XXL Nutrition

nieuwe foto's, veeeel droger door examens

• Topic Starter Topic Starter
Alle dieetvormen die ik gevolgd heb heb ik vroeger meermaals in men log gepost :) Nu dieet ik niet meer, eet als een doorsneemens (3x per dag, af en toe chips, koeken...) Ik probeer nu wel nog 3x per week te trainen, maar totaal niet meer volgens een schema, niet meer om een bepaald gewicht te kunnen squatten o.i.d., gewoon puur voor het plezier met een paar maten. Momenteel ligt de focus op het uitbouwen van een professionele carrière (ben afgestudeerd in juni) + mijn avond-/weekendonderwijs op dinsdagavond, donderdagavond en zaterdagvoormiddag.

Dus je staat gewoon op 6% zonder echt dieet, gewoon normaal eten met eventuele snack, THE **** :o epic genes?

Deze foto's zijn van 2010 éh ;) Toen leefde hij nog volledig voor het trainen.

Alle dieetvormen die ik gevolgd heb heb ik vroeger meermaals in men log gepost :) Nu dieet ik niet meer, eet als een doorsneemens (3x per dag, af en toe chips, koeken...) Ik probeer nu wel nog 3x per week te trainen, maar totaal niet meer volgens een schema, niet meer om een bepaald gewicht te kunnen squatten o.i.d., gewoon puur voor het plezier met een paar maten. Momenteel ligt de focus op het uitbouwen van een professionele carrière (ben afgestudeerd in juni) + mijn avond-/weekendonderwijs op dinsdagavond, donderdagavond en zaterdagvoormiddag.

Ben je al afgevallen?

Hmmmmm, iedereen aan de examens!!!

je oogt veel kleiner dan 90/92 kg..

=D ****in nice fysiek !!! gewoon niks op aant te merken en gewoon een lichaam op jaloers op te zijn.

Hoe reageren je ouders eigenlijk op het feit dat je zo gebouwd bent en zo eet ??? (omdat ikzelf problemen ondervind met ouders)

Over ouders gesproken, die willen mij alleen tegenwerken.;p

Had gisteren lichte buikpijn, vraag ik aan me vader wat de oorzaak hiervan is.
Zegt ie: Ja dat komt door je lekker diet he ;p.

Verb wat studeer je eigenlijk?
Voor de rest goed fysiek en goede poten.

[/COLOR]
Over ouders gesproken, die willen mij alleen tegenwerken.;p

Had gisteren lichte buikpijn, vraag ik aan me vader wat de oorzaak hiervan is.
Zegt ie: Ja dat komt door je lekker diet he ;p.

Verb wat studeer je eigenlijk?
Voor de rest goed fysiek en goede poten.

=) herken ik ! Waarom doen jouw ouders er zo moeilijk over denk je ???

Ja goeie vraag , ik moet er uitgebreide research naar doen. Had bijna plannen zelfs om te gaan verhuizen vanwege het gezeik van mijn ouders.

Ik denk dat ze er moeilijk over doen om het volgende.

1. Ze vinden dat het teveel is ( rijst koken , vis maken, kip bereiden etc)
2. Men is gewend om katabool te leven in plaats van om de 2 uur te eten. Thuis eten mijn ouders alleen maar 3 maaltijdjes per dag.....
3. Ze denken verkeerd, bijvoorbeeld: At een broodje krentebol vandaag tussendoor. Zegt mijn vader opeens, jonge wat eet je nou daar zit geen energie (kh) in. In vlees zit wel energie. Althans mijn vader.

Kortom mijn ouders hebben totaal geen achtergrond informatie over voeding wat dus kennelijk de hoofdoorzaak is voor dit gezeik.
Ik leer mijn moeder wat over de voeding en ze begint steeds beter te begrijpen, me vader die wil er niets over weten.;p
Mijn zusjes daarentegen begrijpen mij wel.

Laatst bewerkt:
Je lijkt wel op een struisvogel 3de foto.
Wel goed droog alleen geen massa in chest, kon beter... Maar ja je kan er niks aan doen dat je zo slecht traint door je examens wel jammer

teringgg als ik sommige topics bekijk van goons die nog jonger zijn dan ik, schaam ik me bijna :P

Het is zelfs griezelig! Wat zou je wel niet bereiken met een echt top top top schema?!

Nice man. Sinds ik examen doe maak ik de gains van me leven :p

armen zijn echt nice!

Jong topic

Godver zit ik weer in een oud topic :(

Dankje GekVentje! :thumbs:

Wilde gisteren al reageren, maar dan zou die weer helemaal bovenaan komen. Nu hij hier toch weer staat: u suk.

Prachtig droog!! jammer dat het bij mij altijd precies averechts werkt, die examens..

Beest!

Terug
Naar boven