MuscleMeat

Nieuweling!

JonkoJJ

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
65kg
Vetpercentage
15%
Hoi, ten eerste ben ik nieuw hier.

hier mijn stats.
Stats:
Gewicht : +/- 65KG
Lengte : 180CM
Leeftijd : 19Jaar
Vet % : ??? laag waarschijnlijk.

Ik ben nieuw met supplementen en vroeg me af wat ik het beste kan pakken.
Ik rook en dus, eet ik niet veel.
Ik ga minimaal 2x in de week naar de sportschool voor een jaar nu.

Ik wil toch wat gewicht aankomen om toch wat forser te worden, en ik kan me ook niet echt aan een voedingschema houden denk ik.

grtz. JJ

edit : Ik weet nouw ook niet echt wat voor product want van alles is er zoveel variatie van verschillende merken, zie door de bomen het bos niet meer!

Laatst bewerkt:
Welkom!

" zie door de bomen het bos niet meer!" kom ik erg veel tegen op t forum de laatste tijd. #Trendingtopic.
Maargoed: ga niet direct met supps beginnen. Lees de stickies in dit forum. Probeer je onderhoud uit te rekenen en stel voor je zelf een voedingsschema op. Ik lees dat je je daar waarschijnlijk niet aan kan houden, maar zonder voeding ga je (op je beginnergains na) niet veel groeien, vooral niet met 2 x per week.

Kortom, lees de stickies even door mbt voeding, en ga niet direct aan supps denken. Het zijn geen wondermiddelen, maar een toevoeging op een goed eetschema.

• Topic Starter Topic Starter
ik dacht niet direct aan supplementen zit er al een hele tijd over te denken maar ik vroeg me nouw af wat een goed merk is en wat voor supplementen.

thanks alvast!

??? Slap excuus. Je moet leren eten als je dat niet gewend bent. op een gegeven moment dan vraagt je lichaam erom.

Te weinig als je het mij vraagt. 3x per week fullbody of push/pull/legs schema is het minste wat ik zou doen. Hangt wel af van je doelen. Maar tenzij dat nog minder is dan zo'n fitness model dan snap ik niet waarom je op dit forum zit. (die hebben vaak al 5+ jaar training achter de rug en zijn vaak niet een "natural". Dus denk niet dat je dat met je 2x per week in de sportschool gaat bereiken)

Ik wil toch wat gewicht aankomen om toch wat forser te worden, en ik kan me ook niet echt aan een voedingschema houden denk ik.

Er zijn 2 manieren om aan tekomen (en aftevallen).
1 Je eet zoveel dat je zeker over je behoefte zit
2 Je berekent je maaltijden en eet elke dag ruwweg hetzelfde of grotendeels.

optie 2 is verreweg de beste en gezondste optie als je het mij vraagt. Je kan een weightgainer proberen.. zoals die van B&F. om toch aan je calorien te komen. Als je voeding niet goed is verspeel je je tijd. en gaan supplementen niks helpen. Ik raad je aan eerst je training en voeding op orde te krijgen, dat is veel belangrijker dan wat supplementjes.

Hoi, ten eerste ben ik nieuw hier.

hier mijn stats.
Stats:
Gewicht : +/- 65KG
Lengte : 180CM
Leeftijd : 19Jaar
Vet % : ??? laag waarschijnlijk.

Ik ben nieuw met supplementen en vroeg me af wat ik het beste kan pakken.

grtz. JJ

edit : Ik weet nouw ook niet echt wat voor product want van alles is er zoveel variatie van verschillende merken, zie door de bomen het bos niet meer!

Ga gewoon eten man
en met een nickname Jonko zou je gebruik moeten maken van de vreetkicks

Gay ass naam

Eet train sleep

500 cals boven onderhous is voor jouw ong 3500 cals
Eet 130 gram eiwit
65 gram vet
de rest carbs

Zoniet ander forum

this is bodybuilding
Ecto

Dit is een jonko.

ik dacht niet direct aan supplementen zit er al een hele tijd over te denken maar ik vroeg me nouw af wat een goed merk is en wat voor supplementen.

thanks alvast!

laat die supps voor wat het is, ga eerst maar eens fatsoenlijk eten.
en als je persé iets erbij wilt pakken ga dan voor een gainer, aangezien je weinig kcals binnenkrijgt..

