AndroidHealthClinic

Nieuw logje

Ben je eigenlijk ook van plan binnenkort ook eens te gaan cutten of is dat niet je prioriteit?

Ken het probleem van die db's ja is niet lekker. Nette training.

• Topic Starter Topic Starter
Dat zijn weer es serieuze gewichten kerel !

Vorige week niet getraind. Anders was het al iets zwaarder geweest.
Nu ott aan de kerst doorknallen!

Ben je eigenlijk ook van plan binnenkort ook eens te gaan cutten of is dat niet je prioriteit?

Hmm ik wil nu minder zwaar in de winter rondlopen. Weeg nu 142 weer. Is wel zat. Dus nu iets of wat muscle gainen, en proberen om niet zwaarder te worden.
Dan naar de zomer iets minderen in gewicht en toch mijn kracht proberen vast te houden.

Ken het probleem van die db's ja is niet lekker. Nette training.

Ja is verrot. Al je energie kwijt om jezelf geen pijn te doen:D
Tnx kerel!

Hmm ik wil nu minder zwaar in de winter rondlopen. Weeg nu 142 weer. Is wel zat. Dus nu iets of wat muscle gainen, en proberen om niet zwaarder te worden.
Dan naar de zomer iets minderen in gewicht en toch mijn kracht proberen vast te houden.

Waarom niet goed cutten? Ik begrijp dat je nu vader bent en geen breezah's meer wil/kan scoren met een ripped body, en dan maar je voldoening uit zwaar trainen moet halen, maar ben je niet benieuwd hoe je eruit ziet met een procentje of 12?

Waarom niet goed cutten? Ik begrijp dat je nu vader bent en geen breezah's meer wil/kan scoren met een ripped body, en dan maar je voldoening uit zwaar trainen moet halen, maar ben je niet benieuwd hoe je eruit ziet met een procentje of 12?

Ik zou hem ook graag eens ripped zien. Dan is hij waarschijnlijk degene met de begaaidste fysiek (onder de naturals) hier op het board.

Vrouwen scoren is nooit zo'n probleem geweest, ook al heb ik een hoger bf:D
Ik ben gewoon raar, dus daar vallen sommige blijkbaar op;)
Maar ben niet zo'n kasanova. Ook nooit geweest.

Ik zou hem ook graag eens ripped zien. Dan is hij waarschijnlijk degene met de begaaidste fysiek (onder de naturals) hier op het board.

Hmm misschien, misschien ook niet. Dat is het nu he, dat weten we niet.
Als ik dadelijk weer mijn oude spiermassa heb, en weeg dan nog hetzelfde oog ik al harder en droger. Merk dat ik langzaamaan iets droger word. Dus kwestie van blijven gainen (muscle) en niet teveel bijkomen, dan komt het langzaam steeds beter.

Ook een reden dat ik weer 5x per week train. Meer training, beter eten enz.

Incline smith machine press
1 x 10 x 50
1 x 8 x 80
1 x 6 x 100
1 x 6 x 110
1 x 4 x 120 (nog 40 kg tot eind 2007)
Incline dumbbell press
1 x 6 x 53 (nog 30 kg tot eind 2007)
3 x 8 x 47
Incline dumbbell flye
1 x 8 x 40 (nog 7 kg tot eind 2007)
1 x 7 x 40
1 x 6 x 40
Cable crossover
2 x 12 x 50
Cable crossover laag
2 x 12 x 30

Reden dat die dumbbell press naar beneden ging was omdat ik alleen trainde en het te moeilijk is om deze halterstangen naar boven te krijgen. Door de punten kan ik ze niet laten rusten op mijn bovenbenen.

Al met al lekker getraind!:D

Kameraad van me traint thuis, ook met halterstangen. Hij maakt de grootste schijven vast aan de buitenkant, en laat die op zijn benen leunen. Misschien kun je dat proberen?

dumbbell curl
1 x 12 x 22
1 x 8 x 26
1 x 7 x 30
1 x 6 x 34 (nog 6 kg tot eind 2007)
One arm dumbbell extensions
1 x 12 x 22
1 x 10 x 26
1 x 10 x 30
1 x 8 x 34 (nog 16 kg tot eind 2007)
Barbel curl
1 x 10 x 40
1 x 8 x 50
1 x 6 x 60
1 x 5 x 70 (nog 20 kg tot eind 2007)
One arm pressdown
1 x 12 x 25
2 x 9 x 30
Preacher dumbbell curl
2 x 12 x 22
Kickbacks
2 x 12 x 16

Heerlijke training:D
Armen red ik mijn records wel!

