Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
he Rich,
Is het al bekend wanneer noviomagum gaat verhuizen en waar ze naar toe gaan. Ik train nu al een tijdje bij keep-fit maar ik mis de sfeer bij noviomagum wel. Wat wel een voordeel is dat je op zondag kunt trainen en dat het schoon is. Succes met je vrouw de aankomende periode.

Das wel lekker: 123 kilo dumbbells, speel je daar ook wel eens mee?

Nou Richard jou fantasie is ook niet erg groot. Het begint met een P en eindigd op atrick. Kijk anders maar een keer op je Hyves-profiel.![]()
Das wel lekker: 123 kilo dumbbells, speel je daar ook wel eens mee?
![]()
Tip voor je:
Dumebll squats die ken jij vast wel met een kilo of 80-90 !
Wat ik wel wazig vind is dat je bent over rear delts met 32 x 2 doet. En dan dan front raises met 2 x 18 kilo![]()
Wel vind ik het geinig om te zien dat je puur traint op je gevoel van de dag,
de ene keer doe je 8 setjes voor je schouders en de andere x 12 sets.
Verder lachen natuurlijk om te zien, dat je zo'n brute gewichten hanteert die voor de meeste van ons alleen al niet van de grond krijgen![]()

Ik vind die gewichten wel meevallen.
Die DL kan bvb veel zwaarder voor iemand van zijn gewicht.
)

Buffe kerel die mee gaat zitten puffen lijkt me briljant om te zien 
lekker! Bizar he? Soms denk je slecht gegeten te hebben, of spelen zich andere dingen af (zoals ik laatst; dat ik 3,5 uur kon lopen met m'n scootertje en toch pr na pr maakte in de training daarna) waardoor je denkt dat je een k*ttraining gaat krijgen, maar juist als een speer gaat.
Ga je trouwens ook mee naar zwangerschaps gymnastiek?Buffe kerel die mee gaat zitten puffen lijkt me briljant om te zien
![]()

Hallo echte kerel he![]()
Amanda gaat daar zelf ook niet naar toe.
Die dames lopen elkaar daar helemaal gek te maken. Heb je gene ruk aan imo. Ze heeft de 1e er ook goed uit weten te poepen, dus die 2e zal normaal gesproken ook goed gaan![]()
Hehe maar als ik 3,5 uur ga lopen, moet ik aan de beademing![]()