MuscleMeat

nieuwe foto's, veeeel droger door examens

20 jaar en natural.. Sick, zo goed sta ik er volgend jaar dus echt niet bij and I'm doing all I can...

Ga zo door

Die benen zijn ook niet normaal :).

Kan je wat vertellen over je dieet?

idd. Dieet? Supps? Hoe train je en wat zijn je stats?
Echt een streefdoel, misschien weggelegd voor mij als naturel ^^

wellicht wil hij het nog eens typen allemaal. Kan me voorstellen dat het een en ander veranderd is!
Respect voor de TS iig

zeker netjes, ga zo door

Zulke foto's maken mij altijd boos.. :@
Genetic freak, ga zo door ziet er bruut uit! vooral voor een naturel.

Kleine minpuntjes lijken je borst, en je rug. En dan niet de dikte maar wijdte.. lats dus hehe.

• Topic Starter Topic Starter
Momenteel ziet mijn voeding er als volgt uit (tijdens de examens wel nog verspreid over meerdere maaltijden):

Op een trainingsdag:

1ste maaltijd:

1 banaan
2 appels
25gram whey
125gram kalkoenfilet
1 snede bruin brood
2 capsules visolie
6 pillen biergist
1 pil selenium-zink

2de maaltijd:

2 sneden bruin brood
150 gram hesp
wortels

3de maaltijd:

gekookt: aardappelen/pasta, groenten, vlees/vis
6 pillen biergist

4de maaltijd:

1 snede bruin brood
125 gram kalkoenfilet
wortels

5de maaltijd:

1 snede bruin brood
150 gram tonijn
6 pillen biergist
1 pil zink

Half uur voor de training:

1 appel
25 gram whey

Meteen na de training:

2 bananen
1 liter chocomelk

Op rustdagen, identiek hetzelfde zonder de pre en post workoutdingen, maar met nog een extra maaltijd van 125 gram kalkoenfilet en 1 snede bruin brood extra.

Kwark eet ik niet, melk ook niet omdat ik teveel last van acne krijg door zuivelproducten. Met eieren heb ik hetzelfde. (die liter chocomelk bezorgt me ook wel wat last, maar dat vind ik te lekker na men training om het te laten vallen.)

De voorbije weken heb ik dit dus alle dagen gegeten, maar op de eerste maaltijd na heb ik alle andere maaltijden in 2 verdeeld. En om de twee uur of zelf minder altijd gegeten.

Beest!

Jij was toch diegene die met extreem weinig voer genoeg had? Paar broodjes, bakje kwark en avondeten ofzo?

Jij maakt een hoop mensen jaloers ;)

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Beest!

Jij was toch diegene die met extreem weinig voer genoeg had? Paar broodjes, bakje kwark en avondeten ofzo?

Jij maakt een hoop mensen jaloers ;)

Damn en dan nog zo'n crappy schema ook, freak ;)

t*ring. 93kg bij 1m80 is echt brutaal bij zo'n BF. Je staat er echt goed bij!

• Topic Starter Topic Starter
Damn en dan nog zo'n crappy schema ook, freak ;)

Waarom crappy? Als je met crappy weinig bedoelt kan ik er in komen. Maar vind het persoonlijk wel deftig schema. Elke dag verschillende eiwitbronnen, fruit 's morgens en rond mn training, veel groenten, enkel volkoren brood ipv wit brood. Ook gezonde vetten,...

Raak verder geen druppel alcohol aan, fastfood, chips, snoep, chocolade, ... heb ik ook al maanden niet meer aangeraakt. Frisdranken drink ik ook niet. Enkel water en groene thee (en nu tijdens de examens suikervrije redbull)

De kwark die jullie 's avonds allemaal aanraden zit er niet in wegens acne zoals hierboven vermeld.
Havermout en dergelijke zoals ik ook veel aangeraden zie worden vind ik niet te vreten, dus daarom zit dat er ook niet in.
Zie niet in wat er dan zooo crappy aan is.

Laatst bewerkt:
amper te geloven dat dit natural is.

heel netjes, en proficiat. je genetica is inderdaad bijna perfect.
zeer mooi! als ik er binnen 10 jaar zo bijsta ben ik tevreden....

Waarom crappy? Als je met crappy weinig bedoelt kan ik er in komen. Maar vind het persoonlijk wel deftig schema. Elke dag verschillende eiwitbronnen, fruit 's morgens en rond mn training, veel groenten, enkel volkoren brood ipv wit brood. Ook gezonde vetten,...

Raak verder geen druppel alcohol aan, fastfood, chips, snoep, chocolade, ... heb ik ook al maanden niet meer aangeraakt. Frisdranken drink ik ook niet. Enkel water en groene thee (en nu tijdens de examens suikervrije redbull)

De kwark die jullie 's avonds allemaal aanraden zit er niet in wegens acne zoals hierboven vermeld.
Havermout en dergelijke zoals ik ook veel aangeraden zie worden vind ik niet te vreten, dus daarom zit dat er ook niet in.
Zie niet in wat er dan zooo crappy aan is.

Nee qua voeding is het idd top, maar het is wel echt heeel weinig en je kan nog wel wat langzame eiwitten voor 't slapen gaan en wat complexe carbs in de ochtend gebruiken. Maar hee als t werkt dan werkt t;)

idd erg weinig 5 maaltijde per dag is niks, mijn 5de maaltijd zit er om 16:00 in en dan moet ik er nog 4 haha

Misschien moet ik ook maar eens aan de chocomel.. zou dat het 'm doen?

Toch wel ~3000 cal, vergeet die liter choco niet.

Wat voor een chocomelk is dan het beste? Melk en daar wat chocola bij kappen of uit een pakje?

Ongelofelijk lichaam btw ;)

Goed fysiek, wat studeer je?

Terug
Naar boven