- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In
Succes met je nieuwe doelen!
Wel vet dat je naar Kenia gaat bro. Wat voor opleiding doe je dan?
en bedankt!Gefeliciteerd man met het behaalde resultaat, foto's zien er goed uit!
Oke leuk man, zie je tenminste nog iets van de wereld toch!?
En wie is je begeleider?
.Is dat niet te zwaar, schouder en borst in 1 training?
ben twee keer geweest, schouders lopen echt zwaar achter..
, + vriendin is nu tijdje uit dus inderdaad tijd over
. En alles moet gewoon beter, vooral nu ik die foto's van flexcup voorbij zie komen weer extra gemotiveerd.Redelijk soepele school ja, + vriendin is nu tijdje uit dus inderdaad tijd over
. En alles moet gewoon beter, vooral nu ik die foto's van flexcup voorbij zie komen weer extra gemotiveerd.

Tijd genoeg dus
Ik ben juist gedemotiveerd na het zien van die foto's, niveau op C damn.. echt zeer hoog![]()
.
Ja, sowieso. Straks in Kenia stagelopen van half 7 tot 1 dus dan ook volop trainen.
Je bent nu al 82 kg ja, ff kuurtje erin en je bent 90![]()

Hohoho 83kg he, niet haten
Sowieso richting de 90, natty he![]()
, ja ekte true natty's zijn wij 
, dus heb er maar twee koppen zwarte koffie ingegooid en ben rug gaan trainen. Ik train rug momenteel totaal niet zwaar, maar concentreer me constant op strekken en samentrekken. 

Training 17- 12- 2013
mag helaas nog steeds geen pre workout, dus heb er maar twee koppen zwarte koffie ingegooid en ben rug gaan trainen. Ik train rug momenteel totaal niet zwaar, maar concentreer me constant op strekken en samentrekken.
hyperextension: 4x 15 x 50 kg
dips: 4x 15x 20 kg
lat pully: 4x 15 x 35 kg
machine pulldown: 4 x 15 x 40 kg
machine row: 4x 15 x 40 kg
straight arm pulldown: 4x 15 x 22,5 kg
Kreeg de vraag van een mederwerken of ik alles nog wel naturel deed, kom je ook potverdomme zes keer in de week zit je altijd je maaltijden daar te eten krijg je alsnog die vraag.
Vandaag een dagje panga gegeten in plaats van kip, goed te doen.![]()

Alsof gebruikers niet hun maaltijden innemen
Hoezo mag je geen preworkout dan? En waarom dips in een rug training brah