Fitness Seller

nieuwe foto's, veeeel droger door examens

genetica ftw

prachtfysiek

Wat zou er gebeuren moest jij een half jaartje op 5000kcal zitten? :)

dan word hij een vies zwijn.
:roflol:

Maar misschien is iets omhoog in je kcal wel een goed idee. Je zegt dat je enkele spieren iets achter vind lopen maar bent wel stukken droger geworden in de afgelopen tijd.
Lijkt me beste kans dat je net te weinig binnenkrijgt om serieus te gainen en dit een soort van nette 'cut' is geweest.
Paar honderd kcal per dag erbij, waarom niet gewoon proberen voor een paar weekjes? Met jouw genen lijkt me dat je dan al resultaat zal zien.

Heb je een speciale training gevolgd om zo droog te worden? Of eet je op een speciale manier? Ik weet eerlijk gezegd niet hoe je zo droog wordt en dit is wel een beetje mijn streef fysiek.

1.80, 94kg @ 5-6% en dat binnen paar jaar natural bereiken.

Dikke lul.

als je dit gelooft heb je de ballen verstand van BB.

• Topic Starter Topic Starter
1.80, 94kg @ 5-6% en dat binnen paar jaar natural bereiken.

Dikke lul.

als je dit gelooft heb je de ballen verstand van BB.

:)

op deze foto's schommelde mn gewicht trouwens rond de 90-91-92 kg, dus weet niet van waar je die 94kg haalt. Momenteel schommelt mn gewicht wel rond de 94-95, want ben van doelstelling veranderd. Wil eens zien wat het geeft om 100kg te wegen :) naturel ;)

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
eens met pumped.

jij ziet vaker gasten op 94kg op 5-6% na 2 jaar natural training?
Als ik lees wat er bij zijn galerij staat zit hij zelf naturel (indien deze info klopt) in 1 jaar op 95kg @ 12% bij 1,85m dus kan me voostellen dat je 1 jaar verder een stuk droger kan komen te staan :)

Edit: ik ben te laat :p

Ik ben ook natural..

ja of jij hebt er de balle verstand van.

Je hebt altijd uitzonderingen, sommige mensen hebben gewoon extreem goeie genen.

ben nu zelf ruim jaar aan het trainen, weeg nu 96 met 12%, dus denk dat ik er ook wel zo uitzie over een jaar.
misschien zelfs wel groter;)

+1
Al blijft het indrukwekkend en onmogelijk voor de meeste, meestal vind ik het irritant dat mensen altijd zeggen dat iemand goeie genen heeft (ipv dat ze zeggen 'die heeft hard gewerkt') als ie een goed fysiek heeft maar dit kan lang niet iedereen bereiken met hard werk in 2 jaar.

• Topic Starter Topic Starter
Wel grappig dat iedereen denkt dat ik niet naturel ben. Van mensen die niets met krachttraining te maken hebben kan ik dit goed begrijpen. Iedereen in mijn omgeving denkt dat ik AS gebruik, maar die weten niets over training/voeding/rust. Dus vind ik het zelf logisch dat zij denken dat ik niet naturel ben aangezien ik van nature altijd slank was. Iedereen die met me traint of getraind heeft, weet echter dat ik zo naturel ben als maar zijn kan :)

Zoals eerder ook al vermeld, ik zie echt niet in waarom ik zou liegen over gebruik op een BBforum, waar toch een groot aantal leden gebruikt.

En om eerlijk te zijn: ik zou het lachwekkend en zielig vinden om een fysiek van amper begin de 90kg enkel te kunnen bereiken dmv AS. Moest ik ooit gebruiken, dan zou da dat zijn om op het podium te staan als een monster van 120kg ofzo, maar dat is absoluut mijn doel niet, en zal het nooit worden.

Terug
Naar boven