XXL Nutrition

Nieuw Trainingsschema Massa

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D
Ik kon het niet vinden in Starting Strength 2nd edition en ook niet in practical programming ?
Hoe ik dat zo snel weet ? ik heb de e-books en doorgezocht met de zoek functie in adobe reader.

:D
http://www.crossfiteastbay.com/eastbay/starting strength web cover.jpg

zo dat boek, zoek functie wil niet werken bij mij :/.. kheb zo ook een datk in adobe reader lees,je vind wel quotes op het internet,maarja moet ergens in dat boek staan

• Topic Starter Topic Starter
Nou, woensdag de eerste training gedaan! Ik ben vrij rustig begonnen, en bij iedere set wat erbij gepakt omdat ik niet wil beginnen met een overkill aan gewicht...
Het gewicht wat ik bij de oefeningen echt moet hebben heb ik dus nog niet gevonden maar dat komt vanzelf wel! Heb in ieder geval wel overal spierpijn maar hoorde van een vriend van mij dat dat de eerste 6 weken vooral heel erg is dat je daarna er wel aan gewend raakt/er minder last van hebt...
Vandaag word de tweede training! Wat ik wel heel erg fijn vond is dat er genoeg mensen waren in de sportschool die me wilde assisteren wat betreft het goed uitvoeren van de oefeningen en met het zoeken van welk gewicht ik het beste kan pakken!

Ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen!

Gr. Rens

Terug
Naar boven