straigt te houden,
hoe diep zak je dan wel niet, wat is je begin positie?!

Mwah zak maar 5-10 cm dieper. Op een of andere manier heb ik minder pijn in mijn rug dan.

Ik had een tijdje geleden ook de hoop opgegeven voor me kuiten. Maar ik martel ze nu 2x per week gruwelijk af. En als ik me sterkste man foto's terug zie, zie ik best fatsoenlijke kuiten. Ze zijn niet groot, maar ook niet echt spillerig (zoals ze waren). Gewoon dingen uit blijven proberen denk ik, en als je spierpijn hebt zit je goed.

• #1.207
Spierpijn zegt natuurlijk niets. Maar idd.. ik martel ze nu 3 keer per week. 1 oefening 3-4 set per keer. En natuurlijk een hoop cardio erbij. Kijken wat dat gaat opleveren.

Vandaag off day - cardio

45 minuten fullpully door de duinen gefietst met de mountainbike. Wind tegen en zwaarste versnelling. Mijn poten zitten vooooolll :eek:

Wat voor mij ook heel lekker werkte was bv staande kuiten of legpress doen. En meteen daarna donkey raise met je eigen gewicht. Daarna staande of legpress verminderen met 5 of 10kg en weer het zelfde aantal herhalingen maken. Dit stuk of 5, 6x doen. En dan je kuiten helemaal slopen met de donkey dmv stoppen als het niet meer wil. Ff paar sec rust en weer door gaan, en dit herhalen tot de tranen in je ogen staan.

• #1.209
Wat voor mij ook heel lekker werkte was bv staande kuiten of legpress doen. En meteen daarna donkey raise met je eigen gewicht. Daarna staande of legpress verminderen met 5 of 10kg en weer het zelfde aantal herhalingen maken. Dit stuk of 5, 6x doen. En dan je kuiten helemaal slopen met de donkey dmv stoppen als het niet meer wil. Ff paar sec rust en weer door gaan, en dit herhalen tot de tranen in je ogen staan.

Cool zoiets doe ik wel vaker. Legpress calves superset met BW calves (in dit geval dan geen donkey, ga ik eens doen ;) ). Ik doe ook wel eens 75 reps rest/pauze op de seated calve machine. Zoveel je kunt en dan een paar sec. rust en dan weer verder, net zolang je aan 75 reps zit.

Cool zoiets doe ik wel vaker. Legpress calves superset met BW calves (in dit geval dan geen donkey, ga ik eens doen ;) ). Ik doe ook wel eens 75 reps rest/pauze op de seated calve machine. Zoveel je kunt en dan een paar sec. rust en dan weer verder, net zolang je aan 75 reps zit.

Die heb ik ook wel is gedaan, ook op de staande. Had ik hier ergens gelezen, maar sloeg niet erg aan bij mij. Kon ook niet echt lekkere volledige herhalingen meer maken.

Donkey is voor mij dat ik op de verhoging achter het schouderdruk bankje ga staan. En 2 vingers op de stang leg ter ondersteuning, er is helaas geen donkey apparaat in me gym. Heb 1x 60kg tussen me benen gehangen daarmee, maar kreeg ik enorme rugpijn van :(

• #1.211
Huidig dieet

Maaltijd 1
4 eieren (2 dooier)
60 gram brinta
25 gram eiwit

Maaltijd 2
150 gram tonijn
Sla/tomaat
15ml olijfolie
6 vital cracottes

Maaltijd 3
60 gram volkoren spaghetti
200 gram kipfilet
200 gram broccoli

Maaltijd 4
50 gram eiwit
15 ml olijfolie/lijnzaadolie
6 vital cracottes
150-200 gram wortels

Maaltijd 5 (pre workout)
200 gram pangasius filet (witvis)
60 gram volkoren pasta/spaghetti
200 gram doperwten

Pre workout
30 gram whey

Post workout
30 gram whey
30 gram xtargo

Maaltijd 6 (post workout)
200 gram pangasius filet
60 gram volkoren pasta/spaghetti

Maaltijd 7 (1 uur na maaltijd 6)
200 gram cottage cheese
200 gram wortelen

3200kcal

Waarom die wortelen bij je laatste maaltijd, hebben die een speciaal nut? Of gewoon om extra gezonde dingen binnen te krijgen?

Geen kwark of noten voor het slapengaan?

• #1.213
Kwark neem ik niet meer ivm lactose en noten ben ik allergisch voor. In cottage cheese zitten voldoende vetten, veel calcium en het mooie trage opname voor de nacht. Wortelen zijn oa voor een mooiere huid (door de caroteen) en werken vochtafdrijvend. En ik vind het gewoon lekker :D

Lijkt op het eerste zicht haast meer dan 3200 Kcal. Hoeveel weeg je?

• #1.215
Beetje cutten dus?:)

Kwark neem ik niet meer ivm lactose en noten ben ik allergisch voor. In cottage cheese zitten voldoende vetten, veel calcium en het mooie trage opname voor de nacht. Wortelen zijn oa voor een mooiere huid (door de caroteen) en werken vochtafdrijvend. En ik vind het gewoon lekker :D

Ok thanks, dat van de wortelen wist ik niet :).

Dan zou ik eerder naar de 3600 Kcal gaan met jouw gewicht, hoewel er wel veel eiwitten in je dieet zitten:)

• #1.220
Ik heb een zittend beroep..

Terug
Naar boven