- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nog knap dat je 9reps heb gepakt met 1x45 en 1x50db, prima trainingen verder.
Wat zijn je huidige stats?
Goeie bench en lol @ 2 verschillende db's, erg knap idd
Pics van die shredded 5% ?![]()
zoals gezegd boven...5% ben ik natuurlijk niet, dat is wedstrijd percentage....wat je ook niet constant kan blijven. Wat natuurlijk wel verschilt is persoon tot persoon hoe je er uit ziet op 10% bijvoorbeeld. 
Wow Nightfly! Wat een heerlijke training weer! Een mix-up met dergelijke dumbels kan ook alleen maar als je fucking sterk bent
Ben ook wel benieuwd hoe je er bij staat momenteel!
True iron warrior.
Liggende biceps doe je op low pulley zeker?
Doe ik ook af en toe.
0,0 momentum, fucking zwaar.
Heerlijk.

+1!weer 2 prima trainingen, vind het altijd wel leuk in andere gym te trainen.
weer 2 prima trainingen, vind het altijd wel leuk in andere gym te trainen.
Andere Gym bij big Boss , hahahaha , daar kon ik ook de chestpress met 240 kg, en alles met volle blokken ja, maar ik mag niet meer zo zwaar , meer herhalingen doe ik nu , voelt ook wel goed , en begin al wat droger te worden, wie weet zie ik straks ook mijn sixpack , gaat nog steeds goed, opa wordt steeds strakker , jij ziet er heel goed uit Daan, ik heb geen foto,s nodig, zie het wel in de Gym :-)

Weer 2 prima trainingen, vind het altijd wel leuk in andere gym te trainen.

Wat een gedoe de hele tijd met die feestdagen hè.. Word er zelf aardig tureluurs van.
Even een praktisch (en misschien wat minder intelligent) vraagje. Kan je zomaar kosteloos in een andere gym trainen als je eigen gym dicht is? Loop je dan gewoon binnen onder het mom van: "ik wil eens proeftrainen" ofzo? Of hoe zit dat?