- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe wil je het doen eerst betalen dan zenden of eerst zenden dan betalen?

ruk je met links? als je teveel rukt met 1 hand kun je soms een vermoeide schouder krijgen en daardoor last krijgen tijdens trainen.
Trust me, ik spreek uit ervaring![]()

ik weet er alles van, maar je lichaam trekt het soms minder.stoppen met dippen en benchen? Minderen of anders doseren misschien, maar stoppenzou ik iig niet doen; zijn toch imo de massa/krachtbouwers.
Precies, ben het met Frank eens: doseren/periodiseren is de oplossing!
Bench is imo een waardeloze oefening voor de borst. Alhoewel jullie allemaal niet zo lang zijn (tenminste Kale en Frenk).
Mensen met lange armen is de bench een kloot oefening imo, mbt borst massa.
Dips zijn imo nergens goed voor. Pakken alles een beetje. Voor puur kracht oke, maar vanuit BB perspectief zijn erimo betere oefeningen.
Verder ben ik het wel met EQ eens dat je moet periodiseren m.b.t. de gewichten en intensiteit.
Als je je armen over de GEHELE beweging in een nagenoeg gestrekte positie houdt en niet in een 90gr hoek zoals velen het doen ... dan jaImo heeft 90% meer aan een flyes als aan een press mbt borst massa.
Dit omdat meeste de bench puur als power movement gebruiken. Meer met ego liften.
Bij flyes is het meer een puur borst oefening.

lange mensen mischien ja maar kale is klein, dus dat geld al niet