Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo?
Nee, dat laden en tellen van de gewichten op die krengen gaat ten koste van mij concentratie en tijd. Daarbij zijn die dingen in je eentje niet in positie te brengen bij zware gewichten. Powerhooks heb ik zodat ik ze aan een stang kan hangen en dus meteen de db's in positie kan brengen, maar dit werkt ook k*t vind ik. daarom...
Nee, dat laden en tellen van de gewichten op die krengen gaat ten koste van mij concentratie en tijd. Daarbij zijn die dingen in je eentje niet in positie te brengen bij zware gewichten. Powerhooks heb ik zodat ik ze aan een stang kan hangen en dus meteen de db's in positie kan brengen, maar dit werkt ook k*t vind ik.
Zal vanavond wel zo'n stangetje meenemen voor de db rows.
Waarom ga je niet wat zwaarder met je BOR's en wat minder reps per set? Of trekt je onderrug dat niet?
Ik krijg zelfs die dbs (50kg+) in me eentje opgezwaait!!
Maar goed goos dus jij gebruik die powerhooks niet? Wil je ze anders niet aan mij overdoen? Kost mij klauwen geld om ze in het buitenland te halen en tja als thuis trainer moet je wat...Vidn het alleen k*t om die db's te dumpen....ben bang me schijven/ db te beschadigen als die naast me matje valt en tis k*t om die dingen netjes op je knieen terug te laten zakken.
nice work out weer kale.. waarom eigelijk in je oude gym?

Goede training, powerhooks lijken wel handig maar ik heb nog geen problemen met dumbbells opwerpen, zelfs 62,5 is ooit goed gegaan.
__
verkapte kijk-ik-weet-ook-wat-powerhooks-zijn-post