Fitness Seller

Nieuw logje

he Rich,

Is het al bekend wanneer noviomagum gaat verhuizen en waar ze naar toe gaan. Ik train nu al een tijdje bij keep-fit maar ik mis de sfeer bij noviomagum wel. Wat wel een voordeel is dat je op zondag kunt trainen en dat het schoon is. Succes met je vrouw de aankomende periode.

he Rich,

Is het al bekend wanneer noviomagum gaat verhuizen en waar ze naar toe gaan. Ik train nu al een tijdje bij keep-fit maar ik mis de sfeer bij noviomagum wel. Wat wel een voordeel is dat je op zondag kunt trainen en dat het schoon is. Succes met je vrouw de aankomende periode.

Wat er bekend is tot nu toe is dat het bijna zeker is dat ze eind zomer de deuren dicht doen en gaan slopen. Er is nog niks bekend over een tijdelijke Novio tot het nieuwe pand er staat [wat ook een hele tijd gaat duren]. Ze zijn wel aan het zoeken zover ik weet.

• Topic Starter Topic Starter
PDR?
Wie ben je dan?

Waarschijnlijk september stoppen ze. Maar hoe of wat precies weet geen mens!

Vandaag rug op het programma

Deadlift
1 x 8 x 120
1 x 6 x 160
1 x 3 x 180
1 x 2 x 200
Dumbbell shrugs
1 x 10 x 53
1 x 8 x 73
Dumbbell row
1 x 10 x 53
1 x 7 x 73
Barbel row
1 x 8 x 110
1 x 6 x 130
Pull down
1 x 10 x 70
1 x 8 x 80
One arm cable row
1 x 10 x 60
1 x 8 x 70

Heelrijke brute training. Voelde goed, was sterk. Lekker!
Kon nog zwaarder, maar wil het relaxd opbouwen!

beest!

db row 73 heb je daar zulke db's

Home made!;)

dumbbells tot 123 :eek:!

gaat lekker richardV!

Nou Richard jou fantasie is ook niet erg groot. Het begint met een P en eindigd op atrick. Kijk anders maar een keer op je Hyves-profiel.:p

:D Das wel lekker: 123 kilo dumbbells, speel je daar ook wel eens mee? :D

Tip voor je:

Dumebll squats die ken jij vast wel met een kilo of 80-90 !

Wat ik wel wazig vind is dat je bent over rear delts met 32 x 2 doet. En dan dan front raises met 2 x 18 kilo???

Wel vind ik het geinig om te zien dat je puur traint op je gevoel van de dag,
de ene keer doe je 8 setjes voor je schouders en de andere x 12 sets.

Verder lachen natuurlijk om te zien, dat je zo'n brute gewichten hanteert die voor de meeste van ons alleen al niet van de grond krijgen :D

Nou Richard jou fantasie is ook niet erg groot. Het begint met een P en eindigd op atrick. Kijk anders maar een keer op je Hyves-profiel.:p

Hyves kom ik nooit op. Inlog gegevens kwijt ofzo:D
Dremptje?

:D Das wel lekker: 123 kilo dumbbells, speel je daar ook wel eens mee? :D

Tip voor je:

Dumebll squats die ken jij vast wel met een kilo of 80-90 !

Wat ik wel wazig vind is dat je bent over rear delts met 32 x 2 doet. En dan dan front raises met 2 x 18 kilo???

Wel vind ik het geinig om te zien dat je puur traint op je gevoel van de dag,
de ene keer doe je 8 setjes voor je schouders en de andere x 12 sets.

Verder lachen natuurlijk om te zien, dat je zo'n brute gewichten hanteert die voor de meeste van ons alleen al niet van de grond krijgen :D

Hehe, ik doe idd net waar ik zin in heb:D
Maar vlak bankdrukken heeft mijn schouders verdoet, en daarom doe ik deze net ff wat rustiger aan.
Maar side laterals, front, en rear maakt bij mij kwa kracht normaal weinig uit.
Side doe ik altijd wat meer sets, omdat ik deze belangrijker vind. Bij presses pak je de voorkant meer als zat, maar vind een indrukwekkende ronde kop aan de voorzijde wel mooi, dus doe ze soms wel;)

Gewichten gaan nog veel verder omhoog.
De week ga ik dumbbell pressen met 63 kg weer eens proberen.
Flyes met 40.
Barbel curl met 80. JM press met 140, Squat (full) 200, leg press 440, Shoulder press met 130, deadlift 220, dumbbell shrugs 83, dumbbell row ook eens proberen, mits de arm het toe laat.

