MuscleMeat

Nieuwtje

Nee ik doe ook geen keto dieet, wel laag kh.. gewoon normaal cutdieet dus eigenlijk.. ik wil over een tijdje (zeg maar heel wat procenten verder) een bbwedstrijdieet (uit muscle en fitness) gaan volgen en aan het einde miss nog een ud2.

• Topic Starter Topic Starter
Oh ja. bbwedstrijddieet is denk ik niet mijn ding. Wat is ud2?

Joehoe! Weer een keto-dagje doorstaan. Vind het wel héél moeilijk om van de noten af te blijven ... ik ben denk ik net onder de 30 gr KH gebleven vandaag die ik vrnmlk haalde uit AH Notenmix (ongebrand en ongezouten) en Aldi ongezouten cashewnoten (die laatste ben ik minder fan van omdat ze waarsch recht uit de frituur komen).

Maarreh... my god, ik ben zó'n lekkerbek, ik vind het wel heel moeilijk. Gisteren wel heerlijk bij de japanner gegeten, maar dan pikte ik de groene groentjes er tussen uit en slobberde ik alleen de oesters en st.jacobsschelpen naar binnen. Dus best te doen met een spaatje rood erbij!

Unicorn, hoe lang ga je eigenlijk door met je keto-dieet.
En zou je eens je dagelijkse voeding willen posten, ben erg benieuwd!?

Hé, heeft de Aldi ongezouten cashewnoten?! Hoe ziet die verpakking er uit dan? (eens zoeken in de lokale Aldi)

Bij ons is er een noten winkeltje die voor mij alles speciaal brand en dan apart houd, zodat er geen zout overheen gegooit word:D Handiiiiig en veel lekkerder!

Hoe gaat t met je training Uni?

Wat lief van jouw notenboer! Ik haal ze tegenwoordig op de markt bij biokraam de Eekhoorn. Ongebrand, ongezouten en nog met vliesje. Maak zelf een mix van para cashew hazel pecan amandel walnoot. Kilo per week, in een grote pot op het aanrecht. Wel heel erg verleidelijk!
Zijn jouw noten niet in de frituur gegooit?

Vandaag niet getraind, ja, de kuiten; dagje shoppen op hoge hakken langs de grachten over keitjes. Een sport op zich :)

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------

Oh en weeg nu 60,5! Neem wel genoeg eiwitten en doe nog gewoon mn KT dus moet wel puur vet zijn. Binnenkort weer ff laten meten (over 9dgn, einde keto).

Hehe oke. Ik kan ze ook ongebrand krijgen en met vliesje.. maar dan moet ik ze thuis branden dus kan het net zo goed door hun laten doen.
Lijkt me niet logisch dat ze in de frituur gaan, volgens mij doen ze dat ik een oven ofzo.. Zal dat eens vragen voor de zekerheid.

En damn.. 60,5 kilo.. ik mocht willen dat ik zo weinig woog :eek:

Oh en weeg nu 60,5! Neem wel genoeg eiwitten en doe nog gewoon mn KT dus moet wel puur vet zijn. Binnenkort weer ff laten meten (over 9dgn, einde keto).

Vergeet je vocht niet? Geen koolhydraten = weinig vocht vasthouden = lager gewicht...

Hehe oke. Ik kan ze ook ongebrand krijgen en met vliesje.. maar dan moet ik ze thuis branden dus kan het net zo goed door hun laten doen.
Lijkt me niet logisch dat ze in de frituur gaan, volgens mij doen ze dat ik een oven ofzo.. Zal dat eens vragen voor de zekerheid.

En damn.. 60,5 kilo.. ik mocht willen dat ik zo weinig woog :eek:
Waarom wil je ze zelf nog branden dan? Voor de smaak? Vaak staat er op verpakkingen dat noten zijn gebrand, maar vaak zijn ze dan stiekem toch ordinair in de frituur gegooit. Daar moet je dus wel op letten als je geen transvetten wilt binnen krijgen. Maar bij een notenboertje met versproducten is dat misschien anders? Iig, als het je uitmaakt: even vragen.

Ach, het gaat me eigenlijk echt niet om het gewicht :) Maar het valt me gewoon op dat er nu ineens wel gewicht af gaat, terwijl dat eerder niet gebeurde.

Vandaag 6e dag van m'n keto. Gisteren uitgerekend en op een normale dag kom ik tot net onder de 25 gr kh. Ik wil dat met 5 gr kh naar beneden schroeven, voor de zekerheid. Iets minder noten (40gr ipv 80 gr) en iets beter nadenken bij m'n (groene) groentekeuze.

@DravenWarrior ik heb juist begrepen (dat als je echt veel water drinkt waar ik wel goed in ben!) dat je met keto geen spier- en vochtverlies hebt. Ik neem trouwens wel vezeltabletten.

Ongebrand is echt heel vies haha vandaar.

Maar het lijkt alsof je veel kilo's kwijt raakt, maar het meeste is vocht.
De eerste paar weken lijkt het alsof de kilo's er van af vliegen, maar daarna gaat het langzamer.

Hmmz het gaat niet heel snel. 6e dag en ong 1,5 kg. Maar over een weekje mijn bf maar eens laten meten met huidplooimeting.

Oke.. met het dieët dat ik volgde viel ik ook 1 kilo per week af. In 6 weken was ik 8 kilo kwijt.. Easy :P

Oh my, zo lang? Pfff. En hoeveel kg kwam er weer bij? Had je refeeds in het wekend? Ook de eerste 2 weken niet?

Het is overigens wel fijn dat ik geen enorme trek in zoet meer heb :)

Haha ik heb 15 weken zo een dieët gevolgd, als je echt wilt kun je wel. Op een gegeven moment maakt je lichaam de switch, zodat je niet meer licht in je hoofd word en je echt geen trek meer hebt in die zooi. Ben er nu weer mee bezig, alleen morgen ben ik jarig dus word een junk dag. Daarna weer easy op dieët.
2 kilo aangekomen ofzo, maar dat is er zo weer af.

Zag net toevallig een paar foto's van vorig jaar oktober haha schrok me kapot. Als ik binnekort wat foto's heb gemaakt kan ik die wel als vergelijking hier posten (als ik genoeg moed verzameld heb. :p)

Fijne avond nog!

En weet je nog hoeveel dat was in vet% dat eraf ging en weer erbij kwam? Zo te horen meer eraf dan er weer bij he?

Ik zie het zelf ook niet meer hoor dat ik droger word. Gaat heel lanfzaam.

Nee heb m'n vet% nooit gemeten, ik zag het wel in de spiegel en merkte het kwa kleding..

Het gaat goed! Taille, dij, heup is overal in 1wk 1 tot 1,5 cm af en ben 2 kg kwijt. Ik zie het ook. Alleen balen dat ik zaterdag voor t laatst heb kunnen trainen en vrijdag pas weer kan boe!

Dan za zo ma nog trainen en dan 6 wk !!! rust ieeeh!

Hoe gaat trainen eigenlijk tijdens zo'n dieet? Merk het zelf namelijk vrij snel als ik te weinig (kh) eet, dan krijg ik echt niets voor elkaar. Wen je daaraan?

Succes nog met je keto!

Terug
Naar boven