XXL Nutrition

Nieuwe toegangsregels AAS sectie?

Peiling Peiling Nieuwe toegang regels voor AAS sectie?

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .

HorusV

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
16%
Beste,

Aangezien ik vind, en vele anderen dat het AAS sectie gedeelte van DBB er achteruit is gegaan de laatste tijd heb ik het volgende idee opgezet.

Iedere nieuwkomer die mee wilt doen op het AAS forum moet zich eerst hebben bewezen door eerst 10 zinnige reacties te hebben gegeven op de andere subfora van DBB alvorens te worden toegelaten op het AAS forum.
Zo bereiken we:

-Minder trollen
-Serieuze BB
-Hogere kwaliteit van AAS sectie
-Geen beachboys die alleen voor de zomer zich komen aanmelden.
-Betere en meer betrouwbaar advies door "vaste" members

Wie is voor?

En wie gaat dat controleren?

Gewoon tijdig de rapport knop gebruiken zoals ik al aangaf in het topic waar je op doelt. Bedoeling van een forum is een ieder de kans te geven te posten en vragen te stellen. Veel van de "oude" garde zijn minder aktief in de sectie. Het is aan de huidige posters om een goede invulling aan de sectie te geven en van toevoegende waarde te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon tijdig de rapport knop gebruiken zoals ik al aangaf in het topic waar je op doelt. Bedoeling van een forum is een ieder de kans te geven te posten en vragen te stellen. Veel van de "oude" garde zijn minder aktief in de sectie. Het is aan de huidige posters om een goede invulling aan de sectie te geven en van toevoegende waarde te zijn.

Ik snap je wel, maar als iemand echt iets wil weten dan zou betreffende persoon er ook geen moeite mee moeten hebben om zich eerst te "bewijzen".
Tenslotte moet AAS ook serieus worden genomen en dat krijg je door juist zulke regels in te voeren waardoor de personen die echt iets willen weten of advies willen geven vanzelf overblijven.

Ik denk ook dat een van de reden is dat veel van de oude garde weg is omdat toen het niveau al aan het kelderen was.
Sorry maar dat is mijn mening.

Gezien op andere boards, gaat leiden tot wildgroei van aas topic van nieuwelingen in andere secties.

Kijk hier inderdaad bijna nooit meer omdat de topics allemaal hetzelfde zijn.
Alleen de geavanceerd sectie is nog wat.
En veel leden posten hier jammer genoeg niet meer.
Als ze meelezen, ja jullie;)

Nooit in dergelijke restricties gelooft voor fora en nog steeds niet. Zoals al gezegd: report functie, en als je vindt dat het niveau beter kan, begin bij jezelf.

Dat veel vragen terugkomen is normaal en zie je op elk forum.

Beginners en beachboys moeten ook vragen kunnen stellen mbt aas. En wat is er toch tegen de zomerkuur, men kuurt beter het hele jaar door ?

Snap de ergernis wel enigszins, maar wat ik storend vind is dat sommige anderen veroordelen en denken dat bijvoorbeeld een wedstrijd bb'er het alleen recht heeft om te kuren.

IEDEREEN kuurt voor de looks, zowel de beachboy als de podiumboy.
En kom niet aan met beachboys nemen meer risco's want dat verhaal gaat niet op.

Dit is al een paar keer besproken, zelfde uitkomst.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gebruik hem zelf ook vrij frequent.

de trols zijn irritant ja, maar gewoon geen aandacht aan geven en rapporteren. Dat veel van de oude garde niet meer meepost is idd jammer. Ik heb wel veel geleerd hier op het forum en vind het ook niet erg om adviezen te delen en discussies aan te gaan met mensen die ook kennis willen opdoen.

Niet echt interessant imo. Als je hier al langer zit dan weet je ook een stuk meer dan de ''nieuwelingen'' en dan lijkt zowat elk topic overbodig en niet meer interessant.

