AndroidHealthClinic

Nieuwe toegangsregels AAS sectie?

Peiling Peiling Nieuwe toegang regels voor AAS sectie?

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Ik ben tegen en dit om volgende redenen:
1. Bro-science copy/pasten van elders en hier posten geeft je dan het label 'waardevolle' toevoeging, doch echte kennis ontbreekt dan nog
2. Echte kenners die op't forum eindelijk de weg vinden naar't juiste forum, maar nooit eerder posten, krijgen geen toegang.

Ik denk dat een goede, toegewijde moderator hier eenvoudigweg veel werk moet in steken en snel kicken of bannen indien er wat getrolled wordt.

Mijn visie.

Iedere nieuwkomer die mee wilt doen op het AAS forum moet zich eerst hebben bewezen door eerst 10 zinnige reacties te hebben gegeven op de andere subfora van DBB alvorens te worden toegelaten op het AAS forum.

Wie is voor?

LOL Epic. Sommige mensen posten alleen maar in de AAS sectie. Zoals ik..

daarnaast, hoe ga je die "zinnige posts" controleren, lijkt me vrijwel onmogelijk om een mod te laten controleren welke post's nou zinvol zijn en welke niet... daarnaast: door karma? na 1 avondje op DBB met 'kvk' schiet ik hier al het dubbele over.

navy said it all :) je leert alleen maar bij met de jaren dus iedereen moet zijn kans krijgen maar sommige gevallen leren dan ook weer niet :headbang: :D

je kan leren door gewoon de stykies te lezen DIT is echt geen rocket since effe serieus.. je gaat toch eerst onderzoeken wat je wilt bereiken, en welke middelen het makkelijker maken om je doel te behalen? en niet meteen van ik wil groot worden dus ga ik maar een topic starten wat al 100 keer over is gepraat, en echt letterlijk te lezen valt op internet, andere fora en sowieso de stickys.. sommige mensen zijn gewoon te lui om te trainen, en hun karakter blijkt uit het feit dat ze denken dat anabolen voor luie mensen zijn. discusie over hoe moeten nieuwelingen meer leren is LEZEN LEZEN LEZEN en NOG VEEEEL MEER lezen. wil je wat weten over kuren, er is een heel sectie met log's, topics van anderen, stickys en INTERNET. sommige vragen zijn gewoon te onzinnig om antwoord op te geven. als je nu in de AAS sectie kijkt kom je meteen al 1 topic tegen van iemand die dood wilt.. ik ga niet zeggen wie want mijn taak is niet om te verspreiden hoe ****ing dom die gene is. LEZEN SCHEELT! krijg je ook geen gezeik van iemand als ik die zegt GA LEZEN...

Terug
Naar boven