AndroidHealthClinic

Nieuw log kale

Gruwelijke benentraining Kale:hedbang:

one arm concentration shrugs is een na aper van mij he:p

kale in tha house

he topper hoe bevalt het bij olympic?kwa training gaat het wel oke zie ik!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.727
Bevalt me zeker! Sfeertje vind ik goed. Ik kan er lekker mijn gang gaan iig :)

helemaal goed,ik zie je daar wel!

Krijg je geen last van je knieen met die ATG squats? Ik ben er pas mee begonnen en ik doe het 3-4 kpw maar ik voel me knieen in het weekend wel.. vooral na ff autorijden/ergens lang stilzitten ofzo.

• #1.730
Ik voel ze meer met parallel squats

• #1.732
Vandaag weer naar mijn andere sportschool, want ik wilde bankdrukken (en die is bij olympic een beetje k*t). Maar aangezien me schouder nog steeds aan gort is, ben ik met banken afgehaakt en heb ik er een lichte training van gemaakt. Tis even niet anders..

Benchpress
gestopt bij 8x80.. :/

Incline smithpress
12x60
12x80
10x100
8x100+12x60

Inlcine flyes
4x15x22

Crossovers
3x15x40

One arm pressdown
15x30
14x35
15x40 pr volgens mij

One arm OH extension
15x16
12x18
10x20

Side raises
3x15x16

5 sets abs, 2 sets discolates

• #1.734
.... :D ik weet toch al wat je wilt zeggen haha

Damn...beter die schouder ff laten rusten man,je bent en blijft toch wel een beest Kale.;)

K*t van je schouder, ik heb hetzelfde. Maar bij mij voelt het al alsof mijn armen uit elkaar scheuren bij 1x opdrukken. Daarom laat ik mijn schouders de komende tijd volledig met rust (behalve met bent over rows). Voel je je schouders wel nog bij een lichte training?

• #1.738
K*t van je schouder, ik heb hetzelfde. Maar bij mij voelt het al alsof mijn armen uit elkaar scheuren bij 1x opdrukken. Daarom laat ik mijn schouders de komende tijd volledig met rust (behalve met bent over rows). Voel je je schouders wel nog bij een lichte training?

Bij de meeste oefeningen wel. Maar bijv. bij side raises weer niet :D . Dus dat is k*t. Dit ga ik ook voelen bij rug. Dus de met de rugtraining vandaag moet ik ook rustig aan doen.

****ed kale! sterkte en banken is idd beetje klote nu in olympic.. maar die oude shit is wel oke

sucks van de schouder, in ieder geval je dislocates blijven doen, helpt mij veel.

Terug
Naar boven