XXL Nutrition

nieuwe foto's, veeeel droger door examens

Wat ik me nou afvraag, als je zo droog bent, en je snijd je per ongeluk met iets bij die dikke ader. Dan ben je mooi de klos.

Wat ik me nou afvraag, als je zo droog bent, en je snijd je per ongeluk met iets bij die dikke ader. Dan ben je mooi de klos.

dan ken ik er ook nog 1, wat als je nou zo dik bent en je valt in een plas water van 4 meter diep en je bent te zwaar om naar boven te zwemmen dan ben je mooi de klos :P

voor mij is dit toch wel categorie streeffysiek. enkel de pecs die idd iets dikker mogen, maar voor de rest weinig op aan te merken.
:thumbup:

HEt valt mij wel op dat naast mensen met een donkere huid, ook mensen met een zeer lichte huidskleur vaak naturel relatief makkelijk zeer droog kunnen staan.. misschien is het bullcrap, maar heb t wel al vaker gezien voorla bij gasten met roodhaar en lichte huidskleur..

Daar heb je toch wel enigzins gelijk in. Ken er ook een met lichte huid/rood haar die onwijs droog staat met relatief weinig moeite.

bruut fysiek! hoelang train je nu al, kan zijn dat ik er over heen heb gelezen.

Ik vind die laatste foto wel grappig met de broek op de enkels :P Ruige bodeh!

Super fysiek, weinig op aan te merken. Misschien borst die nog ietsje groter mag, maar alles is eigenlijk mooi in verhouding. Dit is toch wel mijn streven:D

Wel grappig dat iedereen denkt dat ik niet naturel ben. Van mensen die niets met krachttraining te maken hebben kan ik dit goed begrijpen. Iedereen in mijn omgeving denkt dat ik AS gebruik, maar die weten niets over training/voeding/rust. Dus vind ik het zelf logisch dat zij denken dat ik niet naturel ben aangezien ik van nature altijd slank was. Iedereen die met me traint of getraind heeft, weet echter dat ik zo naturel ben als maar zijn kan :)

Zoals eerder ook al vermeld, ik zie echt niet in waarom ik zou liegen over gebruik op een BBforum, waar toch een groot aantal leden gebruikt.

En om eerlijk te zijn: ik zou het lachwekkend en zielig vinden om een fysiek van amper begin de 90kg enkel te kunnen bereiken dmv AS. Moest ik ooit gebruiken, dan zou da dat zijn om op het podium te staan als een monster van 120kg ofzo, maar dat is absoluut mijn doel niet, en zal het nooit worden.

+1

goeiste ??? (Nederlands was jouW beste vak ?)
BESTE ;):D

Dubbele fail nog wel

brute fysiek

Super fysiek, dit is eigenlijk precies wat ik wil bereiken (al hoeft deze graad van droogheid voor mij niet) maar vind het een meesterlijk resultaat.
Het lijkt je ook relatief zo makkelijk af te gaan: "heb nu tentamens, slaap wat korter en drink red bull" = shredded....

Super fysiek, dit is eigenlijk precies wat ik wil bereiken (al hoeft deze graad van droogheid voor mij niet) maar vind het een meesterlijk resultaat.
Het lijkt je ook relatief zo makkelijk af te gaan: "heb nu tentamens, slaap wat korter en drink red bull" = shredded....

Epic genen :D.

Zo kerel! Loei en loei hard! Prachtige schouders en armen. Benen zijn ook goed. Let wel op de wijdte van je rug en dikte borst (al is dit niet echt een pose om je borst goed uit te laten komen). Ben benieuwd naar een most musculair. Ga zo door! Netjes!

bump. al afgevallen verb?

Tegen de 6% of minder, zoiets dacht ik, kan zoo het podium op.

Laatst bewerkt:
respect man! knetter droog. me jelly :o

wat eet je zo op een gemiddelde dag aan kcal / carbs als ik vragen mag ?

Terug
Naar boven