XXL Nutrition

Gesloten nog 1 keer

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
3HnJg43.gif

Eureka! Eindelijk begrijp ik het. Denk nou na, jongens. Hij heet niet voor niets 'Schwarzeneggertje'; hij is uit de toekomst gezonden naar het heden. Met de ontwikkeling van AAS, supps, betere voeding en betere kennis van de (werking van) het menselijk lichaam, drukt over 100 jaar iedereen dat soort gewichten op die leeftijd. Misschien is er tegen die tijd wel een levenselixer ontdekt en is iedereen op zijn tachtigste pas op zijn sterkst. :P

Mag ik?

f**k it ga het gewoon doen.

@reltopic!!!!!

Ja, als zelfs @Bert zo reageert mag het.

• Like
Waarderingen: BB_
IN!!!

IK EIS EEN LOGISCHE VERKLARING VOOR HET FEIT DAT JIJ OVER SUPERKRACHTEN BESCHIKT EN STEKS NOG GEEN BEZEMSTEEL MET 2 EMMERS bladeren OM HOOG PRESSED ! RIGHT NOW MOTHERFUCKER

Hmm kut.... Deze vent traint heel zijn leven en komt nog niet in de buurt van ons negertje.

• Topic Starter Topic Starter
Je bent wel sterk man.
Master 3 wedstrijd meedraaien binnen de NPB? Kan je nog mooi mee komen ook denk ik zo.

Inb4 neggertje doet 474

Hmm kut.... Deze vent traint heel zijn leven en komt nog niet in de buurt van ons negertje.

Jonge vent van 63 met een dusdanig fysiek dat hij waarschijnlijk de 70 niet halen zal.. En dan nog trots en gezond bezig denken te zijn ook.. O ja en interessant natuurlijk.. Wat een types hebben we toch rondlopen hé?!?

• Topic Starter Topic Starter
Maar ik weet het niet, ik heb nog nooit een man zo zwaar zien liften.... En ook geen jonge steroïde achtige domme kerels met apenkoppen..... Je kent het wel zo'n hersens als een kegelbal waarvan de kop zo'n beetje aan de romp gegroeid is en het gelaat een testosteron overschot weergeeft en het geheel er zo ongeveer uit ziet als in de films godzilla of kingkong of jurassic park!

Sterker nog.. Ik ben vrij sterk als ik mij mag vergelijken met anderen in de gym.. Ik heb wel één keer een boeren lul die elke dag een krat bier leeg dronk met een grote bierbuik gezien die even 10x145 kilo op de bench deed trouwens, vreselijke en stinkende kerel die duidelijk niet wist wat hij deed en het fysiek van een aardappel had.. Maar op de bench was hij een compleet monster.. Daar denk ik nu zo juist aan)) De rest van zn stats waren ruk overigens. Heel vreemd was dat.. Was best een enge gozer ook..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven