MuscleMeat

Nieuw log kale

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
Wat wel apart is dat mij vandaag al 2 keer is gevraagd of ik aan het afvallen ben, omdat mijn gezicht vermagerd is. Guess what; ben 2-3kg zwaarder dan mijn cutfoto's. Vanmorgen vond ik wel dat ik er erg droog bij stond voor mijn doen.

Wat doe je van beroep?

Het verstand zit dan toch niet in het haar;) hehe, grapje. Zijn er bureaustoelen waar jij op past dan?:p

• #1.226
Ruimte zat nog hoor :p

Goed dieet KaLe,krijg er honger van:D
Dacht alleen dat als je je eetschema zou veranderen je er wittebonen in tomatensaus(met ei)bij zou gaan toevoegen???Ik kom er niet meer vanaf nu,het is mn dochters lievelingskostje geworden.;)

• #1.228
Goed dieet KaLe,krijg er honger van:D
Dacht alleen dat als je je eetschema zou veranderen je er wittebonen in tomatensaus(met ei)bij zou gaan toevoegen???Ik kom er niet meer vanaf nu,het is mn dochters lievelingskostje geworden.;)

Heb een paar dagen heinz beans gegeten met ei, maar mijn darmen begonnen een beetje te rommelen :D

• #1.230
:D :D

Je had net mijn kantoor moeten ruiken... en ik had niet eens bonen op :D

:roflol::roflol:Fijne collega ben jij:roflol::roflol:

• #1.233
Gelukkig heb ik een kantoor helemaal voor mezelf. Maar af en toe komt er wel eens iemand binnen en die loopt dan recht die walm in :D

Luxe......

Ik zou me niet kunnen houden van het lachen moest er iemand mijn walm binnenlopen. Op reis deze zomer hebben m'n maten me bijna de kamer uitgeschopt, ze konden het niet meer houden:roflol:

• #1.237
Schouder/traps/onderarmen/calves

Standing machinepress
8x40 warmup
8x60 warmup
8x80
8x100
10x120 rep pr
3x145 pr

Seated db press
12x38 dik vet rep pr !
10x38
8x38
6x38 (helemaal op..)

Seated bent over raises
15x16
12x18
12x20
10x22

Cable side raises (strict)
3x12x20

Lower trap raises
4x12x10
215prone-trap-3-raise.jpg

DB shrugs 21en (voor, zij, achter)
3x21x40

seated calves
3x20x50

Wrist curls
2x20x25

Behind the back wrist curls
2x12x60

HIIT 5 minuten (30 sec medium -30 sec sprint)

Opmerking; super training!

Laatst bewerkt:
Zware Machine Press en daarna Dumbbell Press. Ik kan geloven dat je daarna kapot bent.

Goede training. Hoeveel Kcals verbrand je zo met dat lopen? Of heb je er geen idee van?

Terug
Naar boven