AndroidHealthClinic

Gesloten nog 1 keer

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waarom niet mee doen aan de challenge deze maand??? Moeten volgens mij met 50 of 55Kg flink wat reps in zitten met de prestaties die hier voorbij komen. Kan je in één keer iedereen laten zien wat je daadwerkelijk kan.

@Hoody beweerde ook ooit 20x150kg (of zoiets?) te deadliften, maar heeft uiteindelijk delivered door een powerliftingmeet mee te doen.

Hoezo, Tom Platz lukt dat toch ook?

En dit wordt gewoon gerept in dit topic! Zieke genetica

1 vraagje nog. Je vind je fysiek niet goed genoeg om jezelf op internet te pleuren. Hoe zit het dan met :
"omdat het iedereen duidelijk was dat ik de bodybuildingwedstrijd ging winnen."

Hallo in ben in.

Waar gaat de rel precies over?

Lijkte te gaan over de krachtstats van @Schwarzeneggertje .

10x130 bench is best pittig, maar niet bizar volgens mij.
Mis ik context?
De context is de leeftijdsfactor die het allemaal onwaarschijnlijk maakt. Als 60-jarige kan je niet ineens 20 KG meer op je 1RM bench gooien na 30 jaar niet te hebben getraind, terwijl je in je powerlifting tijd nog specifiek trainde op de benchpress en nu ook nog eens gebruik lijkt te maken van een soort random upperbody trainingsschema. Zelfs de toename in gewicht kan dit niet verklaren. En dat op een dieet van koffie met veel rietsuiker met gevulde koeken.

En dit wordt gewoon gerept in dit topic! Zieke genetica

Er staan inderdaad gewoon EZ bar bicep curls van 80 KG in dit log. Dit betekend dat onze eigen Arnoldje op respectabele leeftijd een krachtmonster als Pete Rubish er keihard uitlift.

EZ curls, wijde greep
8x10kg
8x30kg
8x50kg
8x65kg tot dusverre alle reps strikt
8x80kg 5 reps strikt
8x80kg 4 reps strikt
8x80kg 3 reps strikt

Ik kan ook 70kg strict curlen :dunno:

En heb je ooit een BB-fysiek gehad, de 100m binnen de 11sec en, de 10k binnen de 45 mim gelopen, een kruissnelheid van 40km/u op de racefiets en een formidabele mtb-techniek?

En heb je ooit een BB-fysiek gehad, de 100m binnen de 11sec en, de 10k binnen de 45 mim gelopen, een kruissnelheid van 40km/u op de racefiets en een formidabele mtb-techniek?

Opzich, 170 bench, bbing fysiek, 80kg strictcurls voor reps, 11 sec 100 meter 40khm wielrennen en 10k in 45 min op latere leeftijd is allemaal best haalbaar.

Als dit @Schwarzeneggertje is.

js34007722jpg-6875749.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven