AndroidHealthClinic

Nieuw log kale

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.661
haha rond af naar 40 man :D

cheap ass kaaskop ;) ok 40

• #1.663
hehe pm je gegevens maar ;)

hoe wil je het doen eerst betalen dan zenden of eerst zenden dan betalen?

• #1.666
Benentraining een dag verschoven ivm mijn onderrug die wat stijf voelt. Dus extra training puur voor armen. Ik wilde weighted dips doen, maar ik kreeg een enorme pijnscheut in mijn linkerschouder en mijn rechter elleboog. Wot the fok? Dus even wat lichter en stricter getraind en lekker binnen de pijngrens gebleven. Wel een megapomp :D

Weighted dips
12xbw.. pats. autch..

Pressdowns
15x50
12x60
10x65
8x70

Skullcrushers
12x40
10x50
8x60

Rope extensions
3x15x30

Barbellcurl
8x40
8x50
8x60

Preacher machine curl
3 sets van 12

Concentration curl
3x8x20 (was echt volledig op hier)

Side raise machine
4 sets van 15

6 sets buik

ruk je met links? als je teveel rukt met 1 hand kun je soms een vermoeide schouder krijgen en daardoor last krijgen tijdens trainen.

Trust me, ik spreek uit ervaring :grinny:

Damned shoulder:mad:Tja,dan word dippen zga onmogelijk he Kale.....

Frenkie thnx for sharing mate :rolleyes:
:P

• #1.670
ruk je met links? als je teveel rukt met 1 hand kun je soms een vermoeide schouder krijgen en daardoor last krijgen tijdens trainen.

Trust me, ik spreek uit ervaring :grinny:

Ik ruk met rechts, dus daar ga je al met je theorie :D

Nee, mijn schouder zit al een tijdje niet lekker. Voelt ook los aan en kraakt aan alle kanten. Moet er nog steeds even mee naar de dokter.

Stop nu eens met bechen en dips Kale. Je hebt al zoveel geouwehoer gehad met je schouders.
Ik zelf heb ook al die shit gehad. Onze manier van trainen werkt dat gewoon in de hand.
Altijd zwaar is kicken:D ik weet er alles van, maar je lichaam trekt het soms minder.
Je bent Naturel Kale, dus je hersteld toch al midner snel!

stoppen met dippen en benchen? Minderen of anders doseren misschien, maar stoppen ??? zou ik iig niet doen; zijn toch imo de massa/krachtbouwers.

Precies, ben het met Frank eens: doseren/periodiseren is de oplossing!

stoppen met dippen en benchen? Minderen of anders doseren misschien, maar stoppen ??? zou ik iig niet doen; zijn toch imo de massa/krachtbouwers.

Precies, ben het met Frank eens: doseren/periodiseren is de oplossing!

Bench is imo een waardeloze oefening voor de borst. Alhoewel jullie allemaal niet zo lang zijn (tenminste Kale en Frenk).
Mensen met lange armen is de bench een kloot oefening imo, mbt borst massa.

Dips zijn imo nergens goed voor. Pakken alles een beetje. Voor puur kracht oke, maar vanuit BB perspectief zijn erimo betere oefeningen.

Verder ben ik het wel met EQ eens dat je moet periodiseren m.b.t. de gewichten en intensiteit.

Bench is imo een waardeloze oefening voor de borst. Alhoewel jullie allemaal niet zo lang zijn (tenminste Kale en Frenk).
Mensen met lange armen is de bench een kloot oefening imo, mbt borst massa.

Dips zijn imo nergens goed voor. Pakken alles een beetje. Voor puur kracht oke, maar vanuit BB perspectief zijn erimo betere oefeningen.

Verder ben ik het wel met EQ eens dat je moet periodiseren m.b.t. de gewichten en intensiteit.

welke dan ?

Imo heeft 90% meer aan een flyes als aan een press mbt borst massa.
Dit omdat meeste de bench puur als power movement gebruiken. Meer met ego liften.
Bij flyes is het meer een puur borst oefening.
Als je je armen over de GEHELE beweging in een nagenoeg gestrekte positie houdt en niet in een 90gr hoek zoals velen het doen ... dan ja :)

lange mensen mischien ja maar kale is klein, dus dat geld al niet

Terug
Naar boven