AndroidHealthClinic

Nightfly's working on body for life!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.761
Damn Nightfly! Sta je er het hele jaar zo droog en vasculair bij?!

Ziet er echt goed uit! Net als de trainingen..die zijn ook impressive!:thumbs:

Thanksss man, probeer dat wel natuurlijk.....piepen er altijd een maandje tussen uit in Juni op vakantie. Deden dan niks...maar willen nu wel daar een gym gaan opzoeken. Willen dan eod gaan trainen of iets meer hahaha. Best wel lastig om het daarna weer op te pakken na een maandje zon zee en chillen op je luie reet :D

Goeie mp! Doe je ze staand?

Naar aanleiding van karma nieuwsgierig geworden..
Wat trainingen gelezen, die foto's van je benen deden het hem al helemaaaal! :D
I'm in!! :cheer:

Wat een dicipline, daar ontbreekt het mij dus aan, trainen op vakantie zal ik echt nooit doen , tenzij drankjes naar binnen kiepen daar ook onder valt , ik vind het netjes Daan, ik hou het op 4 x trainen een bootcampen en beetje hardlopen en af en toe ff mountainbiken , ben nu 52 , schildklier staat bijna stil, droog worden is een crime voor deze opa :-)

• #3.766
Naar aanleiding van karma nieuwsgierig geworden..
Wat trainingen gelezen, die foto's van je benen deden het hem al helemaaaal! :D
I'm in!! :cheer:
thanks !!!! welkom:D

Wat een dicipline, daar ontbreekt het mij dus aan, trainen op vakantie zal ik echt nooit doen , tenzij drankjes naar binnen kiepen daar ook onder valt , ik vind het netjes Daan, ik hou het op 4 x trainen een bootcampen en beetje hardlopen en af en toe ff mountainbiken , ben nu 52 , schildklier staat bijna stil, droog worden is een crime voor deze opa :-)

ja snap het, maar vind een maand gewoon te lang om te stoppen. kost mij te veel energie om dan weer in het normale patroon te komen. tis niet alleen daar niet trainen, vaak wordt het hier thuis dan ook nog ff uitgesteld .....nouja je weet wel.:)
En als ik er goed over nadenk, in de ochtend een beetje trainen....daarna lekker groeien en rusten op het strand lijkt mij ideaal hahaa :eatmeat:

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ----------

Training vanmorgen borst triceps

bench
20 x 60
15 x 80
3 x 12 x 100
15 x 80

dumbell press incline
3 x 12 x 32

borstmachine
4 x 15 x 100

cable fly's
4 x 12 x 25

lying triceps extensions
2 x 20 x 30
2 x 12 x 40

triceps pushdown
4 x 15 x 30

onderarmen met barbel
4 x 12 x 30

cardio 40 min crosstrainer.

deze week wil ik iets lichter gaan trainen, meer met vaste gewichten zoals hierboven. even iets recuperen;)
al zat ik net zo vol als dat ik zwaarder zou trainen, misschien ook ff wennen. de rust tussen de setjes is ook een stuk minder.;)

Laatst bewerkt:
Lekker pompen :D

Lekkere training geweest..beetje soortgelijk als die van mij vandaag..except the weights ofcorso haha
Ja en een maand is idd wel lang om helemaal niks te doen..kan je niet een trx meenemen? Das ook wel als vervanger goede optie hoor..

• #3.770

ja viel me toch tegen wat meer volume hahaha

Lekkere training geweest..beetje soortgelijk als die van mij vandaag..except the weights ofcorso haha
Ja en een maand is idd wel lang om helemaal niks te doen..kan je niet een trx meenemen? Das ook wel als vervanger goede optie hoor..

ja zou kunnen, vinden het ook wel leuk om is ergens anders te trainen. is een hele grote sportschool nog geen 5 min lopen van onze locatie:) dumbells tot 70 kilo, cardio onbeperkt....dus zijn wel benieuwd:D

Hewattes, recuperen? :o
Voelt zich nu echt een dom blondje..

ik ben eigenlijk blond haha....is recupereren;)

Je hebt gelijk Daan, en van uitstel komt afstel, dus trainen in de vakantie , no problem, en dumbbles van 70 kilo, top kun je mooi je biceps mee trainen :-) , old school hahahaha

• #3.772
Leg Day( rise of the glutes)

lunges (dumbells)
14 x +28
14 x +32
12 x +36
12 x +36

squat met de t-bar (deze tussen de rusttijd van lunges voor de burn:))
3 x 40 x 30/35/40

glutes pushdown(op de latsmachine)
3 x 20 x 30/35/40

deadlift
2 x 12 x 90
12 x 110
12 x 130

hacksquat machine
3 x 15 x 160/170/180

leg extensions
totaal van 4 rustmomenten voor 100 reps 25 kilo's

hyperextensions
3 x 12 x bw +10

cardio
20 min loopband

Wil je graag je reet groter? :p

• #3.774
En dan bel je mij niet? :(

Valt me tegen van je.

misschien vind zijn vrouw dikke glutes wel leuk :p

Pics van glutes? :cool:

Begin te kwijlen van deze training.. Bikkel!
Squats in de rusttijd van lunges, vind ik sterk! .. Ik heb die rusttijd toch echt nog nodig om kracht en motivatie op te doen voor de volgende set.. ;).
Nog even vraagje.. Die glutes pushdown op de lat machine, klem je dan zeg maar je voeten vast waarna je jezelf "omhoog drukt" op een box die je voor je zet, of ben ik nu in de war met iets heel anders?

• #3.779
misschien vind zijn vrouw dikke glutes wel leuk :p

een dikke vind ze wel lekker ja:p

hahhaha :o

Begin te kwijlen van deze training.. Bikkel!
Squats in de rusttijd van lunges, vind ik sterk! .. Ik heb die rusttijd toch echt nog nodig om kracht en motivatie op te doen voor de volgende set.. ;).
Nog even vraagje.. Die glutes pushdown op de lat machine, klem je dan zeg maar je voeten vast waarna je jezelf "omhoog drukt" op een box die je voor je zet, of ben ik nu in de war met iets heel anders?

Sets van de squats waren uiteraard niet zwaar......Glutes pushdown doen wij op lat-machine, sta je met 1 been op een trappetje en het andere duw je een plateau naar beneden....wat dus eigenlijk een contra-gewicht is.

Je bedoelt pull up assisted machine denk ik?

Die oef heb ik ook weleens gedaan.

Terug
Naar boven