MuscleMeat

Nieuw log kale

Flexmagazine :D Die man heeft serieuze poten :eek: Helaas beschikken wij niet over een hacksq aparaat.

Ja niet normaal meer die poten man,heb je die vergelijking gezien bij die front dubb.biceps met jay,hij owned jay gewoon qua quads!!!The new Tom Platz???

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282
Hehe idd.

Moet je kijken hoe zijn poten tegen elkaar geplakt zitten;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahaha, ja een tweede reet idd. Als hij stapt moet hij zijn benen haast een meter uiteen zetten om niet te raken aan elkaar! Wie is het trouwens?

OT:Wat heb je aan je rug?

• #1.285
onderrug blessure. Daarom zijn mijn deads en squats ook zo laag de laatste tijd ;)

Kak, heb ik ook al 2x gehad, maar dan door de voetbal, spier verwrongen en een van de gewrichtjes om zijwaarts te draaien verdraaid.

Niet dat ik het achter aanzicht zo mooi vind, maar die gast is wel ****ing massive :D

Lekker volume op die benen training man!

• #1.289
Goeie dag zeg. Denk ff te gaan close grip benchen. Deed het gewoon zeer in mijn schouders. Pijn qua verzuring. Toch laatst mijn schouders ietwat te hard aangepakt en nog steeds niet hersteld. Dan maar een rustige training.

Wide grip pressdowns
3x15x50 (fullstack)

Preacher db curl
8x20
8x22
8x24

One arm cable pressdown
15x20
12x25
10x30

Lying cable curls (op high row)
15x30
12x35
10x40

One arm OH db extension
15x16
12x18

High pully extensions
2x15x20

One arm posing curl
2x12x30

Low pully curls
2x12x25

6 sets buik
3 sets kuiten

En nog even snel incline dumbbellpresses als toetje; 4x10x38

HIIT 6 min.

MEGA MEGA MEGA POMP!

Haha, wat wil je met die schouder sessie van vorige keer :D

• #1.291
Ja echt niet normaal. Ik deed 2 reps close grip met 100kg en moest deze gewoon neerleggen. Echt zo'n zeurende pijn in de spieren. Kon daarna nog met moeite mijn armen omhoog doen.

Komt goed KaLe,je weet precies waar de grens ligt dus maak me geen zorgen om je.;)

K*t van je rug gozer. Even wat meer op de pomp trainen zie ik. Is ook lekker.

• #1.296
Thanks!

Training van vandaag

Benchpress
8x60
8x80
8x100
6x120
2x150 !! PR (laatste rep klein tikkie hulp bij de lockout)

Incline smithpress
8x80
8x100
6x120 drop 2x100 - 2x80 -4x60

Incline cable flyes
2x12x30

Chest supp. crossovers
2x12x40

Seated db press
8x34
8x36
6x36 opperdepop

Side raises
3x12x20

One arm cable pressdown
15x25
12x30
10x35

Seated pressdown
2x12x40

High pully posing extension
12x30

3 sets van 20 seated calves
3 sets van 12 buik (crunches met 10kg achter hoofd)

HIIT 6 minuten

Opmerking;
Yes! Eindelijk 150kg in de pocket. Had ik niet verwacht aangezien mijn schouders verrot aanvoelden vandaag. 120 ging volgens anderen erg vlot, maar zat me constant te concentreren dat ik mijn schouders niet aan gort zou drukken. Dus dan maar 6. Ff gek doen en toch 150 op de bar gegooit. De eerste rep ging erg vlot. Tweede ook, maar bleef wat hangen op de lockout, dus ietsie hulp daarbij.

Verder echt een megapomp vandaag. Kreeg ook allemaal blikken op me gericht. Lijk ook weer wat droger (ook anderen merkten dat op).

Ik ga voorlopig weer van 5x in de week naar 4x in de week trainen, en zal mijn schouders opdelen. Merk toch dat ze erg overbelast raken (maar wel groeien als kool hehe).

wtf !! nice dat je die 150 ingekopt hebt !! :thumb:

waarom heb je geen losse incline bp gedaan eigenlijk?

ziet er goed uit pik lekker bezig

• #1.299
wtf !! nice dat je die 150 ingekopt hebt !! :thumb:

waarom heb je geen losse incline bp gedaan eigenlijk?

Onze incline bench vind ik erg k*t liggen. Normaal wil ik deze in het squatrek pakken. Maar om eerlijk te zijn vind ik incline smithpresses lekkerder aanvoelen. Ik voel mijn schouders teveel met normale incline en nu helemaal ik last van de schouders heb, wil ik dat een beetje ontzien ;)

ziet er goed uit pik lekker bezig
Thanks! Ben je weer bezig met trainen?

Nette pr op je bank!

Terug
Naar boven