AndroidHealthClinic

Nieuwtje

Als je een paar foto's maakt waarop je je spieren aanspant, dan is het makkelijker om een BF gok te maken. Op je huidige foto lijkt het alsof je bijna geen spiermassa hebt namelijk.

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

Ik had dat nog niet gelezen van die handmeting, dat verklaart een hoop ;) Ik kom daarmee op 22% uit en dat was toendertijd ook aan de lage kant (dit is wel alweer 6 jaar geleden).Ik ben denk ik in de war met iemand anders die wel een huidplooimeting had gedaan.

Dat vond ik dus ook.

Maakt niet uit, ik probeer toch alleen te helpen:P

Dan blijft mijn tip staan, bodyforlife.com en dan even zoeken naar die bf-meting. Daar moet je 2 maal je buik meten (onder en boven) en ook je benen.

• Topic Starter Topic Starter
Nee geeft ook niet, maar het past gewoon niet bij mijn doel.

Ik check je link, maar ik zie alleen maar een filmpje van hele dikke mensen die gaan joggen. Ik weet niet ... ? :D

Bedoel je dat ik daar zo'n tang moet kopen? Maar ik word al elke 6 wk getangd he ..

Laatst bewerkt:
Dikke mensen die joggen..hmm???

Ik kan nu niet gaan checken want ik zit op werk haha..straks zien mijn collega's ineens allemaal afgetrainde mensen in beeld :D

Ik kijk in de apuze wel even naar die link..

Die meting deed je vriend toch? Of niet? Op die website kun je de mm-ers van de huidplooimeting invoeren (er staat ook uitgelegd waar en hoe) en dan rekent hij aan de hand van je leeftijd en gewicht je bf uit. Je VVM staat er dan ook direct bij. Super handig!

Op die site kun je geen vetmeter kopen hoor:P

---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:06 ----------

Je bouw doet me trouwens een beetje denken aan mijn eigen bouw voor de zwangerschap :P Wat zijn je maten toevallig?:P

Ja iemand anders tangt mij altijd (lijkt me erg lastig om zelf te doen bij je triceps en rug). Maar ik heb dus die tang niet zelf, dus het heeft niet echt nut de link. Maar thanks any way.

Bedoel je mn kledingmaten?

Haha, ja van die popups van geoliede oranje mannen in kleine fluoriserende minibroekjes, net als je baas achter staat. Hoe leg je dat uit?

Op jouw na-de-bevallingfoto's heb je trouwens wel mooie slanke benen!

Laatst bewerkt:
Schijn bedriegt haha!

Maar iig bedankt.

Ik heb alleen last van hardnekkige cellulites.. grmbl..:mad:

Die link heeft dan geen nut nee:P Gewoon doen waar je je goed bij voelt, niemand kan ook bepalen wat jij mooi vind. mensen zijn alleen bang dat dit beeld vertekend is.

Ik vind mijzelf niet eens te dik, ik gruwel van van al die overtollige vetten. Ik ben ook wel zo realistisch dat de buitenwereld mij gewoon ziet als slank. In kleding lijkt ik daarentegen ook een stuk slanker :P De foto's die ik erop heb gezet zijn mijn probleem gebieden extra goed uitgelicht. Met een hogere normale onderbroek etc. lijkt het hele plaatje compleet anders. Ik wil daarom een realistisch beeld geven waarom ik dit wil. Ik krijg van veel mensen commentaar dat zij het belachelijk vinden dat ik nog zoveel kilo's kwijt wil!

Ik ben jou topic aan het veruilen, excusez moi:)

Ik bedoelde trouwens jou omtrek maken in cm..

Oh haha, nee geeft niet hoor! Ja die cellulite ... men zegt dat het komt met ouder worden, maar zo oud ben je nog niet. Misschien door je zwangerschap? En sporters hebben het ook vaak minder. Dus hopelijk gaat het nog weg?

Mijn maten zijn borst 84 taille 64 (want altijd opgeblazen darmen, haha!) heupen 92. Komt dat een beetje overeen?

Zo ongeveer wel ja.

Nee ik had dat al voor de zwangerschap, ik ben vroeger als kind al te dik geweest dus vandaar (ik had het al op mijn 14e). Het is alleen na de zwangerschap iets erger geworden.

Borst: 79 :(
onderborst: 68
Taille: 65
Billen: 93
benen: 55
kuiten: 35 (meen ik)

Komt wel aardig overeen, alleen mijn borstkas is breder.

Ja ik ben super tenger boven, botten zijn zichtbaar (ook de borstspier). Ik heb ook hele dunne armen en polsen:P Ik hoop juist dat ik door kt mijn rug kan verbreeden zodat alles wat meer in balans komt :)

Of je zorgt dat de onderkant versmalt! Bij mij is het ook een beetje uit verhouding, maar mijn heupen worden al smaller. Hoera!

-1 kg. Kijken of het zo doorzet.

3 dagen denk ik, sinds de start van mn keto (was even gestopt ivm praktische redenen). Maar eerst maar eens kijken of het morgen niet +1 is,gewicht kan zo fluctueren!

Ik was na 4 dagen van mijn dieet ook +1 kg afgevallen.. vanaf die dag ben ik op hetzelfde gewicht hangen hehe (19 dagen op dieet). Centimeters beginnen er nu wel eindelijk af te gaan!!:D

Hoeveel kcal eet je tijdens je keto?

Hoeveel kcals? Werkelijk geen idee!

Mijn cm's merk ik nog geen verschil in ..

Wow, 19 dgn, hoe hou je het vol !

Hoe ik het vol hou.. uhh.. zo streng ben ik niet op dieet :D Max. 100 koolhydraten en het word met de dag makkelijker. Ik heb 2 dagen een refeed gehad van 50 koolhydraten extra.

Ik weet ook niet precies op hoeveel kcal ik nu zit, avond eten verschil nogal. Voor de rest eet ik (misschien heel saai) bijna elke dag hetzelfde. Ik schommel iig tussen de 1600-1900 kcal. Niet meer en zeker niet minder.

Maar 100 gr KH binnen keto is niet bevorderlijk he.. dat is dan geen ketogeen dieet. Bedoel je niet dat je heel laag in je KH zit?

Ik doe trouwens pas refeed na 2 weken.

Haha, ik maak mijn eigen schema's niet, dat doet iemand voor me, vandaar.

Terug
Naar boven