XXL Nutrition

Sticky Nieuwe Forum opties

Bezoekers in dit topic

Ik heb dacht alles uitgevinkt wat mail betreft, maar ik krijg nog steeds van sommige topics via de mail een update, waar kan dat aan liggen?
 
Ik heb dacht alles uitgevinkt wat mail betreft, maar ik krijg nog steeds van sommige topics via de mail een update, waar kan dat aan liggen?

Topics die je al volgt met meldingen via mail moet je apart uitschakelen bij 'Topics Die Je Volgt' (toon alle topics).

Je kan voor alle gevolgde topics e-mailmeldingen uitschakelen -> rechts boven 'Beheer Alle Gevolgde Topics' -> E-mailmeldingen Uitschakelen

Of apart selecteren/aanvinken -> links onder 'Beheer Geselecteerde' -> E-mailmeldingen uitschakelen
 
Laatst bewerkt:
Kleine correctie.

@reltopic

Om meldingen te ontvangen bij een mogelijke rel:

1. Ga naar -> Lidmaatschap gebruikersgroepen (bij je profielinstellingen) en wordt lid van de 'reltopic' groep

2. Om ook e-mails te ontvangen, ga naar -> Contactgegevens -> Voorkeuren Berichtgeving -> Ontvang een e-mail wanneer iemand je tagt

Een lid moet de @reltopic tag gebruiken in het topic om anderen te waarschuwen.

Gebruik de tag niet meermaals in een topic om meerdere meldingen te voorkomen. Een bericht bewerken en dan de tag toevoegen werkt niet net zoals bij de standaard tags (er wordt geen melding verstuurd).

Zelf ontvang je geen melding als je de tag gebruikt.
 
Ik ga het morgen proberen :heart: DANK!
 
Bij lidmaatschap gebruikersgroepen kan je nu ook 'Relnicht' selecteren om de banner te verkrijgen, dit is apart van de 'reltopic groep voor meldingen.

Ik heb dit afzonderlijk ingesteld zodat je de optie hebt om meldingen te ontvangen zonder de banner.
 
Laatst bewerkt:
De volgende fout is opgetreden:
Je moet eerst aan 2 andere leden Karma geven vooraleer je weer aan dezelfde persoon kan geven.
 
Bij lidmaatschap gebruikersgroepen kan je nu ook 'Relnicht' selecteren om de banner te verkrijgen, dit is apart van de 'reltopic groep voor meldingen.

Ik heb dit afzonderlijk ingesteld zodat je de optie hebt om meldingen te ontvangen zonder de banner.
Ano_54321
 
Paar kleine updates:

- Bij voorkeuren kan je instellen om je e-mail te tonen op profiel -> helemaal onderaan (staat automatisch uit, geen selectie). Dit komt dan onder je profielfoto te staan als e-mail icoontje.

- Smilies en andere BB code worden nu ook op profielberichten getoond. De editor is beschikbaar op je profiel zelf, maar niet voor reacties (code werkt wel). Als je post met de editor blijft de tekst erin staan tot je de pagina zelf herlaad. Video embeds worden net zoals in posts automatisch verwerkt en worden alleen getoond op je profiel.

- Er kan voor je profiel een omslagfoto (cover) geüpload worden via je profielinstellingen -> Omslagfoto Uploaden

- Als je facebook, instagram of twitter account op je profiel invult wordt dit getoond op je ledenkaart als icoontjes. Homepage wordt ook getoond boven je activiteit als dit zichtbaar is voor anderen.

Standaard privacy van profiel is ook verbeterd. Leden die je volgt bv. is niet meer zichtbaar, alleen via je profielinstellingen.
 
Laatst bewerkt:
Op je profielpagina kan er een youtube video toegevoegd worden in de zijbalk onderaan via -> Persoonlijke Gegevens -> Youtube video ID

Wie je profiel bezocht heeft is ook toegevoegd in de zijbalk, privacyinstellingen worden gerespecteerd.
 
Elite leden kunnen nu ook meldingen en e-mails ontvangen voor ingestelde keywords -> https://forum.bodybuilding.nl/account/keyword-alert
upload_2019-4-28_20-31-28.png

Wil het net instellen maar er staat 'Voor hieronder je keywords in'.
 
Aangepast! en als verassing heb ik nog een paar kleine taalfoutjes toegevoegd (of niet? :))
Is dit nou met opzet? :o

Ot: gaat er nog iets veranderen aan het karmasysteem? Elkaar berichtjes kunnen sturen is leuk, maar die hele puntentelling die er momenteel is slaat nergens op. Kan de puntentelling niet teruggezet worden naar het aantal keer dat karma is gegeven? Dus voor elke keer karma 1 karmapunt.
 
Is dit nou met opzet? :o

Ot: gaat er nog iets veranderen aan het karmasysteem? Elkaar berichtjes kunnen sturen is leuk, maar die hele puntentelling die er momenteel is slaat nergens op. Kan de puntentelling niet teruggezet worden naar het aantal keer dat karma is gegeven? Dus voor elke keer karma 1 karmapunt.

Is exspress.

Ik durf de punten niet bij te stellen :o

1 karmapunt per keer kan niet ingesteld worden met het huidige systeem en dat doen de likes al.
 
Back
Naar boven