AndroidHealthClinic

Nieuw log kale

om bang van te worden...:eek:...om eerlijk te zijn,zinkt de moed me in de schoenen...:(.... zo sterk is die gast...:thumbs:

hij is een zeer welkome motivatie voor me...blij dat er weer een hardcore bb'er is bij olympic.

-rodge

jij mag ook niet klagen reus... mooie training kerel

En presses :D Volgende week begin ik presses met 50-54 denk ik :D Gewoon ff proberen.

Kan je die dumbbells nog wel beethouden joh met shrugs en dumbbell rows, of gebruik je straps?

bij mij gaan ze echt uit m'n handen glijden bij + 40kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.604
Kan je die dumbbells nog wel beethouden joh met shrugs en dumbbell rows, of gebruik je straps?

bij mij gaan ze echt uit m'n handen glijden bij + 40kg

Ik gebruik hierbij wel straps voor de zekerheid. Heb er geen reet aan als er 1 uit me fikken glijd en ik daardoor een blessure oploop.

Je blijft me verbazen Bold-one!

• #1.606
Begin goddomme toch wel goed grieperig te worden.. :(
Toch ga ik benen trainen vandaag. Kijk wel hoever ik kom. Zware fullsquats zitten er niet in denk ik, want die druk op me kop is vrij hevig..

Afgelopen dagen word ik wel weer droger en ben iets lichter geworden ( 87kg - 88KG ). En ik eet meer! ??? Daarbij heb ik nu bijna 2 weken geen cardio gedaan.

damm heerst als de malle.. ik ben ook nog niet 100%... ga toch straks weer een poging wagen

idd, iedereen is ziek hier:(

• #1.610
Alle moed bij elkaar geraapt en toch gegaan.

Ass to the grass squats
8x70
8x110
8x130
8x150
4x170

Legpress
12x300
12x350
10x400

Legextensions
3 sets van 25

Stiffed leg deadlift
8x80
8x100
8x120
Hierna gestopt. My back was killing me (niet door de blessure, maar door de rug training van 2 dagen terug)

Standing legcurls
3 sets van 12

Seated calves
3x20x40kg

Opmerking;
Met een griepje nog 4x170 squatten met me reet tot op de grond. Ohja! Weet zeker dat als ik weer wat frisser ben dat ik er 6-8 reps mee pak!

Hehe gekke Kale.
Iedereen is ziek aan het worden als ik het zo om me heen hoor.
Maar deftige trainingen hoor:D
Squat kwam ik vandaag maar tot 11 x 120.
Next week ga ook ik denk ik weer terug naar 8 reps.
Word zo conditioneel voor me;)

Zit je nu al weer aan de max dumbbells:D
Schiet lekker op zo;)

BTW straps?? Waarvoor?

Niet slecht voor een zieke.;)

• #1.613
Hehe gekke Kale.
Iedereen is ziek aan het worden als ik het zo om me heen hoor.
Maar deftige trainingen hoor:D
Squat kwam ik vandaag maar tot 11 x 120.
Next week ga ook ik denk ik weer terug naar 8 reps.
Word zo conditioneel voor me;)

Zit je nu al weer aan de max dumbbells:D
Schiet lekker op zo;)

BTW straps?? Waarvoor?

Ik kan het wel, maar dan zit ik me meer te concentreren op dumbbells en de grip, dan de beweging zelf. Ik heb maar kleine handjes.

hehe, ik kan wel gaan zitten sippen thuis, maar dan word ik alleen maar zieker. Ik ga de deur pas niet meer uit als de temperatuur richting de 40graden stijgt.

True...Gewoon je ding doen,ziek of niet.Griep valt nog mee te trainen he,hoge koorts is weer een ander verhaal.Wat extra uitzweten is alleen maar goed.:cool:

Ik kan het wel, maar dan zit ik me meer te concentreren op dumbbells en de grip, dan de beweging zelf. Ik heb maar kleine handjes.

Mijn handen aan jouw korte armpjes zouden er ook maar raar uitzien;)
Ik heb grote klauwen en zelfs met 83 kg gaat alles wel oke.
Daarboven is ook voor mij de grip een issue.

niks mis met straps...

zieke training kale!

Volgens een studie (geloof op t-nation) was het zelfs beter voor je ziekteherstel als je ging trainen omdat je lichaam er dan harder tegen kan vechten en meer weerstand heeft.

Volgens een studie (geloof op t-nation) was het zelfs beter voor je ziekteherstel als je ging trainen omdat je lichaam er dan harder tegen kan vechten en meer weerstand heeft.

Leuk weetje. Normaal skip ik dan een trainingsdag, maar volgende keer zal ik toch eens gaan trainen. Kijken wat het geeft.

• #1.620
niks mis met straps...

zieke training kale!

Thanks! Sprak Dennis Gort nog. Man, wat een rug heeft die gast. Echt massive! Hij was volgens eigen zeggen 12kg afgevallen en kwam van de 132kg :eek: Vond hem er nu wel beter uitzien. Idd een stukkie droger.

Nou, ja en nee. Die studie op t-nation ging er voornamelijk om dat je meer kracht kan hebben tijdens een training. Maar wat er ook gebeurd is dat er meer vrije radicalen geproduceerd worden tijdens ziekte + training.

Terug
Naar boven