- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, maar wat is er juist anders aan de uitvoering? Het feit dat je je duim omhoog houdt?@flying fox; Die oefening is voor je lower traps.
SpprSi; Bij HIIT (ik doe het trouwens op de fiets) gaat het niet zo zeer om de kcals, maar voornamelijk om de afterburn. Dus na de sessie blijf je vet verbranden.
Hehe thanks. Gaat zeker lekker. Maar ik merk weer dat ik zwaar kan trainen, want er treden weer vervelende pijntjes opElleboog, knieen voel ik weer opkomen, schouder... maarja effe in de gaten houden.

Ja, maar wat is er juist anders aan de uitvoering? Het feit dat je je duim omhoog houdt?
@flexx123: Je hartslag die niet meteen daalt, en als je niet direct kh's inneemt moet je lichaam zijn energie van ergens halen dus uit je vetreserve. Aangezien je hartslag niet piekt door hem continu hoog te houden, ga je ook minder snel eiwitten uit je spieren halen als toevoer voor energie, dus minder snel spieren verbranden dan bij bvb een uur te lopen aan 12 km/u.
@ KaLe: Hoe lang wacht je dan vooraleer ook maar iets binnen te nemen? En wat neem je dan tot je?
thxHier staat ie tussen TESTOSTERONE NATION
Staat het precies beschreven.
Had even het idee dat je een losse HIIT workout achter de rug had.Warmup up eigenlijk niet. Ik heb al KT achter de rug, dus ik ben warm zat. Cooling down wel, maar niet lang.
Had even het idee dat je een losse HIIT workout achter de rug had.
Hoe lang duren de intervals?