• Topic Starter Topic Starter
??? Slap excuus. Je moet leren eten als je dat niet gewend bent. op een gegeven moment dan vraagt je lichaam erom.

Te weinig als je het mij vraagt. 3x per week fullbody of push/pull/legs schema is het minste wat ik zou doen. Hangt wel af van je doelen. Maar tenzij dat nog minder is dan zo'n fitness model dan snap ik niet waarom je op dit forum zit. (die hebben vaak al 5+ jaar training achter de rug en zijn vaak niet een "natural". Dus denk niet dat je dat met je 2x per week in de sportschool gaat bereiken)

Er zijn 2 manieren om aan tekomen (en aftevallen).
1 Je eet zoveel dat je zeker over je behoefte zit
2 Je berekent je maaltijden en eet elke dag ruwweg hetzelfde of grotendeels.

optie 2 is verreweg de beste en gezondste optie als je het mij vraagt. Je kan een weightgainer proberen.. zoals die van B&F. om toch aan je calorien te komen. Als je voeding niet goed is verspeel je je tijd. en gaan supplementen niks helpen. Ik raad je aan eerst je training en voeding op orde te krijgen, dat is veel belangrijker dan wat supplementjes.

Minimaal 2x meestal ga ik 3/4 keer maar dit kan niet altijd ivm werk enz.

Thanks voor de feedback iedereen,

Misschien nog tips om mijn eetlust te verbeteren?

en eventueel een goed merk voor een gainer?

grz JJ,

Laatst bewerkt:
Gewoon huismerk BnF of XXL, pak er één waar weinig suikers in zitten, dat is gewoon op de label te vinden.
En je kan rustig opbouwen met meer eten zodat je er aan went en steeds meer kan eten. Ook kan je licht verteerbare dingen eten zoals melk met havermout (100gr havermout bevat ong 370kcal dacht ik)

Gay ass naam

Eet train sleep

500 cals boven onderhous is voor jouw ong 3500 cals
Eet 130 gram eiwit
65 gram vet
de rest carbs

Zoniet ander forum

this is bodybuilding
Ecto

iemand ecto noemen je hebt wel lef je weegt zelf amper 70 kilo paasei

bij 65 kg een onderhoud van 3000 lol rekenen waqs niet echt je sterkste vak

Mensen zonder stats mogen niks zeggen (type)

Idd had zijn behoefte moeten uitrekenen
Had te snel gereageerd moest 2947 calls in bulk zijn

Als je je geïntimideerd voelt, verdrietig of boos
Lucht je hart via pm

Love

Verzonden vanaf me telefoon
Type fouten in begrepen

Mensen zonder stats mogen niks zeggen (type)

Idd had zijn behoefte moeten uitrekenen
Had te snel gereageerd moest 2500 cals 3000 bulk

Als je je geïntimideerd voelt, verdrietig of boos
Lucht je hart via pm

Love

Verzonden vanaf me telefoon
Type fouten in begrepen

Daar hoef je niks voor te berekenen, enkel logisch nadenken.
En waarom zou iemand die zijn stats niet kenbaar maakt niet reageren? Dan hebben ze geen idee waar ze over praten ofzo?

aangezien je ong dezelfde stats hebt als mij heb ik het even voor je uitgerekend

Jou onderhoud zit op: 2539

en je Bulk Kcal is: 2793

Bulk = aankomen

dit is berekend zonder je VP dus zal iets hoger / lager liggen maar probeer maar wat werkt ;)

Ik zou meer dan 250 kcal boven onderhoud gaan zitten. Minimaal 500 maar verwacht dat zijn verbranding er snel is dus misschien wel 1000 kcal erboven.

Het enige supplement wat jou gaat helpen is een andere instelling. Als je elk nieuw ding dat je wilt gaan doen vanaf het begin zo negatief oppakt, kom je nergens. Dit is het moment waarop je dat kunt veranderen. Voedingsschema hoeft niet vanaf dag 100% nageleefd te worden, maar ga dat fixen voor je supplementen gaat kopen. Als je voeding crap is, is er niks dat je gaat helpen.
Haal een goede eiwitshake als je dan toch iets gaat kopen.

Terug
Naar boven