Laatst bewerkt:
geen last meer van onderarmen? :)

zo te zien niet echt wel???

Kameraad van me traint thuis, ook met halterstangen. Hij maakt de grootste schijven vast aan de buitenkant, en laat die op zijn benen leunen. Misschien kun je dat proberen?

Iss idd een optie. Echter die moer om het geheel vast te houden zit er ook nog he;)
Plus mijn stangen zijn 55 cm lang. Werkt ook niet in het voordeel. Hopelijk binnenkort weer een sletje die mijn gewichten aangeeft:D

geen last meer van onderarmen? :)

Hmm heel klein beetje:)
Niet echt storend. Trekt nu een beetje. Vrijdag bij rug ff in de gaten houden dat ik niet te gek ga.

Hehe, you aint seen nothing yet!
Wacht maar totdat ik wee rmet 50 kg mijn dumbbell curl doe;)

Iss idd een optie. Echter die moer om het geheel vast te houden zit er ook nog he;)
Plus mijn stangen zijn 55 cm lang. Werkt ook niet in het voordeel. Hopelijk binnenkort weer een sletje die mijn gewichten aangeeft:D

Hmm heel klein beetje:)
Niet echt storend. Trekt nu een beetje. Vrijdag bij rug ff in de gaten houden dat ik niet te gek ga.

Hehe, you aint seen nothing yet!
Wacht maar totdat ik wee rmet 50 kg mijn dumbbell curl doe;)
haha, denk niet dat de dokter et leuk vind als ik de eerste paar weken al zwaar ga tillen :P

zoiezo kom ik pas weer als ik kan fietsen ;)

iig nice dat et weer goed gaat met je onderarm, rustig aan doen nog he ;) voor et weer opspeelt

haha, denk niet dat de dokter et leuk vind als ik de eerste paar weken al zwaar ga tillen :P

zoiezo kom ik pas weer als ik kan fietsen ;)

iig nice dat et weer goed gaat met je onderarm, rustig aan doen nog he ;) voor et weer opspeelt

Hmm ben nog steeds op aan het bouwen, dus relatief rustig aan he;)
Boven de 40 kg met dumbbell curl moet ik voorzichtig gaan doen:D

Leg extension (per been)
1 x 10 x 25
1 x 8 x 35
1 x 7 x 45
Leg curl (per been)
1 x 10 x 25
1 x 8 x 35
1 x 6 x 45
Standing leg curl (per been)
1 x 8 x 30
Hack squat
1 x 10 x 120 (nog 30 kg tot eind 2007)
Leg press
1 x 8 x 400 (nog 100 kg tot eind 2007)
Squat
1 x 8 x 70
1 x 8 x 120
1 x 6 x 140 (nog 60 kg tot eind 2007)
Box squat
2 x 10 x 70

Standing calf raises (per been)
2 x 10 x 80
Seated calf raises
2 x 10 x 80

Heerlijke training:D
Kon wel veel zwaarder met squaten, maar bewust maar niet gedaan. Volgende week weer iets verhogen. 145 of 150. Afhankelijk hoe ik me voel;)

Schouders vandaag:

Smith press
1 x 10 x 50
1 x 8 x 80
1 x 6x 100
1 x 5 x 120 (nog 20 kg tot eind 2007)
One arm dumbbell press
1 x 8 x 34
1 x 8 x 38 (nog 15 kg tot eind 2007)
Side raises
3 x 10 x 22
Front raises
2 x 10 x 22
Bent over raises
3 x 10 x 22

Super training:D
Schouders rond en vol. Power zat er ook lekker in. Had makkelijk 5-10% zwaarder gekund, maar dat is voor volgende week:)

Ook hier ga ik mijn kracht stats wel halen het eind van het jaar:D

over paar weekjes dan maar filmpjes maken? :D

zieke gewichten weer ouwe! respect.

nog een goede vorm ook, of is het een beetje smijten en gooien?

de gewichten gaan weer lekker omhoog ries .....

Terug
Naar boven