Fitness Seller

Nieuwe foto Greg Kovacs, ziet er niet al te best uit!

duckk

Cool Novice
Waardering
0
Laatst bewerkt:
t*ring lijkt echt nergens meer op is dat niet die vent die het wr bankdrukken deed met reps ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
kijkt makkelijker zo, erg lelijk inderdaad. Men moet weten wanneer een pensioen nodig is.

• Topic Starter Topic Starter
andrew zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
kijkt makkelijker zo, erg lelijk inderdaad. Men moet weten wanneer een pensioen nodig is.

Ik vind hem zelf niet dik of zo maar... het lijkt wel of z'n zijkanten uit elkaar gaan exploderen.

niet dik die gast houdt anders liters vocht in ze benen en buik vast :eek:

Waar is die gast mee bezig man? Daar wordt ie zelf toch ook niet gelukkig van

Ok het is lelijk maar vinden jullie een vadsige vetz*k dan mooier? Don't think so, nuja. Je hebt een punt als je zegt dat je moet weten wanneer je er beter mee stopt, maar zo makkelijk gaat dat niet denk ik... het is een klik die je moet maken.

Bij de volgende wedstrijd springen z'n organen er aan de zijkanten uit

??? Afgrijselijk!

Mja ik snap jullie reakties niet 99% van de mensen op dit board zal zijn fysiek nooit en te nimmer gaan benaderen..

LOL! daar gaat het toch ook niet om, dit moet een pro voorstellen :rolleyes: .
Dus mogen we hem ook op die manier beoordelen...

wow!!! Firedsoul; Je locatie en posts :eek:

ontopic; die gast ziet er echt te zuur uit. Nooit een mooie bb gevonden, maar dit slaat echt alles :(

Ziet er slecht uit. Gelukkig kan hij er zelf nog om lachen

Idd Firedsoul, you are evil himself :D

Ik vind het ook niet mooi, maar ik vind wel dat je er respect voor moet hebben

Respect voor wat ie in het verleden gepresteerd heeft? Zeker. Respect hebben voor iemand omdat ie het bodybuilden niet kan laten gaan zichzelf zo verrot maakt en er dan ook nog eens zo bijloopt? Echt niet, das eerder gewoon zeilig, hij weet zelf ook wel dat ie op deze manier nix op het podium te zoeken heeft, het lijkt wel alsof ie meerdere levenbedreigende ziektes heeft

psycho_b zei:
Ik vind het ook niet mooi, maar ik vind wel dat je er respect voor moet hebben

Nee sorry, hij is niet goed met zijn lichaam omgegaan. En dan ook nog het podium op durven stappen. Bodybuilding is een sport bedoelt om gebleedhouwde lichamen te creeren, mooie lichamen. Dit is een belediging naar de andere atleten toe!

Terug
Naar boven