Fitness Seller

Nieuw log kale

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.261
Vanmorgen stond mijn buik er droger bij dan ooit.. ??? Cool, droger worden op 3200kcal. Terwijl ik in de echte cut op 2600kcal zat..

Je eet ook weinig carbs en je gebruikt ook geen vochtvasthoudende producten (creatine of een spierversterker). Mss is je stofwisseling beter op 3200 Kcal.

• #1.263
Je eet ook weinig carbs en je gebruikt ook geen vochtvasthoudende producten (creatine of een spierversterker). Mss is je stofwisseling beter op 3200 Kcal.

Ja maar toch, ik word nu droger met 3200kcal dan met 2600.. was ik toen toch te laag gegaan. Aan de andere kant; mijn verbranding staat nu wel op een hoger pitje; 5 dagen in de week KT, 3 dagen in de week HIIT en 2 dagen in de week stevig fietsen.

Ja maar toch, ik word nu droger met 3200kcal dan met 2600.. was ik toen toch te laag gegaan. Aan de andere kant; mijn verbranding staat nu wel op een hoger pitje; 5 dagen in de week KT, 3 dagen in de week HIIT en 2 dagen in de week stevig fietsen.

Dat is eigenlijk wel flink veel trainen:-) nog tijd voor een vrouw?:D Ervaar je betere groei op een split dan een fullbody?

Bah, fietsen, ik loop liever:D

Ik ga nu eens na jaren van split een fullbody doen. Ben er al mee begonnen eigenlijk, maar door een zwaar weekend is het maandag bij 3 oefeningen gebleven en door de voetbal en de 15de augustus heb ik di-woe-do niet kunnen trainen, dus vanavond knallen!

• #1.265
Dat is eigenlijk wel flink veel trainen:-) nog tijd voor een vrouw?:D Ervaar je betere groei op een split dan een fullbody?

Bah, fietsen, ik loop liever:D

Ik ga nu eens na jaren van split een fullbody doen. Ben er al mee begonnen eigenlijk, maar door een zwaar weekend is het maandag bij 3 oefeningen gebleven en door de voetbal en de 15de augustus heb ik di-woe-do niet kunnen trainen, dus vanavond knallen!

Ik vind split lekkerder. Vorig jaar een tijdje volgens westside barbell (powerlifting) schema getraind en daar ging ik ook wel hard op. Nadeel is dat ik erg veel blessures kreeg, dus daarom was ik gestopt. Ik weet niet waar ik beter op ga. Alle soorten training wel, als het maar keihard beuken is en geen strandsjanet training ;)
En tijd voor een vrouw? Nee.. ja in het weekend :D Maargoed, heb ook niets vast.

En tijd voor een vrouw? Nee.. ja in het weekend :D Maargoed, heb ook niets vast.
Haha, verstandig, bespaart je een hele hoop miserie:D.

Jup, ik ga er ook maar weer eens invliegen!! Proberen nog 1 à 2 kilo bijkomen, dus de 90 aantikken en dan cutten, gaat me goed doen i.v.m. voetbal ook.

Ik vind split lekkerder. Vorig jaar een tijdje volgens westside barbell (powerlifting) schema getraind en daar ging ik ook wel hard op. Nadeel is dat ik erg veel blessures kreeg, dus daarom was ik gestopt. Ik weet niet waar ik beter op ga. Alle soorten training wel, als het maar keihard beuken is en geen strandsjanet training ;)
Strandzjanet?
YouTube - HBV Strandzjanet

• #1.270
hehe :D

Hier ben ik weer met een bijleervraag :D:

Waarom zoveel cardio in de bulk? Dan is 3200 kcal toch heel licht als je al je activiteiten erbij telt?

Of zie je HIIT meer als extra voor de type II spiervezels die hypertrofie gaan bevorderen (stond ergens in topic van de week van een tijd geleden)?

• #1.272
Hier ben ik weer met een bijleervraag :D:

Waarom zoveel cardio in de bulk? Dan is 3200 kcal toch heel licht als je al je activiteiten erbij telt?

Of zie je HIIT meer als extra voor de type II spiervezels die hypertrofie gaan bevorderen (stond ergens in topic van de week van een tijd geleden)?

3200kcal is echt niet licht hoor voor alleen training, want verder doe ik helemaal niets. Ik zit de hele dag op mijn gat op kantoor. En met die cardio wil ik mijn vet% stabiel houden/omlaag brengen.

Believe it or not, maar ik ben net zo droog (al dan niet droger) als op mijn laatste foto's @ 85kg, maar wel 2kg zwaarder (mede door vocht en glycogeen door de vermeerderde carbs uiteraard) ;) En ik word weer sterker.

Heb je de link van HIIT en de bevordering van hypertrofie?

Pff ik word zwaarder van 3000 cals en weeg over 135 kg. Heerlijk om een chill baantje te hebben. Hoef je gewoon niet zo veel te eten om zwaarder te worden:D

• #1.274
  • #1.275
Benen

Vandaag een beetje opgebrand en weer last van mijn rug, dus niet zwaar getraint. Dus dan maar de intensiteit omhoog.

Legpress
2 opwarm sets
4x20x250

Split squats
4x12x60

Legextensions
2x50x40kg

Legcurl
3x15x30

Pulltrough
3x15x60

Done.. maar wel megavolle poten. Plus dat ik mijn achterwiel van mijn fiets naar de klote heb getrapt :D

Benen

Vandaag een beetje opgebrand en weer last van mijn rug, dus niet zwaar getraint. Dus dan maar de intensiteit omhoog.

Legpress
2 opwarm sets
4x20x250

Split squats
4x12x60

Legextensions
2x50x40kg

Legcurl
3x15x30

Pulltrough
3x15x60

Done.. maar wel megavolle poten. Plus dat ik mijn achterwiel van mijn fiets naar de klote heb getrapt :D

:sd:;)

:jk:KaLe,echt verrot weer van je back,al heb je wel het voordeel dat je al genoeg beef op je lijf hebt plakken,dus die pomp komt er hoe dan ook toch wel.;)

• #1.277
Hehe, idd. Helemaal door highrep. Split squats zijn trouwens aan te raden!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lijkt een beetje op lunges, maar dan blijf je op je plek staan. Een killer!

Idd, leve split squats, vooral op hoog aantal herhalingen. Ook een goede evenwichtsoefening.

Terug
Naar boven