Hoe wil je de kwaliteit gaan verhogen als je de nieuwe leden gaan weren van t aas gedeelte. Door vragen te stellen leren ze juist en dat zal de kwaliteit juist goed doen ipv slecht.
En wie zijn wij trouwens om te bepalen of de leden die in de zomer willen kuren beachboys zijn? Iedereen heeft zijn eigen doelen daarvoor, dat mag geen reden zijn om die leden te weren.

Troll of niet troll, regel van de AAS sectie is: eerst goed inlezen voor je wat post van 9/10 vragen staan in de sticky's... sommige r**ards komen 4 weken na de laatste inject van een beginners kuur met tren,test,mast en dia als kickstart er achter dat ze noch zin noch balle (letterlijk) hebben om te trainen en posten hier een belachelijke topic als: '' ik verlies de 2 kilo wat ik door mijn ****ing geweldige voeding en training heb gegained en ik heb gehoord dat je nolva kan gebruiken om weer te knallen in de gym.. kan iemand mij vertellen wat een nakuur is en of ik een laag dosis test kan nemen om me weer goed te voelen...'' sommige mensen hebben nog geen dumbbell aangeraakt en ze dopen de bil al met holly water. Dus ja ik vind dat de regel van EERST ****ING LEZEN en als je niets vindt dan topic starten met de harde hand ingehamerd moet worden... Word er pissig om dat de serieuze atleten en sporters die al dan niet spuiten en gewoon goeie inzet en info leveren/verwerven op een site als DBB lastig worden gevallen door kromme harry met een IQ van lager dan een aap en nog een uitleg verwachten over waarom ze hun pik niet meer omhoog kunnen krijgen.

he dat is er uit..

Beste,

Aangezien ik vind, en vele anderen dat het AAS sectie gedeelte van DBB er achteruit is gegaan de laatste tijd heb ik het volgende idee opgezet.

Iedere nieuwkomer die mee wilt doen op het AAS forum moet zich eerst hebben bewezen door eerst 10 zinnige reacties te hebben gegeven op de andere subfora van DBB alvorens te worden toegelaten op het AAS forum.
Zo bereiken we:

-Minder trollen
-Serieuze BB
-Hogere kwaliteit van AAS sectie
-Geen beachboys die alleen voor de zomer zich komen aanmelden.
-Betere en meer betrouwbaar advies door "vaste" members

Wie is voor?
10? 100 dacht ik eerder dan

Waarom laat je de "nieuwelingen" w(aar ik zelf ook nog bij hoor) niet eerst een topic met regels lezen en dan onderaan selecteren dat ze akkoord gaan met de regels? En dat ze dan pas kunnen posten of wat dan ook in de aas selectie.
Zou er dan wel voor zorgen dat het een overzichtelijke pagina is met alleen de elanrijkste regels, hoe meer info erop staat hoe groter de kans dat eroveheen gelezen wordt:)

Dat is voor zover ik weet ook het geval. Sterker, iedereen gaat alvorens zijn eerste bezoek aan een subforum akkoord met de regels.

Volgens mij was er bij mij het enige dat ik een X aantal posts moest hebben voordat ik in het aas selectie kon posten..
Maar dat is alweer een tijd geleden hoor duskan best veranderd zijn

Ik ben zowiezo tegen, ik probeer hier bij te leren en eventueel vragen te stellen voor later, mocht ik ooit ON gaan. Trollen moet gewoon bestraft worden met een perma-ban van de AAS sectie.

Edit: zit trouwens op mn tel. Dus heb niet heel het topic doorgelezen.

Ik ben ook tegen een restrictie van deze sectie. Ook mensen die normaal gesproken nooit op forums komen en toch kuren, moeten gewoon hier terecht kunnen met vragen. Stel je ondervindt problemen tijdens je kuur of je hebt toch ergens twijfels over, dan moet er geen drempel zijn voor vragen die je niet aan je dokter durft te stellen.

Punt

Terug
Naar boven