Fitness Seller

Nieuw logje

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha, machtige db rows! Maar deze verhoudingen slaan echt nergens meer op :p Waarom doe je de deads eigenlijk aan het einde?

Mijn onderrug is gewoon niet zo sterk. En zo op het einde vind ik ze wel prettig. En mocht ik er doorheen gaan, heb ik toch een lekkere rug workout gehad.
Die bb row kan ik ook met 180, maar ben allang blij dat 120 nu goed ging. Sinds eind april begin mei niet zo zwaar kunnen doen.

Doe de deadlift ook stiff legged zonder deadstop. Dus hou de spanning erop.
Kan wel zwaarder, maar vind het zo wel goed. Als ik dadelijk 3 x 10 x 200 doe stifflegged vind ik het een heel eind oke kwa deadlift.:D

Setjes met 200 moet voor iemand met jou stats wel het minimale zijn ja!

beetje motiveren he ;)

nice!!!!

HEHE wordt dat stuk ijzer eindelijk een keer gebruikt :D
Zal binnenkort eens een keer meetrainen aangezien ik nu in wijchen werk

Nice rows ries:bow:,ik ben zelf al een tijdje niet zwaarder dan 70kg EZrows gegaan,rep max ligt op 8x80kg.Die 90kg durf ik nog niet aan,dat vind mn rug niet zo leuk.:(

Nog steeds niet helemaal lekker vandaag. Maar dat zegt weinig moenteel over hoe me trainingen gaan en zo ook vandaag:D

Borst:

Incline smith machine press
1 x 10 x 60
1 x 8 x 100
1 x 6 x 120
1 x 2 x 150 (nog 10 kg tot eind 2007)
Incline dumbbell press
1 x 4 x 63
1 x 5 x 63 (nog 20 kg tot eind 2007)
Incline dumbbell flye
1 x 9 x 45 (nog 2 kg tot eind 2007)
Cable crossover
1 x 12 x 62 (stack + 12)
Cable crossover laag
1 x 10 x 40

Cable crunch
3 x 20 x 40

Heerlijk:D
Kan niks anders zeggen.
Moet wel zo eerlijk zijn om te zeggen dat ik die dumbbell press niet ga redden. 83 kg zal het zeker niet worden. Misschien 73 maar zelfs daar twijfel ik aan.
Zit nu al aardig op max namelijk.

Nice rows ries:bow:,ik ben zelf al een tijdje niet zwaarder dan 70kg EZrows gegaan,rep max ligt op 8x80kg.Die 90kg durf ik nog niet aan,dat vind mn rug niet zo leuk.:(

Doe je hem staand aan het rek zeker?
Ik doe hem gewoon met mijn knie op een bankje dus mijn rug voel ik niet eens.
8 x 80 red ik nog niet. Komt ook wel omdat die halterstangen net wat dikker zijn als een dumbbell stang. Grip is soms lastig. Plus balans houden is ook iets moeilijker (zijn 55 cm).

Focking zware gewichten man, goed zo
En dumbbell flyes met 45kg:eek:

Doe je hem staand aan het rek zeker?
Ik doe hem gewoon met mijn knie op een bankje dus mijn rug voel ik niet eens.
8 x 80 red ik nog niet. Komt ook wel omdat die halterstangen net wat dikker zijn als een dumbbell stang. Grip is soms lastig. Plus balans houden is ook iets moeilijker (zijn 55 cm).

Altijd met knie op een bankje,staand gaat niet al te soepel bij mij en vind mn rug ook niet prettig.Ik doe ze wel met straps aan,anders krijg ik mn grip ook niet in orde,de EZ stang is in het midden niet gekarteld.

'T blijft sick om te lezen, zorg wel dat je blessure vrij blijft beer :D

Altijd met knie op een bankje,staand gaat niet al te soepel bij mij en vind mn rug ook niet prettig.Ik doe ze wel met straps aan,anders krijg ik mn grip ook niet in orde,de EZ stang is in het midden niet gekarteld.

Hmm mijn grip word momenteel weer langzaamaan sterker. Ik weiger om met straps te trainen (erg eigenwijs I know;)).

Mischien staat het al ergens anders in je logje vermeld maar ben je natural en hoeveel weeg je bij welke lengte? Thanks

Ben nog naturel.
Ben nu 1.92 bij ongeveer 140 kg.
Ben nu 7,5 kg lichter als normaal bij deze krachtstats en in de periode van het jaar. Wil nu ook niet mer zwaarder worden. Ben nu langzaamaan mijn cals aan het verhogen en probeer niet zwaarder te worden.

'T blijft sick om te lezen, zorg wel dat je blessure vrij blijft beer :D

Hehe is mijn hoofdprioriteit;)
Maar nu ik goed eet, kan ik gewoon knallen lijkt wel.
Onderarm voel ik af en toe licht, maar hersteld steeds weer. Onderrug moet ik erg voorzichtig mee zijn, maar dat weet ik, dus let goed op. Ik doe nu ook bewust wat buikoefeningen, om mijn core nog sterker te krijgen en een minder puilende buik te krijgen.

Op hoeveel kcal zit je nu dan? rond de 4000 denk 'k?

Op hoeveel kcal zit je nu dan? rond de 4000 denk 'k?

Idd rond de 4000-4500. Zweet nu ook wat meer. Zolang het gewicht maar niet oploopt is het goed. Mijn totaal gewicht moet hetzelfde nu blijven (mag ook wel teruglopen).
Maar wil met de jaarwisseling een kg of 3 spiermassa gewonnen hebben t.o.v. nu en dan nog steeds kg wegen.
Als dat lukt, probeer ik de cals nog iets op te schroeven en toch mijn gewicht constant te houden maar wel spiermassa te blijven gainen. Streng cutten is voor mij niks want dan raak ik toch weer geblesseerd;)

Gebruik ze zelf ook liever niet,maar die EZbar is gewoon te glad in het midden.:(

Ja die dingen van mij zijn ook niet echt geribbeld, maar wel stroef:D
Maar nadeel van die dingen is gewoon de dikte.

Idd rond de 4000-4500. Zweet nu ook wat meer. Zolang het gewicht maar niet oploopt is het goed. Mijn totaal gewicht moet hetzelfde nu blijven (mag ook wel teruglopen).
Maar wil met de jaarwisseling een kg of 3 spiermassa gewonnen hebben t.o.v. nu en dan nog steeds kg wegen.
Als dat lukt, probeer ik de cals nog iets op te schroeven en toch mijn gewicht constant te houden maar wel spiermassa te blijven gainen. Streng cutten is voor mij niks want dan raak ik toch weer geblesseerd;)

Ben blij dat 'k nog niet heb hoeven cutten, lijkt me echt niks :p
140kg.. pff.. m'n oom weegt 150kg maar is 15 centimeter groter, jij bent dus nog buffer dan hij :eek:

Terug
Naar boven