Moet veel sterker weer worden. Bij mij is sterker ook groter, dus ik wil gewoon meer gewicht hanteren. Daar zit voor mij ook de uitdaging. Niet alleen grotere spieren. Bij mij moet er ook kracht bij zitten:D

Zo heb ik het ook graag, groot worden door met grote gewichten te trainen

Ik vind die gewichten wel meevallen.

Die DL kan bvb veel zwaarder voor iemand van zijn gewicht.

Hehe die deadlift kan ook veel zwaarder. Pr is 280.
Vind ik nog te weinig. Hoort gewoon op 350 te zitten.
Maar omdat ik zo onregelmatig train momenteel door verschillende omstandigheden (niet omdat ik geen zin heb ofzo).

Maar vandaag wel weer een keer geweest.
Hele week niet geweest, dus alleen vandaag en morgen.

Borst schouders triceps
Incline dumbbell press
1 x 10 x 40
1 x 10 x 47
1 x 0 x 63 (dacht dat ik 53 had:))
Toen
1 x 3 x 63
Incline dumbbell flyes
2 x 6 x 40
(viel tegen)
Cable crossovers
2 x 10 x 50

JM press
1 x 10 x 100
1 x 10 x 80
(pijp leeg)
One arm lying extensions
2 x 10 x 30

Side laterals
2 x 10 x 26

Dood:D

Vandaag 2 stokbroodjes kaas op en gaan trainen om 10 uur.
Viel nog niet eens tegen:)

Deadlift
1 x 6 x 70
1 x 6 x 120
1 x 5 x 160
1 x 2 x 190
1 x 2 x 210
Dumbbell shrugs
2 x 5 x 83 (PR)
Moeite met vasthouden;)
Dumbbell row
1 x 10 x 63
1 x 5 x 83 (PR)
Barbel row
2 x 8 x 120

Barbel curl
1 x 8 x 40
1 x 7 x 60
1 x 6 x 70
One arm dumbbell curl
1 x 8 x 34
One arm dumbbell preacher curl
1 x 8 x 34

Was toen ook echt op.
Wel heerlijk getraind.
Vrouw moet nu nog 8 dagen. Hopelijk kan ik aankomende trainen. Is ff afwachten wat de buik doet.
Ze zijn gelukkig weer allemaal een heel eind beter, dus kan wel gewoon trainen (i hope).

lekker! Bizar he? Soms denk je slecht gegeten te hebben, of spelen zich andere dingen af (zoals ik laatst; dat ik 3,5 uur kon lopen met m'n scootertje en toch pr na pr maakte in de training daarna) waardoor je denkt dat je een k*ttraining gaat krijgen, maar juist als een speer gaat.

Ga je trouwens ook mee naar zwangerschaps gymnastiek? :D Buffe kerel die mee gaat zitten puffen lijkt me briljant om te zien :roflol:

lekker! Bizar he? Soms denk je slecht gegeten te hebben, of spelen zich andere dingen af (zoals ik laatst; dat ik 3,5 uur kon lopen met m'n scootertje en toch pr na pr maakte in de training daarna) waardoor je denkt dat je een k*ttraining gaat krijgen, maar juist als een speer gaat.

Ga je trouwens ook mee naar zwangerschaps gymnastiek? :D Buffe kerel die mee gaat zitten puffen lijkt me briljant om te zien :roflol:

Hallo echte kerel he:D
Amanda gaat daar zelf ook niet naar toe.
Die dames lopen elkaar daar helemaal gek te maken. Heb je gene ruk aan imo. Ze heeft de 1e er ook goed uit weten te poepen, dus die 2e zal normaal gesproken ook goed gaan;)

Hehe maar als ik 3,5 uur ga lopen, moet ik aan de beademing:D

Hallo echte kerel he:D
Amanda gaat daar zelf ook niet naar toe.
Die dames lopen elkaar daar helemaal gek te maken. Heb je gene ruk aan imo. Ze heeft de 1e er ook goed uit weten te poepen, dus die 2e zal normaal gesproken ook goed gaan;)

Hehe maar als ik 3,5 uur ga lopen, moet ik aan de beademing:D

Ik moest ook wel even een half uurtje liggen toen ik thuis kwam :D

Terug
Naar boven