- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
nu pas?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet echt, want ik was een natural met 155/240/255kg.
Bankdrukken
10xstang
10x70kg
8x100kg
6x120kg
6x130kg
6x140kg
5x145kg
6x140kg
10x130kg
Ik heb dit log een tijdje gevolgd en in het begin was het nog redelijk geloofwaardig, ondanks dat de gewichten die werden gebruikt me wel al verbaasden gaf ik het voordeel van de twijfel. Maar er is eigenlijk gewoon te veel dat niet klopt. Een simpel voorbeeld is het benchen.
Dit zeg je over je stats in de periode dat je wedstrijden powerliften deed, als jonge kerel in de kracht van je leven.
Daarna heb je een pauze van 30 jaar genomen. Nu zijn we 31 jaar verder en komen dit soort getallen tevoorschijn:
10x130 (na al die andere zware sets) komt al neer op een 1RM van meer dan 173kg! En dat meer dan 30 jaar later, waarvan je pas de laatste 2 jaar weer traint. Dit lijkt me moeilijk te verklaren.

Ik heb dit log een tijdje gevolgd en in het begin was het nog redelijk geloofwaardig, ondanks dat de gewichten die werden gebruikt me wel al verbaasden gaf ik het voordeel van de twijfel. Maar er is eigenlijk gewoon te veel dat niet klopt. Een simpel voorbeeld is het benchen.
Dit zeg je over je stats in de periode dat je wedstrijden powerliften deed, als jonge kerel in de kracht van je leven.
Daarna heb je een pauze van 30 jaar genomen. Nu zijn we 31 jaar verder en komen dit soort getallen tevoorschijn:
10x130 (na al die andere zware sets) komt al neer op een 1RM van meer dan 173kg! En dat meer dan 30 jaar later, waarvan je pas de laatste 2 jaar weer traint. Dit lijkt me moeilijk te verklaren.
Het zou misschien kunnen. Maar gezien de leeftijdsfactor en de relatief korte tijd dat je weer traint vind ik het gek dat je 1 RM nu maar liefst 20 kg hoger ligt dan toen je er nog specifiek voor trainde.Met bankdrukken en curlen ben ik sterker dan vroeger. Ik weeg nu ook 110-120kg, toen maar 90kg.
Present
Ach, wat maakt het uit of het waar is of niet. Het blijft lachen hier.
Meneer bankt trouwens makkelijk 180 kilo lijkt me. Maar daar gaat het niet om. Het gaat niet om maximale kracht. Het gaat er om dat je gezond blijft op deze leeftijd. Of zoiets neem ik aan...
Je moet het alleen wel echt willen, dan kan iedereen het. Zeker op 110 kilo met 15% wanneer je naturel bent en al tegen de 60 loopt.
Hallo in ben in.
Waar gaat de rel precies over?
Lijkte te gaan over de krachtstats van @Schwarzeneggertje .
10x130 bench is best pittig, maar niet bizar volgens mij.
Mis ik context?
@basmca Zou je dan zo vriendelijk willen zijn een filmpje te maken?
Ik zie dat je ook in Haarlem lift @Schwarzeneggertje
Ik doe vanavond deadlifts en rug bicep.
Zin om mee te trainen? Kan je de haters meteen stil maken.
Dat is hem al eerder aangeboden, ik snap dat iemand niet persé de drang heeft om zichzelf te bewijzen maar wil je hier nog serieus genomen worden(@johnyjordaan, hier zit een grapje in voor jou) dan moet je wel. Of je moet er vrede mee hebben om continue gebashed te worden, maar dat lijkt mij ook geen pretje.