AndroidHealthClinic

Gesloten nog 1 keer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dacht dat Schwarzie niet meer van de jongste was en ook al tig jaren training achter de rug heeft. Dus ja... kan wel.

EDIT: in b4 zijn techniek zuigt :p
Wij hebben een kerel in de gym van 63 die vorig jaar nog 250 heeft gesquat. Echt niet normaal. Zou je zo aan zijn fysiek niet eens kunnen afzien maar hij is echt enorm sterk.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Wij hebben een kerel in de gym van 63 die vorig jaar nog 250 heeft gesquat. Echt niet normaal. Zou je zo aan zijn fysiek niet eens kunnen afzien maar hij is echt enorm sterk.

Goals!
 
Welke gewichten geloven jullie hier dan niet? Ik moet toegeven, de curls zijn wel echt heel zwaar maar verder zie ik niks geks staan.
Pete Rubish curlt 3x70kg en er zijn weinig roiders die zijn gewichten curlen, waar hij zelfs beweert ze STRICT te doen. Mooi verhaal, maar daar geloof ik natuurlijk niks van. Zie onderstaande intro post
intropost zei:
"Ruim een jaar geleden ben ik weer begonnen met gewichtentraining, na een pauze van meer dan 30 jaar. Ik had nooit gedacht deze sport weer op te zullen pakken, zeker niet nadat een voorzichtige poging van ruim 10 jaar geleden resulteerde in ernstige herniaklachten; en het combineert ook niet bijster goed met het fanatieke mountainbiken en strandracen waar ik tot voor kort minstens 5x per week voor trainde."

Toen ik ongeveer de leeftijd van mijn zoon had (21), heb ik een jaar of zes aan bodybuilding en powerlifting gedaan; het laatste in de 100kg klasse (ik woog hoogstens 93kg maar wilde zwaarder worden) en ik tilde toen 155/240/255kg (benchpress/squat/deadlift). Goed, maar niet opvallend in de gym waar Europese kampioenen trainden (KCS, in Scheveningen). Wijlen Kees de Vreugd noemde me daar “Schwarzeneggertje”.

Ik ben indertijd met krachtsport gestopt omdat ik niet zo ver kwam als mijn vrienden die AAS gebruikten (hoewel ik nu weet dat ik toen ook lang niet genoeg at en teveel op mijn racefiets zat). Daarna heb ik een tijd aan marathonschaatsen gedaan, wat mijn zoon nu ook doet, en tenslotte, eigenlijk vanaf de introductie van de mountainbike, aan mountainbiken.

We trainen met hoge intensiteit en weinig volume; slechts 1, 2, of hoogstens 3 oefeningen per spiergroep. Meestal doen we rond de 10 reps, zodat het overload principe het makkelijkst kan worden toegepast (die hard doubles en triples leenden zich daar helemaal niet goed voor, hoewel we in de jaren 1980 niet beter wisten). We trainen alle spiergroepen iets minder vaak dan 2 keer per week, squatten doe ik 1x.
Op een gewicht van 120kg 90kg curlen is belachelijk, vooral als je andere lifts niet in de buurt daarvan komen en de elite lifters deze gewichten ook nauwelijks halen en full roiden. Van dat bankdrukken geloof ik wel als hij daadwerkelijk 240kg heeft gedrukt. Zou wel +2,5kg op het Nederlands record zijn in het powerliften.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Wat dacht je van zijn front squats? Meneer heeft 30 jaar geen benen getraind en begint doodleuk met 15x100 / 8x120 / 10x130. Kracht is specifiek voor bewegingspatronen en instappen op die gewichten zonder benen te trainen, is niet realistisch. Bovendien heeft hij met enige regelmaat zijn onkunde m.b.t. programmeren en trainen in het algemeen zitten etaleren. O ja, ook allemaal zonder op voeding te letten.
 
Naast de hoge gewichten is het vreemd dat hij ook in het hardlopen zulke puike prestaties zou neergezet hebben. Ik geloof best dat er mannen zijn die elke sport vrij snel op heel hoog niveau kunnen beoefenen maar dan is er ook nog zijn manier van reageren...

De ene moment zegt hij dat hij niet echt sterk is in vergelijking met andere BB'ers waar hij traint om vervolgens droog te zeggen dat hij fier is dat hij sterker is dan veel anabolen/hgh gebruikers...

Last but not least: als ik zulke prestaties zou neerzetten EN zo vaak op het forum zou vertoeven... dan zou ik graag complimenten krijgen van het forum dmv foto's/filmpjes...
 
Naast de hoge gewichten is het vreemd dat hij ook in het hardlopen zulke puike prestaties zou neergezet hebben. Ik geloof best dat er mannen zijn die elke sport vrij snel op heel hoog niveau kunnen beoefenen maar dan is er ook nog zijn manier van reageren...

De ene moment zegt hij dat hij niet echt sterk is in vergelijking met andere BB'ers waar hij traint om vervolgens droog te zeggen dat hij fier is dat hij sterker is dan veel anabolen/hgh gebruikers...

Last but not least: als ik zulke prestaties zou neerzetten EN zo vaak op het forum zou vertoeven... dan zou ik graag complimenten krijgen van het forum dmv foto's/filmpjes...

Ik had je toch een laatste waarschuwing gegeven?
 
Ik had je toch een laatste waarschuwing gegeven?
tenor.gif
 
Alles kan. Het gaat denk ik meer om het totale plaatje. Maar ik denk dat alles daarover wel gezegd is.
 
Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 14, Gasten: 1)
Rellers checking in :roflol:.
 
Ik had je toch een laatste waarschuwing gegeven?

Was dat een waarschuwing? Je typte gewoon "nog 1 keer"... Dat kon ook een verzoek zijn voor nog een reactie van mij :)

Maar nu het duidelijk is dat je mij gewaarschuwd had... Meteen een laatste waarschuwing... Wat ga je doen dan?

Bring It on...
 
Misschien is dit wel een alt van Ron? Wie zal het zeggen.
 
Was dat een waarschuwing? Je typte gewoon "nog 1 keer"... Dat kon ook een verzoek zijn voor nog een reactie van mij :)

Maar nu het duidelijk is dat je mij gewaarschuwd had... Meteen een laatste waarschuwing... Wat ga je doen dan?

Bring It on...

Jerry! Jerry! Jerry!
 
Was dat een waarschuwing? Je typte gewoon "nog 1 keer"... Dat kon ook een verzoek zijn voor nog een reactie van mij :)

Maar nu het duidelijk is dat je mij gewaarschuwd had... Meteen een laatste waarschuwing... Wat ga je doen dan?

Bring It on...

Ik las het als uitnodiging om in zijn topic te komen rellen.
 
Gaat goed hier jongens komop laat het vooruitgaan nu voor Sanca online komt.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven