- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je eet ook weinig carbs en je gebruikt ook geen vochtvasthoudende producten (creatine of een spierversterker). Mss is je stofwisseling beter op 3200 Kcal.
Ja maar toch, ik word nu droger met 3200kcal dan met 2600.. was ik toen toch te laag gegaan. Aan de andere kant; mijn verbranding staat nu wel op een hoger pitje; 5 dagen in de week KT, 3 dagen in de week HIIT en 2 dagen in de week stevig fietsen.
Ervaar je betere groei op een split dan een fullbody? 
Dat is eigenlijk wel flink veel trainen:-) nog tijd voor een vrouw?Ervaar je betere groei op een split dan een fullbody?
Bah, fietsen, ik loop liever
Ik ga nu eens na jaren van split een fullbody doen. Ben er al mee begonnen eigenlijk, maar door een zwaar weekend is het maandag bij 3 oefeningen gebleven en door de voetbal en de 15de augustus heb ik di-woe-do niet kunnen trainen, dus vanavond knallen!

Maargoed, heb ook niets vast.
Haha, verstandig, bespaart je een hele hoop miserieEn tijd voor een vrouw? Nee.. ja in het weekendMaargoed, heb ook niets vast.
. 
Strandzjanet?Ik vind split lekkerder. Vorig jaar een tijdje volgens westside barbell (powerlifting) schema getraind en daar ging ik ook wel hard op. Nadeel is dat ik erg veel blessures kreeg, dus daarom was ik gestopt. Ik weet niet waar ik beter op ga. Alle soorten training wel, als het maar keihard beuken is en geen strandsjanet training![]()
Hier ben ik weer met een bijleervraag:
Waarom zoveel cardio in de bulk? Dan is 3200 kcal toch heel licht als je al je activiteiten erbij telt?
Of zie je HIIT meer als extra voor de type II spiervezels die hypertrofie gaan bevorderen (stond ergens in topic van de week van een tijd geleden)?
En ik word weer sterker.Pff ik word zwaarder van 3000 cals en weeg over 135 kg. Heerlijk om een chill baantje te hebben. Hoef je gewoon niet zo veel te eten om zwaarder te worden![]()

Benen
Vandaag een beetje opgebrand en weer last van mijn rug, dus niet zwaar getraint. Dus dan maar de intensiteit omhoog.
Legpress
2 opwarm sets
4x20x250
Split squats
4x12x60
Legextensions
2x50x40kg
Legcurl
3x15x30
Pulltrough
3x15x60
Done.. maar wel megavolle poten. Plus dat ik mijn achterwiel van mijn fiets naar de klote heb getrapt![]()

KaLe,echt verrot weer van je back,al heb je wel het voordeel dat je al genoeg beef op je lijf hebt plakken,dus die pomp komt er hoe dan ook toch wel.
Hehe, idd. Helemaal door highrep. Split squats zijn trouwens aan te raden!!
http://outside.away.com/outside/magazine/0898/images/fitnessc.jpg
lijkt een beetje op lunges, maar dan blijf je op je plek staan. Een killer!
Super oefening,zo kan je hem ook op een hacksquat apparaat uitvoeren,ala sergey shelestov.
Die man heeft serieuze poten
Helaas beschikken wij niet over een hacksq aparaat.