XXL Nutrition

Nieuw log kale

Als het zo is wat ie zegt, hoop ik voor je dat het snel herstelt. Heeft ie je ook een termijn gegeven waarbinnen het beter moet zijn.
vergeef me maar ik ben een beetje sceptisch geworden wat betreft huis-/sportartsen.

ik ga me dan afvragen hoe die kan zien of er iets beschadigd is. ze gebruiken nl normaal niet voor niks een mri. zal ook wel wat met kostenplaatje te maken hebben dat ze niet zomaar iedereen doorsturen.

maar goed ik hoop dat ie gelijk heeft. suc6 ermee

Tsja als je zo droog staat als ik, hoeft dat spul ook niet zo diep te komen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.783
Als het zo is wat ie zegt, hoop ik voor je dat het snel herstelt. Heeft ie je ook een termijn gegeven waarbinnen het beter moet zijn.
vergeef me maar ik ben een beetje sceptisch geworden wat betreft huis-/sportartsen.

ik ga me dan afvragen hoe die kan zien of er iets beschadigd is. ze gebruiken nl normaal niet voor niks een mri. zal ook wel wat met kostenplaatje te maken hebben dat ze niet zomaar iedereen doorsturen.

maar goed ik hoop dat ie gelijk heeft. suc6 ermee

Thanks, begrijp je volkomen ;) Het is trouwens een zij, en zij stond met grote ogen te kijken toen ik mijn shirt uittrok :D (officieel heb ik een mannelijke arts, maar het is een meerdere artsen onder 1 kap. Ik heb haar eerder gehad en vond het gewoon een goede arts). Verder is er geen termijn gegeven. Maar de ibuprofen (voor 1 week) zou al flink wat moeten doen. Voornamelijk het minderen van opgehoopt vocht en de onsteking. Verder is het gewoon even aangepast trainen.

komt goed ouwe !! misschien volgende week even helemaal rust van krachttrainning en gewoon 2-3x lichte cardio? Denk dat dat veel wonderen zal verrichten :)

Thanks, begrijp je volkomen ;) Het is trouwens een zij, en zij stond met grote ogen te kijken toen ik mijn shirt uittrok :D (officieel heb ik een mannelijke arts, maar het is een meerdere artsen onder 1 kap. Ik heb haar eerder gehad en vond het gewoon een goede arts). Verder is er geen termijn gegeven. Maar de ibuprofen (voor 1 week) zou al flink wat moeten doen. Voornamelijk het minderen van opgehoopt vocht en de onsteking. Verder is het gewoon even aangepast trainen.

LOl, ik heb het tegenovergesteld meegemaakt. ik kom bij een vervangend huisarts, een nog vrij jonge vrouw omdat k wat last had van m'n longen.

Ik woog op dat moment nog boven de 100 en moest m'n shirt uitdoen en toen vroeg ze me (precies waarschijnlijk zoals geleerd tijdens de studie) of ik aan sport deed :)

ik wilde een heel dom antwoord geven maar ik was ff niet adrem genoeg.

HAHAHA, lekker ding ! :)

• #1.789
LOl, ik heb het tegenovergesteld meegemaakt. ik kom bij een vervangend huisarts, een nog vrij jonge vrouw omdat k wat last had van m'n longen.

Ik woog op dat moment nog boven de 100 en moest m'n shirt uitdoen en toen vroeg ze me (precies waarschijnlijk zoals geleerd tijdens de studie) of ik aan sport deed :)

ik wilde een heel dom antwoord geven maar ik was ff niet adrem genoeg.

hehe, standaard vragen van iedereen altijd. Zo jij traint zeker veel?? "nee, helemaal niet. Ik drink veel bier". (ah, k*t dat kan ik niet meer zeggen :p )

ach dan drinkt ie wel gewoon ries zeg jij tegen hem kale een pilsje en dan krijg je als amtworrd nee eigenlijk niet maar omdat je aandringt doe er maar eentje en als ie die opheeft zegt ie heej Ries niet zo aandringen he...

• #1.792
haha nou ja :D

Benentraining vandaag rustig aangedaan. Geen zware loads ivm de druk in me kop. Veel uni lateraal werk.

Lunges
10x40
10x60
10x80

One leg press
12x100
12x125
12x150

One legraises
3 sets van 12

Stiffed leg deadlift
8x60
8x100
2x8x120

One legcurl
3 sets van 12

Standing calves
3 sets van 15 100kg

Seated calves
3 sets van 15 tot fullblock

Ff wat rustiger kale. Toch nog nette workout;)

• #1.794
wel mega spierpijn in me reet, lol!

ziet er prima uit.. vaak is een "rustige" training effectief door perfecte vorm

Zie het gewoon als een rustperiode,stil zitten kan je toch niet.;)

Nee, maar toch zweette ik als een otter gister en heb toch mega spierpijn! Die legpress was vrij pittig.

Ga ze zometeen ook weer one legged doen,er past alleen maar 125kg max op,maar toch behoorlijk intens en krijg er ook altijd wel spierpijn van.:cool:

• #1.799
Vandaag lichtere gewichten, maar slow reps en strict as possible. Weinig rust. Ik stond volledig in vuur en vlam. Toch nice! Weinig last van mijn schouder met deze training, alleen me elleboog speelt weer op hehe, blijft aan de gang. :D

Seated smithpress
8x60
4x8x70

Side raises
3x15x14

Chest supp. rear raises
3x15x16

Pressdowns
3x15x40

One arm oh extension
3x15x14

Seated hammercurl