MuscleMeat

Nieuw log kale

Kale is hardcore 2 da bone.:hedbang:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.802
  • #1.803
Vandaag borst. Gewicht FLINK omlaag gegooit ivm de blessures.

Incline db press ss incline flyes (uberstrict)
10x32 + 12x20
10x34 + 12x22
10x38 + 12x24
10x40 + 12x26

Incline hammerstrenght press
3x12x100

Flat flyes
2x12x28
12x26

Pressdown
3 sets van 15

Skullcrushers
3x12x40

Opmerking;

ging goed met me schouder tot de laatste set flatflyes. Gelukkig niet zwaar, dus de schade zal wel meevallen. Denk voorlopig alleen maar incline werk doen, want dan heb ik het minste last van mijn schouder.

Ik ga morgen mijn rug ook echt licht, maar wel superstrict aanpakken. De hele week zet ik lichtjes door. Kijken hoe ik me aan het eind van de week voel, anders een rustweek (ik haaat rustweken).

is misschien niet eens zo verkeerd om een tijdje superstrikt te trainen, wie weet groei je nu wel ff extra ;)

• #1.805
is misschien niet eens zo verkeerd om een tijdje superstrikt te trainen, wie weet groei je nu wel ff extra ;)

Tja, maar ook al doe ik het superstrikt, de eerste helft van alle reps voelen gewoon echt te licht aan. Maar het is even niet anders. Ik heb eigenlijk altijd zwaar getraind, dus die eerste reps doen me echt niets, lol! Bijv,. die set met 40 kg db's.. alle 10 reps rustig laten zakken, stilhouden beneden en langzaam omhoog. Toch het gevoel dat er minimaal 5-10 reps bij konden, maar dan begint mijn schouder weer te protesteren.

Ja is klote ouwe, maar ff gas terug is misschien nu wel ff wat je nodig hebt.

Plus als ik dadelijk kom trainen hoef je niet te sterk te zijn he;)
Nog een x of 3 mijn benen goed aanpakken, voordat ik die kant op kom.

• #1.807
Ja is klote ouwe, maar ff gas terug is misschien nu wel ff wat je nodig hebt.

Plus als ik dadelijk kom trainen hoef je niet te sterk te zijn he;)
Nog een x of 3 mijn benen goed aanpakken, voordat ik die kant op kom.

hehe :D fullsquatssssss

mis idd bter om een rust week te nemen

• #1.811
afhankelijk of ik volgende week een rustweek neem, ga ik eens een 3 daags pull/push/benen schema proberen. Zo heb ik langer hersteltijd en is de overbelasting per week minder.

Ma: Back/traps/rear delts/biceps
Wo: chest/schoulders/triceps
Vrij: quads/hams/lowerback/calves

Ik doe fly trouwens bijna nooit flat, levert meer stress op op schouder dan incline dusss...

Als oefeningen pijnlijk zijn meteen bannen en vervanging voor zoeken. Verder een lekkere training geweest qua volume.

• #1.813
Ik doe fly trouwens bijna nooit flat, levert meer stress op op schouder dan incline dusss...

Als oefeningen pijnlijk zijn meteen bannen en vervanging voor zoeken. Verder een lekkere training geweest qua volume.

Ik gooi voorlopig alle flat/decline oefeningen eruit. Upperchest heeft toch aandacht nodig, dus komt mooi uit :D

Hmm ik heb ook last van me schouders gehad en kon niet pressen.
Heb toen ook alleen maar incline fly´s gedaan zonder pijn!
Shoulder dislocates en RC oefeningen doen voordat je aan (push) training begint, it works for me! :D
Good luck

Blijft k*t met die schouder he,maar je hoeft je nog altijd niet te schamen voor je trainingen kale.;)

• #1.816
Training van vandaag.

Bent over row (strict as possible!)
12x60
12x80
10-12x100
10x120

One arm db row (strict! bovenin lekker squeezen)
3x12x54

V-handle pulldown
3x8x80

One arm machine row
3 sets van 12

DB shrugs (2 sec hold bovenin)
3x15x54

Machine curl
3 sets 10-15

Behind the back wristcurls
3 sets 12-15

Crunchmachine
3 sets van 15

Standing calves
3x15x125

Opmerking; Lekker tempo met de rug. Strikte bewegingen, voelde goed. Pulldowns wat minder. Als ik daarmee zwaarder ga, ga ik het voelen in de schouder.

Laatst bewerkt:
toch hele mooie gewichten weer

lekkere rugtraining weer:)

Toch weer netjes getraind beest.;)

Behoorlijk zware BOR weer!
Plus die dumbbell row is ook niks mis!

Ff dat strikte aanhouden, misschien dat je zo van je problemen afkomt!

Terug
Naar boven