Fitness Seller

Nieuw log kale

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.702
Denk het wel ja. Zo diep ik kan iig. Ik sta alleen iets wijder.

ik ga eigenlijk nog wel dieper: ik raak met m'n glutes m'n hakken bijna aan.

Kvind dat die kerel toch wel zeer snel naar beneden gaat.

Zie het nut niet echt om zo diep te gaan. Je balans en je onderrug vind ik dan erg moeilijk om goed te houden onafhankelijk van het gewicht.

• #1.706
Zie het nut niet echt om zo diep te gaan. Je balans en je onderrug vind ik dan erg moeilijk om goed te houden onafhankelijk van het gewicht.

Nou , ik zie het nut er weldegelijk van. Maar ik ben ook van mening dat het je moet liggen. Ass to the grass squat gaat mijn makkelijker af (de beweging, uiteraard niet het gewicht), dan 90 graden of net iets eronder. En daarbij groeien je poten flink hard.

• #1.708
en zo hoort het :thumb:

Af en toe 1 of 2 seconden onderin ff wachten doe ik ook wel eens. Maar idd. fullsquats moet je wel liggen, ik ken genoeg mensne die al jaren squatten maar als ze, zelfs zonder gewicht, fullsquats willen doen, vallen ze achterover.

Met fullsquats pak je ook de hamstrings beter aan.Als ik fullsquat kan ik daarna nog maar 1 hamstringoefening te doen,lopen voller dan vol.Qua gewicht voel je zelf wel aan tot hoever je gaan kan,bij mij ligt die grens nu (nog) op 160kg,terwijl ik bij parallelsquats tot de 200kg ga.

Zal ook wel wee rmeer met lengte en dergelijke te maken hebben. Korte beentjes van Kale is misschien easier als lange stelten van mij in te klappen;)
Op de 1 of andere manier als ik erg diep ga, trek ik de onderste wervels rond, iets waar ik probeer te letten, maar er niet uit krijg.

Zal ook wel wee rmeer met lengte en dergelijke te maken hebben. Korte beentjes van Kale is misschien easier als lange stelten van mij in te klappen;)
Op de 1 of andere manier als ik erg diep ga, trek ik de onderste wervels rond, iets waar ik probeer te letten, maar er niet uit krijg.

dit is dus waar ik ook last van heb als ik zo diep zak. en ik krijg het dan nog niet eens voor mekaar om zo diep te zakken als kale dat doet. ik hou het vanaf nu wel weer lekker bij parallel squats en laat me niet meer gek maken door die kale :mad: :D

-rodge

• #1.717
Training vandaag

Seated frontpress (smith)
12x60
12x70
10x80
8x90

Seated side raises
3x15x16

Seated bent over rear raises
15x18
15x20
15x22

Front raises (ahnuld style, arm helemaal naar boven)
3x12x14 (pittig!)

One arm concentration db shrugs (dus zelfde houding als concentration curls, alleen nu shrug je de dumbbell)
3x15x40 (beetje te licht, wel lekker)

Klaar, maar nog zin in een lekkere pump sessie

Incline bench
3x15x70 (slow reps, toch pittig zo na schouders)

One arm pressdown ss one arm cable curl
3x15x30 ss 3x15x30

Opmerking;

Nice. Veel highreps ivm mijn schouderblessure.

Mijn poten doen zeer door gister, erg zeer. En moet vanavond naar een techno feesje, lol :(

Netjes Kale,benieuwd hoelang je gaat staan blijven op dat feestje.....Have fun aan de bar.:roflol:

Terug
Naar boven