MuscleMeat

Nieuweling!

JonkoJJ

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
65kg
Vetpercentage
15%
Hoi, ten eerste ben ik nieuw hier.

hier mijn stats.
Stats:
Gewicht : +/- 65KG
Lengte : 180CM
Leeftijd : 19Jaar
Vet % : ??? laag waarschijnlijk.

Ik ben nieuw met supplementen en vroeg me af wat ik het beste kan pakken.
Ik rook en dus, eet ik niet veel.
Ik ga minimaal 2x in de week naar de sportschool voor een jaar nu.

Ik wil toch wat gewicht aankomen om toch wat forser te worden, en ik kan me ook niet echt aan een voedingschema houden denk ik.

grtz. JJ

edit : Ik weet nouw ook niet echt wat voor product want van alles is er zoveel variatie van verschillende merken, zie door de bomen het bos niet meer!

Laatst bewerkt:
Welkom!

" zie door de bomen het bos niet meer!" kom ik erg veel tegen op t forum de laatste tijd. #Trendingtopic.
Maargoed: ga niet direct met supps beginnen. Lees de stickies in dit forum. Probeer je onderhoud uit te rekenen en stel voor je zelf een voedingsschema op. Ik lees dat je je daar waarschijnlijk niet aan kan houden, maar zonder voeding ga je (op je beginnergains na) niet veel groeien, vooral niet met 2 x per week.

Kortom, lees de stickies even door mbt voeding, en ga niet direct aan supps denken. Het zijn geen wondermiddelen, maar een toevoeging op een goed eetschema.

• Topic Starter Topic Starter
ik dacht niet direct aan supplementen zit er al een hele tijd over te denken maar ik vroeg me nouw af wat een goed merk is en wat voor supplementen.

thanks alvast!

??? Slap excuus. Je moet leren eten als je dat niet gewend bent. op een gegeven moment dan vraagt je lichaam erom.