AndroidHealthClinic

Nightfly's working on body for life!

Goeie bench en lol @ 2 verschillende db's, erg knap idd ;)
Pics van die shredded 5% ? :)

25 x 70 benchen als opwarming? :zweet:

Wow Nightfly! Wat een heerlijke training weer! Een mix-up met dergelijke dumbels kan ook alleen maar als je fucking sterk bent:roflol:

Ben ook wel benieuwd hoe je er bij staat momenteel!

True iron warrior.

Liggende biceps doe je op low pulley zeker?
Doe ik ook af en toe.
0,0 momentum, fucking zwaar.

Heerlijk.

In voor recente foto's :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.806
nog knap dat je 9reps heb gepakt met 1x45 en 1x50db :), prima trainingen verder.

Wat zijn je huidige stats?

Thanks, ja had het ff niet door...niet echt snugger. stats momenteel....gewicht schommelt steeds een beetje rond de 90 kilo, vetpercentage zal niet meer zijn dan 10 %.

Goeie bench en lol @ 2 verschillende db's, erg knap idd ;)
Pics van die shredded 5% ? :)

:D zoals gezegd boven...5% ben ik natuurlijk niet, dat is wedstrijd percentage....wat je ook niet constant kan blijven. Wat natuurlijk wel verschilt is persoon tot persoon hoe je er uit ziet op 10% bijvoorbeeld.

25 x 70 benchen als opwarming? :zweet:

ja echt he....eigenlijk al een behoorlijke werkset;)

Wow Nightfly! Wat een heerlijke training weer! Een mix-up met dergelijke dumbels kan ook alleen maar als je fucking sterk bent:roflol:

Ben ook wel benieuwd hoe je er bij staat momenteel!

Al zeg ik het zelf....sta er goed bij hahah, al vinden we dat het beter kan en moet. Heb aardig mijn draai weer gevonden de laatste tijd.

True iron warrior.

Liggende biceps doe je op low pulley zeker?
Doe ik ook af en toe.
0,0 momentum, fucking zwaar.

Heerlijk.

Ja idd, na 2 setjes voelde ik ze al knallen, had hem zo al weer een tijdje niet gedaan....misschien daarom:)

Foto's komen er wel weer aan.....:cool:

zoek nog een behulpzame fotografe:eyebrow:

training van gisteren was benen....ff in andere gym getraind ivm Bevrijdingsdag waardoor eigen gym dicht was:(

Benen.

Lunges
4 x 10 x bw+40

hacksquat
4 x 12 x +100

45gr legpress
4 x 12 x 160

seated leg curl
4 x 15 x 70

leg extensions
4 x 15 x 80 hele blok er op hahah dat staat tegen over ons in de gym hetzelfde als 30/35 ofzo:D

seated calf raises
3 x 40 x 30

toch vreemd trainen in andere gym, altijd ff zoeken naar bepaalde mogelijkheden.

..............................................

Training vandaag Rug triceps

lat pully front.
20 x 55
15 x 65
14 x 75
12 x 85

T-Bar row
12 x 50
12 x 60
12 x 70
10 x 75

lat pully front hammer grip
12 x 65
12 x 75
10 x 85
08 x 95

Dumbell Row
4 x 10 x 34

deadlift
4 x 12 x 70 deze en die DR hier boven even licht gewicht ivm onderrug.

hyperextensions
3 x 12 x bw

Overhead Cable Triceps Extension
20 x 12.5
15 x 15
12 x 17.5
12 x 20

triceps pushdown
5 x 12 x 30/40

Overhead triceps extensions
3 x 40 x 25 ff pompen op die tri's

20 min loopbandje:)

Andere Gym bij big Boss , hahahaha , daar kon ik ook de chestpress met 240 kg, en alles met volle blokken ja, maar ik mag niet meer zo zwaar , meer herhalingen doe ik nu , voelt ook wel goed , en begin al wat droger te worden, wie weet zie ik straks ook mijn sixpack , gaat nog steeds goed, opa wordt steeds strakker , jij ziet er heel goed uit Daan, ik heb geen foto,s nodig, zie het wel in de Gym :-)

Weer 2 prima trainingen, vind het altijd wel leuk in andere gym te trainen.

Wat een gedoe de hele tijd met die feestdagen hè.. Word er zelf aardig tureluurs van.
Even een praktisch (en misschien wat minder intelligent) vraagje. Kan je zomaar kosteloos in een andere gym trainen als je eigen gym dicht is? Loop je dan gewoon binnen onder het mom van: "ik wil eens proeftrainen" ofzo? Of hoe zit dat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.812
Andere Gym bij big Boss , hahahaha , daar kon ik ook de chestpress met 240 kg, en alles met volle blokken ja, maar ik mag niet meer zo zwaar , meer herhalingen doe ik nu , voelt ook wel goed , en begin al wat droger te worden, wie weet zie ik straks ook mijn sixpack , gaat nog steeds goed, opa wordt steeds strakker , jij ziet er heel goed uit Daan, ik heb geen foto,s nodig, zie het wel in de Gym :-)

Basic Fit....daar zal ik voor mijn verdriet never en nooit trainen, al is het de laatste gym op aarde. Sixpack is hier al ruim aanwezig....moet ook wel he voor een maandje Eivissa!!!:D

Weer 2 prima trainingen, vind het altijd wel leuk in andere gym te trainen.

Ja vind ik ook hoor...maar tis wel altijd ff zoeken, waar ik nu train kan best wel veel eigenlijk:)

+3 ;)

Wat een gedoe de hele tijd met die feestdagen hè.. Word er zelf aardig tureluurs van.
Even een praktisch (en misschien wat minder intelligent) vraagje. Kan je zomaar kosteloos in een andere gym trainen als je eigen gym dicht is? Loop je dan gewoon binnen onder het mom van: "ik wil eens proeftrainen" ofzo? Of hoe zit dat?

Nou toevallig was ik in deze gym al een paar keer geweest....gewoon 5 euri's lappen en je kan hier naar binnen. Als je ergens anders gaat trainen gewoon vragen of je een losse les kan betalen....of op de site kijken wat het kost. Anders houdt het de volgende keer wel op natuurlijk die zogenaamde proefles;)

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Training van gisteren was Schouders en wat buik.

Seated press front
20 x 40
12 x 60
10 x 70
08 x 80
05 x 90

Seated neck press
10 x 60
10 x 70
08 x 80
06 x 90

front raises
4 x 12 x 10/12/14

side raises
4 x 10 x 10

rope pull
5 x 12/15 x 15/20

upright row
15 x 30
14 x 40
12 x 45
12 x 48

nog wat buikoef door elkaar gedaan en 20 min cardio

prima training sterke presses

Hahaha je bent een echte viskop , recht voor zijn raap, ik kijk stiekum naar je schema,s heb vandaag ook setjes borst en rug met twintig vijfentwintig herhalingen, pffffffff vol zat , en best met een pittig gewicht, spierconditie is blijkbaar nog goed , en het voelt ook goed, kijk aan zulke tips hebben we wat, deze week 100 uur gewerkt dus teweinig cardio gedaan :-( prettig weekend Daan

What the f**k nachtvlieg uit de mottenballen gekropen:eek:

Terug
Naar boven