- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Dan train je toch met @basmca? Hij heeft voldoende rep power op dit forum om je stats te confirmen.
Iedereen kan omgekocht worden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan train je toch met @basmca? Hij heeft voldoende rep power op dit forum om je stats te confirmen.
20x180 squat heeft hij nooit bewezen@Hoody beweerde ook ooit 20x150kg (of zoiets?) te deadliften, maar heeft uiteindelijk delivered door een powerliftingmeet mee te doen.
@Hoody beweerde ook ooit 20x150kg (of zoiets?) te deadliften, maar heeft uiteindelijk delivered door een powerliftingmeet mee te doen.
Maar dit zijn toch ook bepaald geen ongeloofwaardige cijfers lijkt me?
De context is de leeftijdsfactor die het allemaal onwaarschijnlijk maakt. Als 60-jarige kan je niet ineens 20 KG meer op je 1RM bench gooien na 30 jaar niet te hebben getraind, terwijl je in je powerlifting tijd nog specifiek trainde op de benchpress en nu ook nog eens gebruik lijkt te maken van een soort random upperbody trainingsschema. Zelfs de toename in gewicht kan dit niet verklaren. En dat op een dieet van koffie met veel rietsuiker met gevulde koeken.Hallo in ben in.
Waar gaat de rel precies over?
Lijkte te gaan over de krachtstats van @Schwarzeneggertje .
10x130 bench is best pittig, maar niet bizar volgens mij.
Mis ik context?
En dit wordt gewoon gerept in dit topic! Zieke genetica
EZ curls, wijde greep
8x10kg
8x30kg
8x50kg
8x65kg tot dusverre alle reps strikt
8x80kg 5 reps strikt
8x80kg 4 reps strikt
8x80kg 3 reps strikt
Voor reps?
Dat niet. Maar ik heb jarenlang mijn biceps niet apart getraind.
En heb je ooit een BB-fysiek gehad, de 100m binnen de 11sec en, de 10k binnen de 45 mim gelopen, een kruissnelheid van 40km/u op de racefiets en een formidabele mtb-techniek?
Mwah, hier is 70 kg een backoff setje....Dat niet. Maar ik heb jarenlang mijn biceps niet apart getraind.
EZ-halter curls
8x10kg
8x30kg
8x50kg
8x65kg
10x75kg
12x70kg
Not impressed. @girovaki is op weg naar 100kg.
Hij toch ook als hij 10x75 doet?
En heb je ooit een BB-fysiek gehad, de 100m binnen de 11sec en, de 10k binnen de 45 mim gelopen, een kruissnelheid van 40km/u op de racefiets en een formidabele mtb-techniek?