SanderM
Huge Freak
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooi dat je rug pijn dan weg is! gebruik je een riem?

Die yates row man echt super, is die deadlift op verhoging aan te raden lijkt me juist moeilijker om de rug straigt te houden,
hoe diep zak je dan wel niet, wat is je begin positie?!

Wat voor mij ook heel lekker werkte was bv staande kuiten of legpress doen. En meteen daarna donkey raise met je eigen gewicht. Daarna staande of legpress verminderen met 5 of 10kg en weer het zelfde aantal herhalingen maken. Dit stuk of 5, 6x doen. En dan je kuiten helemaal slopen met de donkey dmv stoppen als het niet meer wil. Ff paar sec rust en weer door gaan, en dit herhalen tot de tranen in je ogen staan.
). Ik doe ook wel eens 75 reps rest/pauze op de seated calve machine. Zoveel je kunt en dan een paar sec. rust en dan weer verder, net zolang je aan 75 reps zit.Cool zoiets doe ik wel vaker. Legpress calves superset met BW calves (in dit geval dan geen donkey, ga ik eens doen). Ik doe ook wel eens 75 reps rest/pauze op de seated calve machine. Zoveel je kunt en dan een paar sec. rust en dan weer verder, net zolang je aan 75 reps zit.

Lijkt op het eerste zicht haast meer dan 3200 Kcal. Hoeveel weeg je?
Geloof me maar dat het 3200kcal is. Op het moment weeg ik 87-88kgKwark neem ik niet meer ivm lactose en noten ben ik allergisch voor. In cottage cheese zitten voldoende vetten, veel calcium en het mooie trage opname voor de nacht. Wortelen zijn oa voor een mooiere huid (door de caroteen) en werken vochtafdrijvend. En ik vind het gewoon lekker![]()
.