AndroidHealthClinic

Nieuw log kale

Goed bezig Kale :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.643

daarom...

:D Nee, dat laden en tellen van de gewichten op die krengen gaat ten koste van mij concentratie en tijd. Daarbij zijn die dingen in je eentje niet in positie te brengen bij zware gewichten. Powerhooks heb ik zodat ik ze aan een stang kan hangen en dus meteen de db's in positie kan brengen, maar dit werkt ook k*t vind ik.

Zal vanavond wel zo'n stangetje meenemen voor de db rows.

• #1.644
Vandaag in mijn andere sportschool getraind. Heb gister door die db presses een aardig optater gehad in mijn linkerschouder. Dus rug ging daardoor vrij stroef vandaag, maar toch zwaar kunnen trainen.

Pulldown
8x100
8x100
8x110
8x120

Bent over row
12x100
12x100
12x120
10x140

One arm machine row
12x40
12x45
12x50
12x45

Deadlift (deadstop)
8x70
5x110
5x150
5x190
2x220 na de 2e rep gestopt. Voelde niet fijn in mijn onderrug. Op tijd gestopt dus.

Seated alternated hammercurl
12x24
12x26
12x28

10 minuten hardlopen.

Sommige gasten dik 3 weken niet meer gezien en kreeg de opmerking dat ik gegroeid ben. Nice!

Stroef:rolleyes:

Wrijf het maar erin Kale...we weten wel dat je een beest bent.:cool:

• #1.646
hehe, nah met stroef bedoel ik geen soepele bewegingen doordat ik last van mijn schouder had. Althans, het voelde niet soepel.

Waarom ga je niet wat zwaarder met je BOR's en wat minder reps per set? Of trekt je onderrug dat niet?

daarom...

:D Nee, dat laden en tellen van de gewichten op die krengen gaat ten koste van mij concentratie en tijd. Daarbij zijn die dingen in je eentje niet in positie te brengen bij zware gewichten. Powerhooks heb ik zodat ik ze aan een stang kan hangen en dus meteen de db's in positie kan brengen, maar dit werkt ook k*t vind ik.

Zal vanavond wel zo'n stangetje meenemen voor de db rows.

Ik krijg zelfs die dbs (50kg+) in me eentje opgezwaait!!
Maar goed goos dus jij gebruik die powerhooks niet? Wil je ze anders niet aan mij overdoen? Kost mij klauwen geld om ze in het buitenland te halen en tja als thuis trainer moet je wat...Vidn het alleen k*t om die db's te dumpen....ben bang me schijven/ db te beschadigen als die naast me matje valt en tis k*t om die dingen netjes op je knieen terug te laten zakken.

nice work out weer kale.. waarom eigelijk in je oude gym?

• #1.650
Waarom ga je niet wat zwaarder met je BOR's en wat minder reps per set? Of trekt je onderrug dat niet?

Af en toe 12 rep training is niets mis mee. En idd mijn onderrug trekt veel zwaarder niet.

Ik krijg zelfs die dbs (50kg+) in me eentje opgezwaait!!
Maar goed goos dus jij gebruik die powerhooks niet? Wil je ze anders niet aan mij overdoen? Kost mij klauwen geld om ze in het buitenland te halen en tja als thuis trainer moet je wat...Vidn het alleen k*t om die db's te dumpen....ben bang me schijven/ db te beschadigen als die naast me matje valt en tis k*t om die dingen netjes op je knieen terug te laten zakken.

Ja waarom niet? :)
Ze hebben mij 50 euro'tjes gekost.

Wat heb je er voor over?

nice work out weer kale.. waarom eigelijk in je oude gym?

Beetje afwisselen. Daarbij maak ik met deadlift aardig wat herrie, vind Ben niet leuk denk ik :D

Goede training, powerhooks lijken wel handig maar ik heb nog geen problemen met dumbbells opwerpen, zelfs 62,5 is ooit goed gegaan.

• #1.652
Wat wil jij ervoor?
30-35 euro? excl verzendkosten?

• #1.654
40 ex verzendkosten ;)

Terug
Naar boven