- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je eigenlijk ook van plan binnenkort ook eens te gaan cutten of is dat niet je prioriteit?
Ken het probleem van die db's ja is niet lekker. Nette training.

Hmm ik wil nu minder zwaar in de winter rondlopen. Weeg nu 142 weer. Is wel zat. Dus nu iets of wat muscle gainen, en proberen om niet zwaarder te worden.
Dan naar de zomer iets minderen in gewicht en toch mijn kracht proberen vast te houden.
Waarom niet goed cutten? Ik begrijp dat je nu vader bent en geen breezah's meer wil/kan scoren met een ripped body, en dan maar je voldoening uit zwaar trainen moet halen, maar ben je niet benieuwd hoe je eruit ziet met een procentje of 12?
Waarom niet goed cutten? Ik begrijp dat je nu vader bent en geen breezah's meer wil/kan scoren met een ripped body, en dan maar je voldoening uit zwaar trainen moet halen, maar ben je niet benieuwd hoe je eruit ziet met een procentje of 12?

Ik zou hem ook graag eens ripped zien. Dan is hij waarschijnlijk degene met de begaaidste fysiek (onder de naturals) hier op het board.
Incline smith machine press
1 x 10 x 50
1 x 8 x 80
1 x 6 x 100
1 x 6 x 110
1 x 4 x 120 (nog 40 kg tot eind 2007)
Incline dumbbell press
1 x 6 x 53 (nog 30 kg tot eind 2007)
3 x 8 x 47
Incline dumbbell flye
1 x 8 x 40 (nog 7 kg tot eind 2007)
1 x 7 x 40
1 x 6 x 40
Cable crossover
2 x 12 x 50
Cable crossover laag
2 x 12 x 30
Reden dat die dumbbell press naar beneden ging was omdat ik alleen trainde en het te moeilijk is om deze halterstangen naar boven te krijgen. Door de punten kan ik ze niet laten rusten op mijn bovenbenen.
Al met al lekker getraind!![]()

Kameraad van me traint thuis, ook met halterstangen. Hij maakt de grootste schijven vast aan de buitenkant, en laat die op zijn benen leunen. Misschien kun je dat proberen?

haha, denk niet dat de dokter et leuk vind als ik de eerste paar weken al zwaar ga tillenIss idd een optie. Echter die moer om het geheel vast te houden zit er ook nog he
Plus mijn stangen zijn 55 cm lang. Werkt ook niet in het voordeel. Hopelijk binnenkort weer een sletje die mijn gewichten aangeeft
Hmm heel klein beetje
Niet echt storend. Trekt nu een beetje. Vrijdag bij rug ff in de gaten houden dat ik niet te gek ga.
Hehe, you aint seen nothing yet!
Wacht maar totdat ik wee rmet 50 kg mijn dumbbell curl doe![]()

voor et weer opspeelthaha, denk niet dat de dokter et leuk vind als ik de eerste paar weken al zwaar ga tillen
zoiezo kom ik pas weer als ik kan fietsen
iig nice dat et weer goed gaat met je onderarm, rustig aan doen nog hevoor et weer opspeelt

zieke gewichten weer ouwe! respect.
nog een goede vorm ook, of is het een beetje smijten en gooien?