MuscleMeat

Nieuwe foto Greg Kovacs, ziet er niet al te best uit!

• Topic Starter Topic Starter
Glenn GX zei:
Kheb filmpje van die gozer gezien, en hij ziet er echt zo slecht uit. Daarnaast is hij de allerslechtste poser ooit. Zijn posingroutines zuigen.

Ja daar heb je gelijk in, lijkt wel een oude vent die staat te poseren.

Die had al een jaar of 4 geleden moeten stoppen. Op het filmpje valt het trouwens nogal mee. Mischien doet hij het toch nog voor de kick ofzo.

dit ziet er niet uit, verschrikkelijk :barf:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alsof hij ieder moment dood kan neervallen.

Ik heb zijn video, Colossos. Die is gewoon cool en toen zag ie er nog erg ruig uit. Maar sinds die tijd gaat het steeds slechter met hem. Had echt gehoopt dat hij een keer weer beter zou presteren, echter zit dat er niet meer in lijkt me!

Ik vind zijn fysiek niet zo mooi.

Understatement van het jaar?

komop zeg heee!!! wat een schande!

dit is bijna hilarisch :eek:

dit is wel ff een ander verhaal....

gregkovacs6.jpg - 92483

Tja zonder Muscletech zak je gewoon in :D

Zonde hoor :(

Niet echt een mooi zicht :(

ik heb ergens gelezen dat hij zo dik is geworden na muscletech een of andere weight gainer en niet meer bovenop gekomen.

big kelvin zei:
ik heb ergens gelezen dat hij zo dik is geworden na muscletech een of andere weight gainer en niet meer bovenop gekomen.

leuk grapje ??? Je kunt duidelijk zien dat het die ziekte is. De organen hangen over ze onderbroek heen.

firedsoul zei:
leuk grapje ??? Je kunt duidelijk zien dat het die ziekte is. De organen hangen over ze onderbroek heen.

nee echt geen grapje als het goed is heb ik dat nog in de musclemag gezien staat een foto before muscletech en after dan zie je die foto van zijn abs en dan dat ie zo dik is.

big kelvin zei:
nee echt geen grapje als het goed is heb ik dat nog in de musclemag gezien staat een foto before muscletech en after dan zie je die foto van zijn abs en dan dat ie zo dik is.

:rolleyes: dat was een grapje. Ben je nou echt zo dom?

big kelvin zei:
ik ben niet zo'n grapjesmaker

van Muscle tech kom je er niet zo uit te zien. Het is ook niet vet dat ie ronddraagt maar veel vocht. En zoals je duidelijk ziet ze organen zijn vergroot en hangen letterlijk over ze onderbroek heen. Dit komt door die ziekte en het ernstig misbruiken riods en GH.

Terug
Naar boven