FatBasterd
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 30%
@Bert Bedankt!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De t*ring, wat een gewichten weer. Die Biceps Curls (EZ-bar), Flyes, Presses en Cable Rows zijn echt ziek.
Ik heb nog nooit iemand 90 kg zien curlen.Een filmpje zou wel bruut zijn.
De t*ring, wat een gewichten weer. Die Biceps Curls (EZ-bar), Flyes, Presses en Cable Rows zijn echt ziek.
Ik heb nog nooit iemand 90 kg zien curlen.Een filmpje zou wel bruut zijn.

Hoho, Bert doesnt get sarcasmeMogelijk is het, maar dit is niet een doorsnee amateur die ik bij de Fit-for-Free om de hoek waar ik train tegenkom.![]()

Heb jij 'm al zien liften??!?Zeg maar wanneer je traint bij Olympic. Kom ik daarheen, film je en kan je eindelijk eens echt laten zien dat je die gewichten tilt.
Zeg maar wanneer je traint bij Olympic. Kom ik daarheen, film je en kan je eindelijk eens echt laten zien dat je die gewichten tilt.
Zeg maar wanneer je traint bij Olympic. Kom ik daarheen, film je en kan je eindelijk eens echt laten zien dat je die gewichten tilt.
Klopt, maar de kans dat dezelfde persoon ook zo hard kan fietsen op de racefiets én mtb en natural zo sterk is. En dan ook nog eens een halve alcoholist is met een slecht voedingspatroon en zijn kneesliders tegen het asfalt aandrukt op klaverbladen, maar ook nog eens ontwikkelingswerk gedaan heeft en nu als verpleegkundige werkt terwijl hij eigenlijk een evolutiebioloog is wel heel erg klein.

Ik moet toegeven, @Schwarzeneggertje intrigeert mij. Ik hoop dat dit log ooit een waardige apotheose bereikt. Op 1 van volgende manieren:
- hij geeft toe dat hij ons allemaal goed heeft voorgelogen
- hij post filmpjes van verschillende sterke lifts en legt ons het zwijgen op waarna hij het log sluit
Nog even als toevoeging, zijn bij mij in de gym ook verschillende ‘ouwe rotten’ die echt heel heavy liften en naar mijn weten niks gebruiken. Misschien dat ik er daarom minder van opkijk.Welke gewichten geloven jullie hier dan niet? Ik moet toegeven, de curls zijn wel echt heel zwaar maar verder zie ik niks geks staan.