- Waardering
- 46
Als het zo is wat ie zegt, hoop ik voor je dat het snel herstelt. Heeft ie je ook een termijn gegeven waarbinnen het beter moet zijn.
vergeef me maar ik ben een beetje sceptisch geworden wat betreft huis-/sportartsen.
ik ga me dan afvragen hoe die kan zien of er iets beschadigd is. ze gebruiken nl normaal niet voor niks een mri. zal ook wel wat met kostenplaatje te maken hebben dat ze niet zomaar iedereen doorsturen.
maar goed ik hoop dat ie gelijk heeft. suc6 ermee
vergeef me maar ik ben een beetje sceptisch geworden wat betreft huis-/sportartsen.
ik ga me dan afvragen hoe die kan zien of er iets beschadigd is. ze gebruiken nl normaal niet voor niks een mri. zal ook wel wat met kostenplaatje te maken hebben dat ze niet zomaar iedereen doorsturen.
maar goed ik hoop dat ie gelijk heeft. suc6 ermee

Het is trouwens een zij, en zij stond met grote ogen te kijken toen ik mijn shirt uittrok
(officieel heb ik een mannelijke arts, maar het is een meerdere artsen onder 1 kap. Ik heb haar eerder gehad en vond het gewoon een goede arts). Verder is er geen termijn gegeven. Maar de ibuprofen (voor 1 week) zou al flink wat moeten doen. Voornamelijk het minderen van opgehoopt vocht en de onsteking. Verder is het gewoon even aangepast trainen.
)