Fitness Seller

nieuwe foto's, veeeel droger door examens

:bow2:Held is terug!!! Omg super fysiek^^

Ziek, netjes hoor, alleen je rug en borst lopen achter vergeleken met je armen,schouders en benen, je hebt dan ook monster armen, schouders en benen haha.

leeft verb nog of niet?

laatste nieuws is dat het is gestopt met kuren en BB

ziet er goed uit... een kleurtje derbij dan is het een goeie aas voor de vrouwen in de zomer;) haha

iets meer borst en definately streeffysiek :eek:

bump

Is hij gestopt vanwege zijn carierre? Jammer dat hij geen manier heeft gevonden om zijn werk en sport te combineren. Ontzettend knap om zo droog te staan bij 95kg en 1.80. Hoe komt het zo dat men dit gelijk associeert met steroiden gebruik?

bump

Is hij gestopt vanwege zijn carierre? Jammer dat hij geen manier heeft gevonden om zijn werk en sport te combineren. Ontzettend knap om zo droog te staan bij 95kg en 1.80. Hoe komt het zo dat men dit gelijk associeert met steroiden gebruik?
Denk vooral gezien z'n trainingstijd. Gebaseerd op z'n andere foto's was dat hier zo'n 2,5 jaar. Geloof het zelf echter wel dat ie natty is. Ken ook een kerel die wat meer geluk heeft dan de meesten met z'n genetics (which are a b*ch) ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik train nog steeds, maar puur voor het plezier met twee maten. Niet meer om elkaar te overtreffen in gewichten maar puur om ons te amuseren. Prioriteit ligt momenteel bij men werk + avondschool + relatie. Ik probeer 3x per week te trainen, en de laatste tijd is dat weer gelukt. Op men voeding letten doe ik helemaal niet meer (op mijn post workout na). Gewicht is tegenwoordig 87-88kg op nuchtere maag, nog steeds heel droog. Mijn benen hebben de meeste massa verloren doordat ik die de laatste tijd amper getraind heb door een of andere rare pijn in men onderrug die ik enkel tijdens het squatten voelde. Maar dat is nu voorbij, woensdag heb'k nog 3x10x150kg gesquat, dus dat is terug in orde :) Ik stop nooit met trainen ;)

Goed om te horen man, relatie en carrière zijn zeker belangrijk dus je hebt gelijk.
Ga je de calorieën nog wat opvoeren om verloren massa terug te pakken?
Superclean zal het niet hoeven te zijn als je niet teveel boven verbruik eet.

Succes, gr BT

epic genen ook, niet meer op voeding letten maar wel ripped op 87 kg staan op 1.80..

Wat voor carriere heb je dan dat je die niet goed met trainen kunt combineren?

kan iemand me vertellen waar deze pillen goed voor zijn wat verb neemt?
6 pillen biergist
1 pil selenium-zink

Terug
Naar boven